Sonja Kailasaari
Katsoitteko Efter Nioa ma 14.9??
Itse katsoin ekaa kertaa kesätauon jälkeen.
Sonja, missä toimenpiteessä olet käynyt??
Vuosia lähtenyt kasvoiltasi. Ihan piti mennä katsomaan vanhoja IG kuvia ja silmänympärykset: pussitus lähtenyt, samoin harakanvarpaat!!
Kerro nyt meille nelikymppisille onko botox full face??
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua käy niin sääliksi, kun hän haksahti siihen Aku Hirveniemeen ja ehti jopa lapsen pyöräyttää ennen kuin miehen todellinen luonne paljastui. On varmaan sen jälkeen elämä ollut henkisesti rankkaa. Pidin aikoinaan jotenkin fiksuna naisena.
Mutta varmasti häntä kaduttaa, että aloitti suhteen sellaisen miehen kanssa ja meni rakkaushuumassa vielä lisääntymään. Lopputuloksena nöyryytys ja elämä yksinhuoltajana.
Toivottavasti on kaikesta huolimatta tyytyväinen nykyiseen elämäänsä. Olen aina pitänyt hänestä ja arvostanut hänen ammattitaitoaan. On heittämällä yksi Suomen parhaimmista juontajista. Sen sijaan exäänsä en pidä enää minään ja kanava vaihtuu samantien.
Typerää mutuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne suomenruotsalaiset geenit.
mvh,
SFP/RKP
Kolonialistit, rasistit, orjuuttajat.
Eikös tämä Tsonjakin kovasti ole taistellut rasismia vastaan ymmärtämättä, että on itse osa sitä. Lienee parempaa rasismia?
Onko niin, valkoihoinen suomalainen on vapaata riistaa ja syyllinen vaikka on itse Ruotsin harjoittaman rasismin vuosisatainen uhri.
Perkele, että minä vihaan Ruotsin ja ruotsalaisten tekoja meitä kohtaan.
Varo ettei pääsi poksahda.
Ei, en katsonut Efter Nioa kuten en katso yhtään muutakaan ohjelmaa joka tukee Ruotsin kolonialismia Suomessa.
Miksi tukisin esi-isieni orjuuttajien perintöä?
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne suomenruotsalaiset geenit.
mvh,
SFP/RKP
Suomenruotsalaisethan tunnetusti seilaavat auringonpaahteessa kaikki kesät ja menevät talvella etelänlomalle.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko edes eronneet Akun kanssa?
Ovat eronneet, mutta välit on saatu sellaiseen kuntoon, että lapsen etu tulee ensin. Näin olen käsittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en katsonut Efter Nioa kuten en katso yhtään muutakaan ohjelmaa joka tukee Ruotsin kolonialismia Suomessa.
TUNGE KOLONIALISMI PERSEESEES, IDIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottaisi niitä iltalääkkeitäsi jo nyt?
tuon ikäisenä voisi olla jo isoäiti
sanonpahan vain
Siellä on samppakaljaa, rapuja ja surströmmingiä mennyt ns. riittävästi?
7-kymppisen rypythän hällä ollut jo 10 vyotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua käy niin sääliksi, kun hän haksahti siihen Aku Hirveniemeen ja ehti jopa lapsen pyöräyttää ennen kuin miehen todellinen luonne paljastui. On varmaan sen jälkeen elämä ollut henkisesti rankkaa. Pidin aikoinaan jotenkin fiksuna naisena.
Mutta varmasti häntä kaduttaa, että aloitti suhteen sellaisen miehen kanssa ja meni rakkaushuumassa vielä lisääntymään. Lopputuloksena nöyryytys ja elämä yksinhuoltajana.
Toivottavasti on kaikesta huolimatta tyytyväinen nykyiseen elämäänsä. Olen aina pitänyt hänestä ja arvostanut hänen ammattitaitoaan. On heittämällä yksi Suomen parhaimmista juontajista. Sen sijaan exäänsä en pidä enää minään ja kanava vaihtuu samantien.
Kyllä he yhdessä edelleen ovat.
Ovatko edes eronneet Akun kanssa?