Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmisryhmät ajaa jollain tonninpommi autoilla?

Vierailija
19.09.2026 |

Kaupasta saa hei uusiakin autoja.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon autoja ei tehdä enää. Jos haluan uuden tietokoneen, ostan sen jimmsiltä tai verkkiksestä, en autokaupasta.

Vierailija
22/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAISEN TUNTEMANI KÖYHÄLLE ILKKUJAN NAURU ON LOPPUNUT SAIRASKOHTAUKSEEN, syöpään tai lapsensa vakaviin ongelmiin. 

Ota kuvakaappaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKAISEN TUNTEMANI KÖYHÄLLE ILKKUJAN NAURU ON LOPPUNUT SAIRASKOHTAUKSEEN, syöpään tai lapsensa vakaviin ongelmiin. 

Ota kuvakaappaus!

Jep. 

Tai puolison pettämiseen, sijoitusten laskuun, vammautumiseen…

Vierailija
24/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel

Citroen

Kia

ovat paskaa.

Vierailija
25/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokisti ajaa vanhalla rupuautolla.

Vierailija
26/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on tonninpommi? 👴💥

Vierailija
27/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys koskee vain teitä KÖYHIÄ.

Aha ok, no en ole köyhä vaikka minulla on 3 tonnin kosla. Jatkakaa, minä poistun.

Vierailija
28/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että me perusut halveksimme tavallisia suomalaisia.

Vierailija
29/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ikivanha kottero on luotettava ja maksettu ,ei ole velkaa yhtään. ajan niin kauan kun pyörät pysyy alustassa.tykkään.

Vierailija
30/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun siittiöistä tulikin jälkeenjäänyt tyhmä yksilö, joka käy isäänsä vastaan.   Karma.

Vierailija
31/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole peukalo keskellä kämmentä. :) Ja voin käyttää vuosittain säästyneet tonnit johonkin muuhun. Mun vanhassa autossa on verot ja vakuutukset yhteensä 450€/vuosi. Ja toisessa, museorekisteröidyssä autossa 50€/vuosi. 

Vierailija
32/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten pitäisi käyttää kaikki rahansa monikansallisten suuryritysten tekemiin kalliisiin autoihin ja ylihintaiseen arapipensaan!!! Köyhät kommarit tuhlaavat kaikki rahansa maalaistollojen tuottamin vihanneksiin ja viljaan!!!

Muistakaa äänestää perussuomalaisia!!! Ainoa puolue, joka ajaa vain ja ainoastaan monikansallisten suuryritysten etua.

Vierailija
33/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vaan liikkumisväline ja hyvin toimii. Kaiken lisäksi mun mies osaa korjata  ja huoltaa sen, ei tarvi viedä kalliille korjaamolle. Autonkulut on minimaaliset, just meni katsastuksesta läpi että heilahti. käytetään rahat mieluummin mukaviin harrastuksiin.

Vierailija
34/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset säästää rahaa hautaan, toiset käyttää sen elämiseen.

Vierailija
35/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta ae on kiinni vaikka jotain muut yrittää selittää

Vierailija
36/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset säästää rahaa hautaan, toiset käyttää sen elämiseen.

Ei niitä mukana saa mitään, mitä hienompi auto pihalla niin perintöveroon se sitten vaikuttaa.

Vierailija
37/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen auto oli ns. tonnin pommi. Ajoin pitkää työmatkaa ja aiempi auto hajosi. Oli pakko saada äkkiä uusi auto, mutta rahat oli vähissä. Ostin työkaverilta tonnilla sen puoli miljoonas km ajetun vanhan auton ja taas pääsin töihin. 

Hyvin se toimi. Ajoin sen mittariin n. 150 000km lisää. Vaihdoin uudempaan, kun korjaus katsastusta varten olisi tullut kauhean kalliiksi.

Vierailija
38/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen sitten kun se hajoaa, mitä teen. Mutta se ei nyt vaan hajoa.

Vierailija
39/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 syy miksi minulla on hyvin rahaa on se, etten ole tuhlannut niitä vääränlaisiin autoihin.

Nytkin olen monta vuotta ajanut autolla, joka maksoin tuhat euroa, eikä siitä tarvitse vieläkään melkein koskaan korjata mitään, eikä ole kuukausi maksuja lainkaan, eikä näin halvassa tarvitse kaskoa, eikä edes osakaskoa.

Toki tarvitsen autoa melko vähän, joten se vaikuttaa myös valintaan, töihinkin kuljen kesät-talvet pyörällä, siitä maksoin joskus 10 vuotta sitten torissa 60e.

Nämä ovat johtaneet mm siihen, että vaikka asun omistusasunnossa, en ole ikänä joutunut ottamaan asuntolainaa.

Vierailija
40/43 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei asu Helsingissä ja tienaa hyvät rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan