Mitä olisit halunut tehdä elämässäsi, mutta et ole tehnyt?
Luulen että vaikka keksisitkin jonkun kaipauksen/kokemattomuuden kohteen, niin oikeasti keksisit niitä lisää ja olisi tuo tyhjä kohta kuitenkin.
Elämä on sellaista.
Kommentit (54)
Vain yksi asia tulee mieleen, mutta ei ole realistinen juttu minulle. Kaikki muut asiat olen tehnyt, joita olen joskus halunnutkin tehdä. Oma listani ei tosin kovin pitkä ole ollutkaan, suurin osa asioista ei kovin kummoisesti kiinnosta.
Haluaisin siis käydä avaruudessa, enkä tarkoita näitä rikkaiden turistilentoja johonkin 100 km korkeuteen, tosin ei olisi varaakaan sellaiseen. Tarkoitan esim. kuussa käymistä tai edes kansainvälisellä avaruusasemalla piipahtamista, mutta astronauttia minusta ei koskaan olisi tullut jo ihan näillä omakanta-kirjauksilla.
Tällä hetkellä haluaisin enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
LSD-trippi
Kokeilin vuosikymmeniä sitten hasis huumetta. Oli järisyttävä kokemus. Poltettiin sitä. Kaikki muuttui kuin hidastetuksi. Musiikki kaikui pääkopassa sävel keraan. Oli paljon enemmän kuin viina. En ihmettele että ihmiset koukuttuu huumeisiin.
Käydä vaihtarina nuorena opiskelijana. Rikastua rahallisesti, nyt on lähinnä kokemuksellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LSD-trippi
Kokeilin vuosikymmeniä sitten hasis huumetta. Oli järisyttävä kokemus. Poltettiin sitä. Kaikki muuttui kuin hidastetuksi. Musiikki kaikui pääkopassa sävel keraan. Oli paljon enemmän kuin viina. En ihmettele että ihmiset koukuttuu huumeisiin.
...sävel kerrallaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LSD-trippi
Joo, marihuanaa olen kokeillut. Se ei ollut aivan noin intensiivistä.
Ekstaasi taas, huh huh sentään. Se kaikkien ja kaiken rakastamisen tunne...
Lentää hävittäjällä (putosin ilmasotakoulun valintakokeiden viimeisellä kierroksella)
Purjehtia maapallon ympäri (ei ole tarpeeksi rahaa)
Ottaa kissan (vaimo on allerginen)
Vierailija kirjoitti:
haluaisin pienen mökin ja puutarhan. toivottavasti toteutuu, olisi kiva kasvattaa kukkia ja vihanneksia itse.
Minä teen sitä, mutta haluaisin jotain muuta. Haluaisin onkia silakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lentää hävittäjällä (putosin ilmasotakoulun valintakokeiden viimeisellä kierroksella)
Kissasta on enemmän iloa kuin vaimosta, laita vaimo kiertoon ja ota se kissa!
Vierailija kirjoitti:
BASE-hyppy
En halua base-hyppyä, koska en halua riskeerata tätä elämää. En koe että jäisin hyppyä vaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LSD-trippi
Kokeilepa haistella pyöränpaikkaliimaa. Näin siitä ufoja, menninkäisiä, tiikereitä ja saatanan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö karvaton käy?
On vain yksi asia, joka jokaisen pitää kokea elämänsä aikana, jos haluaa pelastua.
Se on Jumalan kutsuun vastaaminen.
Syntiensä tunnustaminen sekä Jeesuksen Kristuksen vastaanottaminen sydämeensä henkilökohtaisena Vapahtajanaan, syntiensä sovittajana.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi purjehtia maapallon ympäri koska se perustuu muille näyttämiseen. Vaarallista ja lisäksi tylsää. Motiivi on joku muu, kuin hyvä kokemus. Perustuu siis purjehtijan luonteen heikkouteen ja näyttämisellä haluaa täyttää tätä omaa vajavuuttaan. Vajavuus voi olla sitäkin että vaara kiehtoo ja tuo kiksejä.
Moottoripyöräreissun rakastetun kassa Euroopan halki.
Nyt ei enää kestä lonkat eikä selkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LSD-trippi
Kokeilepa haistella pyöränpaikkaliimaa. Näin siitä ufoja, menninkäisiä, tiikereitä ja saatanan.
:D No sähän murjaisit.
Saada jonkinlaisen uran ja kehittyä työssä, ehkä perustaa yrityksen lopulta.
Mutta ei, olen tehnyt vain ties mitä hommia mitä olen saanut ja mikään niistä ei ole johtanut mihinkään. Aika paljon tosin oon rahaa säästöön saanut.
Opiskellut olen kyllä ihan järkevästi ja opinnoissa menestynyt, mutta työelämä on ollut ihan järkyttävä pettymys.
Nyt päälle nelikymppisenä olen todennut, että todennäköisempää on saavuttaa taloudellinen riippumattomuus kuin mielenkiintoinen työpaikka/urapolku. Eli enemmän vaan paukkuja sijoittamiseen, työelämä ei minua kaipaa.
Haluaisin parantua masennuksesta.