Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Notkeus ja venyttely

Vierailija
30.05.2007 |

Lehdessä eräs bikkaaja kertoi, että notkeudesta on hyötyä sängyssä. Antoi ohjeen, että kannattaa harrastaa venyttelyä. Kommentteja!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskee yhtä hyvin myös miehiä. Venyttelemisiin :))

Vierailija
2/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tilastollisesti biccaajilla on tiukemmat värkit. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan välilä niin ihme asennoissa ja mutkalla, että minun pitäisi venytellä enemmän, että ne asennot sujuisivat helpommin.

Vierailija
4/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni on suht koht jees naida norjan ja taipuisan naisen kanssa. Sellasen joka kääntyy vatsalta selälleen ilman ähkimistä. Sellasen jonka vatsa ja lantiolihakset kykenee nostamaan tussun kivasti tarjolle ja jonka kädet ulottuu vähän joka paikkaan.

Vierailija
5/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen kanssa.

Vierailija
6/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkeus liittyy hyvään kuntoon yleensä. Mä ainakin haluan olla seksissä aktiivinen eikä se onnistu jos on sohvaperuna, joka läähättää ja läkähtyy.

Mun mieheni ainakin tykkää siitä, että meidän seksimme on eloisan kiihkeää painiskelua.

Vierailija
7/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää voisi pyytää kun saisi kerran edes laittaa tällaista Piia Tiiliä vai Tiia Piilikö se oli tai sitä Tuuli Matinsaloa. Voi vain kuvitella mitä kaikkea niidenkin kanssa voisi sängyssä touhuta kun ei fysiikka ole esteenä..

Kyllä se aika rangaistuksen antaa puolisolleen joka ei viitsi fysiikastaan sen vertaa huolehtia että jaksaisi edes itse tehdä sängyssä muutakin kuin maata jalat levällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi