Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa

Vierailija
19.09.2026 |

Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?

https://yle.fi/a/74-20246134

(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)

Kommentit (310)

Vierailija
281/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä miksi asuinpaikasta tehtiin ongelma kun ollut 11 vuotta sinkkuna ja asunut pohjoisessa kolmisen vuotta. Eli ei sieltä Helsingistäkään tarttunut miestä matkaan.

Vierailija
282/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en tiedä miksi asuinpaikasta tehtiin ongelma kun ollut 11 vuotta sinkkuna ja asunut pohjoisessa kolmisen vuotta. Eli ei sieltä Helsingistäkään tarttunut miestä matkaan.

Helsinki pittää kiertee kaukaa. Kaikkien naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sitä mieltä, että se on vain luonteenlaadusta kiinni, että pariutuu. Muut aatokset joutaa romukoppaan!

Vierailija
284/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 sekuntia videota "kato heti mätsi" ja samaan aikaan "yhyy, minulle ei ole miehiä!!". 

Tämähän on se klassinen: saisi kumppanin helposti, mutta juoksee niiden kaikkien muidenkin himoitsemien perässä ja sitten ihmettelee, kun haluavat vain hetken hupia niiltä, kun saavat sitä muutenkin helposti. 

Muut miehet eivät tee aloitetta, ainoastaan komeat häntäheikit tekevät. Muut suomalaiset miehet ovat niin ujoja. 

Vierailija
285/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut tykkäyksen monille tuon ikäisille lasta haluaville lapsettomille naisille mutta ei se ole mihinkään johtanut. En ole juoppo, työtön tai minulla ole lapsia entuudestaan. Mitä nämä naiset etsivät? Vika ei ole nyt miehissä vaan naisten vaatimuksissa.

Hyvä mies eihän se tykkäys riitä kun siun pittää näkyvä niille naisille. Meet etteen ja sanot jotta tässä mie nyt olen :) ei pie piiloon jäädä. Siitä lähettä sitten käskynkässä etteenpäin. Elä piilouvu.

Tosta mongerruksesta ota pirukaan selvää. Lue ensin suomen sanakirjaa, ja tule sitten uudelleen kommentoimaan.

Vierailija
286/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hyviä miehiä sekä naisia. Se on monesti yksi sana vain ja siitä se juttu lähtee.

Vierailija
287/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole miehissä vaan naisissa. Naiset yliarvioi oman tasonsa kuten Mirkakin tekee.

Vierailija
288/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että Mirkan kannattaisi kääntää katsetta naisiin. Kaksi äitiä on heti parempi kuin vetelä peniksen rapsuttelija.

Vierailija
289/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin nainen pyöräyttäisi vielä helposti 2 lasta. Mutta miehiä ei tämä kiinnosta vaan etsivät ilolintua omalle munalleen. Sitten ihmetellään kun syntyvyys sakkaa.

En halua lapsia. Miksi siis ottaisin naisen joka kaipaa lapsia?

Vierailija
290/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei uutiskynnys ei ylity kun mies ei löydä seuraa tinderistä?

Vierailija
291/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut tykkäyksen monille tuon ikäisille lasta haluaville lapsettomille naisille mutta ei se ole mihinkään johtanut. En ole juoppo, työtön tai minulla ole lapsia entuudestaan. Mitä nämä naiset etsivät? Vika ei ole nyt miehissä vaan naisten vaatimuksissa.

Hyvä mies eihän se tykkäys riitä kun siun pittää näkyvä niille naisille. Meet etteen ja sanot jotta tässä mie nyt olen :) ei pie piiloon jäädä. Siitä lähettä sitten käskynkässä etteenpäin. Elä piilouvu.

Tosta mongerruksesta ota pirukaan selvää. Lue ensin suomen sanakirjaa, ja tule sitten uudelleen kommentoimaan.

Voi :( anteeksi kovasti.

Vierailija
292/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin nainen pyöräyttäisi vielä helposti 2 lasta. Mutta miehiä ei tämä kiinnosta vaan etsivät ilolintua omalle munalleen. Sitten ihmetellään kun syntyvyys sakkaa.

