YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa
Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?
(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)
Kommentit (310)
shuddup 🚽päät!!! 🤬🤬🤬🤬🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Ootte ILKEITÄ 😤😤😤😡😡😡😡💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut tykkäyksen monille tuon ikäisille lasta haluaville lapsettomille naisille mutta ei se ole mihinkään johtanut. En ole juoppo, työtön tai minulla ole lapsia entuudestaan. Mitä nämä naiset etsivät? Vika ei ole nyt miehissä vaan naisten vaatimuksissa.
Suosittelen, että ala etsiä naista jostain muualta kuin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis miehille nätti, naapurityttömäinen, liikunnanopettaja, joka on maanläheinen. Silti ei kelpaa. Miksi miehet nirsoilette? Kerrankin lapseton nainen joka haluaa lapsia.
Uskon naisen tässä nirsoilevan. Ehdokkaita on varmasti hänellä jonoksi asti! Mutta he eivät kelpaa.
Eli sulla ei riittänyt kielitaito jutun lukemiseen, juntti kun oot :D
"Äkäslompolossa asuva Mirka Kanerva, 38, on ollut sinkku 11 vuotta. Pienet deittimarkkinat ja pitkät välimatkat vaikeuttavat pohjoisessa treffailemista.
Turistit tuovat vipinää deittisovelluksiin, mutta etsivät usein vain hetken huumaa.
Deittisovellukset on tutkijan mukaan suunniteltu kaupunkeihin. Pienillä paikkakunnilla profiilit voivat loppua."
Niin? Uskon silti Mirkalla olevan paljonkin ehdokkaita, jotka ovat valmiita joustamaan naisen halujen mukaan. Mutta he eivät ole tarpeeksi viehättävän näköisiä, eli ovat taviksia. Monta kertaa nähnyt kaveriporukassa kuinka nainen nirsoilee, joten tiedän mistä puhun. Olen itse seurustellut nirsoilevan naisen kanssa, ei ole helppoa ei. Ihme kun tämä nainen on edelleen sinkku.
Saahan jokainen, sukupuoleen katsomatta, sinäkin, nirsoilla niin paljon kuin haluaa. Mitä järkeä ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa joka ei viehätä.
Eikä ulkonäkö ole se mistä viehätys on kiinni useinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uutiskynnys ei ylity kun mies ei löydä seuraa tinderistä?
Siksi, koska te ilkeilette naisille. Ei kukaan toimittaja halua ilkeistä sedistä juttua tehdä? Tänään täälläkin vain mesotte vaikka kaikki naiset ovat niin mukavia :)
Mietin juttua lukiessa että Mirka on nirso. Jos oikeasti haluaisi lapsen, tekisi sen vaikka yksin. Sen sijaan odottelee jotain Prinssi Uljasta ja sen takia todennäköisesti jää ilman lasta. Harva mies haluaa tuollaisen aidon ihmisen. Suurin osa tahtoo muovisen nuoren naisen jolla ei ole omaa tahtoa ja jota voi siksi kohdella kuin esinettä.
En ole livenä mitenkään naistenmies, mutta mulle löytyy parikymppistä seuraa Tinderistä.
M50
Joskus tuollaisista ihmisistä tulee mieleen että ovat sellaisia höseltäjiä. Hirveesti kehutaan omaa positiivisuutta, energiaa, tekemistä, harrastuksia.. Hänen vuorokaudessa on enemmän tunteja kuin muilla, plaaplaa. Onko aikaa sille kumppanille, perheelle. Tiedän että on olemassa erilaisia liikunnallisia vartaloita mutta en ensimmäisenä olisi veikannut että on niin sporttinen kuin väittää olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis miehille nätti, naapurityttömäinen, liikunnanopettaja, joka on maanläheinen. Silti ei kelpaa. Miksi miehet nirsoilette? Kerrankin lapseton nainen joka haluaa lapsia.
Läski.
Mikä kärpäs-sarjalainen sä olet kun normaalin kokoinen nainen on sun silmissä läski? Taidat olla joku riisitautinen luuviulu 🙄
Nykymaailmassa paino vääristynyt
Nainen etsii lähes poikkeuksetta itseään menestyvämpää miestä, joten todennäköisesti olet heille mielestään liian "matalatasoinen"