Onko täällä sellaisia jotka olette menneet nuorena rikkaisiin naimisiin ettekä ole koskaan tehneet töitä?
Kommentit (22)
Tein töitä perse ruvella. Työtä josta ei jäänyt juuri mitään käteen.
Joo
🫵🫵👊🏻👊🏻🖕🖕Jankuttajien Vihollinen / Ilmiantaja
On niitäkin tyttöjä, jotka ovat pelanneet noin korttinsa eli vimpan päälle oikein. Harvinaisia kumminkin, näin oletan.
Ei löytynyt rikasta miestä, joka olisi ollut kiinnostunut minusta. Löytyi persaukinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei löytynyt rikasta miestä, joka olisi ollut kiinnostunut minusta. Löytyi persaukinen mies.
Mikä edes on rikas.
Melkein. Olen tehnyt nuorena töitä sen verran, että työeläkkeeni on alle 100€/kk. Muun ajan olen ollut kotiäiti ja kotirouva.
Ei ole edes halunut tämmöistä. Työ kehittää, antaa elämälle suunan ja tarkoituksen muiden asioiden ohella. Tykkään tehdä jotain omilla käsillä. Makoilu ja hotellien kylpylätei ole koskaan minun juttuja. Evoluutio toimii näin, että tämä paikka elimistössä heikenee, mitä et käytä tai käytät vähän. Elikkä voimavarojen olemassaolon edellytys on se, kun ihminen käyttää sydäntää, järkeää, lihaksia, käsiä, taitoaa, tietoaa. Voi sitä myöskin tekemätä mitään ja nautiskelkessä elämää elää, mutta varautukaa silloin Alzhaimeriin, diabetekseen, lihasheikkouksiin, voinattomuuden ja jopa masentuneisuuden ja elämän tarkoituksen menetykseen. Ne ovat kaikki muodikkaan nykyajan helpon hedelmän hedelmiä ja helpon elömän tavoittelioiden vitsauksia.
Ei löytynyt rikasta naista, joka olisi ollut kiinnostunut minusta. Löytyi persaukinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa Kelan kanssa.
Tämä. Veroasteen on oltava vähintään 44, ennen kuin maksat veroja enemmän kuin kulutat niitä ja tähän tämä järjestelmä sortuu, kun näitä on liian vähän ja elätettäviä liian paljon.
Pohjoismainen hyvinvointiyhteiskunta perustuu ajatukselle, että jokainen on elinkaarensa aikana sekä maksaja että saaja. Lapsena, nuorena ja vanhana saaja ja aikuisena työikäisenä maksaja. Nyt aivan liian suuri joukko on pelkkää kulua koko ikänsä. Osittain tämä johtuu maailman muuttumisesta. Enää ei ole riittävästi töitä yksinkertaisille ja heikosti koulutetuille, eikä kohta enää koulutetuillekaan kun keinoäly korvaa.
Kela on tämän mahdollistanut minulle. Välillä Kela on tosin ilkeä. Vei minulta toukokuussa s-bonukset ja nyt perinnön.
Mä menin vähän vanhempana rikkaisiin naimisiin ja nyt olen kerryttänyt itsellenikin sen verran omaisuutta ettei tarvitsisi käydä töissä, mutta koska pidän työstäni ja joutilaana olo on liian tylsää, teen pätkätöitä. Oma yritys olisi kiva joskus perustaa, kunhan olen kerryttänyt tarpeeksi kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä menin vähän vanhempana rikkaisiin naimisiin ja nyt olen kerryttänyt itsellenikin sen verran omaisuutta ettei tarvitsisi käydä töissä, mutta koska pidän työstäni ja joutilaana olo on liian tylsää, teen pätkätöitä. Oma yritys olisi kiva joskus perustaa, kunhan olen kerryttänyt tarpeeksi kokemusta.
Eli harrastatelet työntekoa? Tosi järkevää..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes halunut tämmöistä. Työ kehittää, antaa elämälle suunan ja tarkoituksen muiden asioiden ohella. Tykkään tehdä jotain omilla käsillä. Makoilu ja hotellien kylpylätei ole koskaan minun juttuja. Evoluutio toimii näin, että tämä paikka elimistössä heikenee, mitä et käytä tai käytät vähän. Elikkä voimavarojen olemassaolon edellytys on se, kun ihminen käyttää sydäntää, järkeää, lihaksia, käsiä, taitoaa, tietoaa. Voi sitä myöskin tekemätä mitään ja nautiskelkessä elämää elää, mutta varautukaa silloin Alzhaimeriin, diabetekseen, lihasheikkouksiin, voinattomuuden ja jopa masentuneisuuden ja elämän tarkoituksen menetykseen. Ne ovat kaikki muodikkaan nykyajan helpon hedelmän hedelmiä ja helpon elömän tavoittelioiden vitsauksia.
Sama!
Mikään ei ole naiselle niin tärkeää kuin oma koulutus. Vaikka sen rikkaan miehen löytyiskin.
Ammatti on sellainen jota ei edes erossa voi poisottaa.
Työn tekeminen on paljon kivempaa kuin väkisin naimisiin meno jonkin rikkaan k pään kanssa.
Menin aikanaan naimisiin itseäni 40 vuotta vanhemman rikkaan miehen kanssa. Kyllä se viiden lapsen tekeminen ja niiden hoitaminen kävi ihan työstä. Mutta sen jälkeen kun mies kuoli, palkkasin sen lasten-/kodinhoitajan, johon miehen mielestä ei ollut rahaa. Sitten olenkin vain elänyt perinnölläni ja sijoitusten tuloilla. En varmaan enää kovinkaan kauaa, kun ikääkin on jo melkein 80 v ja sairaudet kalvaa kehoa.
Jep.
Olin abi, kun vaimo pokas. Nyt 29v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli harrastatelet työntekoa? Tosi järkevää..
Jep :)
Fiksuja tyttöjä ovat olleet. Toisinpäin tuskallisen vaikeaa, ellei suorastaan mahdotonta.