Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teimme miehen kanssa sopimuksen, että saan yhtä monta vapaa päivää kotoa kuin hän käyttää putkiinsa..

Vierailija
30.05.2007 |

On siis sen sortin alkoholiongelmainen, että 1-3 krt vuodessa retkahtaa ryyppäämään ja koska meillä ei pullokädessä heiluta, katoaa hän noin viikoksi jonnekin ryyppäämään.

Sillä aikaa minä hoidan perheen ja pidän tilanteen rauhallisena.

Nyt olemme kokeilleet sitä, että minä saan vastaavan määrän päiviä " kadotakseni" omiin juttuihini ja mies hoitaa perheen.

Toimii loistavasti!

Viimeksi kävin Tallinnassa ja sitten kaverin mökillä loikoilemassa:)

Otin talviloman siihen.

Autuaallista tuo aivan oma aika!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kehittää systeemi, joka vähentää miehen juomista.

Vierailija
2/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oleva vanhempi pitää tilanteen turvallisena ja rauhallisena.

Me aikuiset emme riitele asiasta.

Ei se ole lasten kannalta sen kummempaa kuin työmatkoja tekevien vanhempien poissaolot.

Minä nautin myös " yksinäisestä" ajasta lasten kanssa!

Silloin tulee satsattua perheeseen ihan erilailla.

Miehen juomiseen en voi vaikuttaa.

Voin joko hakata päätäni seinään ja tuhota itseni, tai huolehtia perheestä ja antaa miehen itse kärsiä alkoholismistaan.

Aika pientä tuo 1-3 kertaa vuodessa on, kuin muun aikaa mies on osallistuva, vastuuntoinen ja hellä minulle ja lapsille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrella (1 - n) miehet reissut tihentyvät ja pidentyvät ja lapsille luvatut asiat peruuntuvat ja budjetti menee täysin pepulleen, joten mikään oma aika ei tule näitä korvaamaan.

Mutta nauti niinkauan kun voit.

Vierailija
4/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään alkua tämä ei ole.

Olemme olleet yhdessä 13-vuotta, aika pitkä historia takana kaiken moista.

Viimeiset kolme vuotta ryyppyreissuja on ollut kerran vuodessa, monesti uudestavuodesta lähtien...

Pahimpana vuotena oli kolme kertaa, silloin teimme tämän sopimuksen.

ap

Vierailija
5/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meni siihen että mies kotona kännäsi. Aluksi sujui hyvin ja luulin sen sujuvan... Mutta sitten kiva oli olla kolme päivää mökki reissulla tyttöjen kanssa ja tulla kotiin kun tajusin, että mies oli kahtena iltana vetänyt kännit. Isompi oli tuolloin 4v ja nuorempi vähän alle 2v. Mies oli näin siirtänyt hoitovastuun pienemmästä sille meidän 4 vuotiaalle ja tyttö oli jopa vaippoja pikkusiskoltaan vaihtanut kun isi oli huudattanut musiikkia radiosta ja vetänyt juomaa. Oli muuten ihan viimeinen niitti sille suhteelle. Tosin paransi tapojaan kun erosimme, koska ei saanut muuten nähdä lapsia.

Toivottavasti teillä toimii!

Vierailija
6/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi tulla uusia ongelmia, mutta ei kai niiden pelossa voi elämäänsä tärveltää.

Mies ei koskaan ikinä juo kotona.

Juominen on aika epäsosiaalista ja itsetuhoista, häpeää tilaansa niin, ettei tahdo naamaansa näyttää.

ap

Vierailija
7/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat muistaa väärin - 4 päivää, viikkoa vai peräti kuukautta. Meitä et petä, ei kannattais itseäsikään.