Mitä olisit halunut tehdä elämässäsi, mutta et ole tehnyt?
Luulen että vaikka keksisitkin jonkun kaipauksen/kokemattomuuden kohteen, niin oikeasti keksisit niitä lisää ja olisi tuo tyhjä kohta kuitenkin.
Elämä on sellaista.
Kommentit (54)
Ei oikeastaan ole mitään mitä en olisi tehnyt ja halunnutkin tehdä. Ei elämä ole jossittelijoille ja mutkuttelijoille. Niiltä jää kaikki elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Käydä Australiassa.
Haluatko ameeban syövän aivosi? Eikun ainiin, ei teillä palstalaisilla ole siellä ameeballe mitään syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän on enää sellaista. Olen toteuttanut itseäni paljon.
Olet "suorittanut" elämää.
Olla ulkona maalla keväät ja syksyt. Matkustus Eurooppaan. Maalaus. Noidan mökki.
Viedä tarjoilijan vihille ja elää elämäni onnellisesti loppuun saakka.
haluaisin pienen mökin ja puutarhan. toivottavasti toteutuu, olisi kiva kasvattaa kukkia ja vihanneksia itse.
Toisenkin lapsen. Mutta vielähän tässä on aikaa. m50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet "suorittanut" elämää.
Minä olen koko elämäni ajan keksinyt uusia haaveita, ponnistellut niitä kohti ja nauttinut niiden saavuttamista. Sitten olen keksinyt uusia haasteita. Jos tämä on elämän "suorittamista", niin sitten nautin suorittamisesta.
Olen ottanut tilaisuuksista vaarin, niin sanotusti. Mennyt opiskelemaan, töihin, suhteeseen, muuttanut uuten kaupunkiin... Mitä tässä pitäisi niinkuin haluta?
Töitä olisin halunnut tehdä mutta ei ole kukaan antanut töitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut tilaisuuksista vaarin, niin sanotusti. Mennyt opiskelemaan, töihin, suhteeseen, muuttanut uuten kaupunkiin... Mitä tässä pitäisi niinkuin haluta?
Etsiä, että mikä on se elämän tarkoitus.
En kuuntele paljoa musiikkia.
Järkyttävää huomata miten ihmiset edelleen kuuntelevat jotain vuosikymmenten takaisia renkutuksia. Kammottavaa. Pitää olla varsinaisia tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiä, että mikä on se elämän tarkoitus.
Ei sillä mitään tarkoitusta ole.
En ole asunut ja työskennellyt saaristossa, enkä muualla kuin Suomessa.
Matkustella (lentopelko)
Hypätä laskuvarjolla (pelko)
Opiskella yliopistossa (en päässyt)
Pitää synttärit pyöreitä täyttäessä (ei ketä kutsua)
Siinäpä ne.