Voi olla, ja mielestäni ko. nainen on sellainen johon voisin tutustuakin jos tuolla päin asuisin. 

Mitä lapsiin tulee, niin vaikuttaa siltä että naisten on äärimmäisen vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta. Sitoutuminen kasvatus, tai vähintään elatusvelvollisuuteen 18 vuodeksi on todella suuri päätös. Minusta suurempi päätös kuin asunnon ostaminen tai naimisiin meno. Silti pitäisi olla valmis siihen lyhyen Tinder-tuttavuuden perusteella? 

Riskit asioiden pieleen menemisellä on aivan älyttömät. Kyllä siitä pitää olla ensin varmuus, että parisuhde on vakaalla pohjalla ja yhteinen arki sujuu. Sitten vasta lapsi, se on jokaisen osapuolen etu. Myös lapsen. Eikä se ole muiden vika että nainen on herännyt lapsihaaveisiin ihan viime tipassa ja kiirettä pitää siittämisellä. 

Naimisiin meno on sitoutuminen loppuelämäksi, kunnes kuolema erottaa. Lapsen hankinta vain 18 vuoden sitoumus kasvatukseen. 

Vierailija
293/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että Mirkan kannattaisi kääntää katsetta naisiin. Kaksi äitiä on heti parempi kuin vetelä peniksen rapsuttelija.

Ei se auta yhtään sen enempää, kun silloin kaksi naista on yhtä nirsoja parinvalinnassa! Sille on syynsä miksi homot löytää parin kaikkein helpoiten, ja lesbot kaikkein vaikeiten.

Vierailija
294/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9000 tykkäystä Tinderissä ja 0 match. Sillä olen mies. 

Vierailija
295/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi kohta on Halloween :)

Vierailija
296/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei uutiskynnys ei ylity kun mies ei löydä seuraa tinderistä?

Nainen ei löydä seuraa = miesten standardeissa ja yhteiskunnassa vika

Mies ei löydä seuraa = Mies ei ansaitse naista, pitää muuttaa itseään. Treenata, harrastaa, kouluttautua, menestyä.

Vierailija
297/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, ja mielestäni ko. nainen on sellainen johon voisin tutustuakin jos tuolla päin asuisin. 

Mitä lapsiin tulee, niin vaikuttaa siltä että naisten on äärimmäisen vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta. Sitoutuminen kasvatus, tai vähintään elatusvelvollisuuteen 18 vuodeksi on todella suuri päätös. Minusta suurempi päätös kuin asunnon ostaminen tai naimisiin meno. Silti pitäisi olla valmis siihen lyhyen Tinder-tuttavuuden perusteella? 

Riskit asioiden pieleen menemisellä on aivan älyttömät. Kyllä siitä pitää olla ensin varmuus, että parisuhde on vakaalla pohjalla ja yhteinen arki sujuu. Sitten vasta lapsi, se on jokaisen osapuolen etu. Myös lapsen. Eikä se ole muiden vika että nainen on herännyt lapsihaaveisiin ihan viime tipassa ja kiirettä pitää siittämisellä. 

Ei hän ole herännyt lapsihaaveisiin viime tipassa, vaan etsinyt miestä lapsen tekoon jo 11 vuoden ajan. 

Vierailija
298/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti täti vaikka muhcu onkin.

Muhku? Hänkin on siis liian iso? Miten se on mahdollista, palstatotuus on että liikunnallinen nainen on hoikka, muuten hän ei ole liikunnallinen. Ja tässä on teille liikunnan opettaja.

Jutussa on kuvat, jotka kyllä kertovat, että on ylipainoa.

Vierailija
299/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa siinä tyly mies kivalle naiselle. 

Vierailija
300/310 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti täti vaikka muhcu onkin.

Muhku? Hänkin on siis liian iso? Miten se on mahdollista, palstatotuus on että liikunnallinen nainen on hoikka, muuten hän ei ole liikunnallinen. Ja tässä on teille liikunnan opettaja.

Jutussa on kuvat, jotka kyllä kertovat, että on ylipainoa.

Kaksiulotteisuus valokuvissa lihottaa 5+ kiloa.