Miksi jotkut ihmisryhmät ajaa jollain tonninpommi autoilla?
Kommentit (43)
JOKAISEN TUNTEMANI KÖYHÄLLE ILKKUJAN NAURU ON LOPPUNUT SAIRASKOHTAUKSEEN, syöpään tai lapsensa vakaviin ongelmiin.
Ota kuvakaappaus!
Vierailija kirjoitti:
JOKAISEN TUNTEMANI KÖYHÄLLE ILKKUJAN NAURU ON LOPPUNUT SAIRASKOHTAUKSEEN, syöpään tai lapsensa vakaviin ongelmiin.
Ota kuvakaappaus!
Jep.
Tai puolison pettämiseen, sijoitusten laskuun, vammautumiseen…
Masokisti ajaa vanhalla rupuautolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys koskee vain teitä KÖYHIÄ.
Aha ok, no en ole köyhä vaikka minulla on 3 tonnin kosla. Jatkakaa, minä poistun.
Ei ihme, että me perusut halveksimme tavallisia suomalaisia.
mun ikivanha kottero on luotettava ja maksettu ,ei ole velkaa yhtään. ajan niin kauan kun pyörät pysyy alustassa.tykkään.
Sun siittiöistä tulikin jälkeenjäänyt tyhmä yksilö, joka käy isäänsä vastaan. Karma.
Koska minulla ei ole peukalo keskellä kämmentä. :) Ja voin käyttää vuosittain säästyneet tonnit johonkin muuhun. Mun vanhassa autossa on verot ja vakuutukset yhteensä 450€/vuosi. Ja toisessa, museorekisteröidyssä autossa 50€/vuosi.
Suomalaisten pitäisi käyttää kaikki rahansa monikansallisten suuryritysten tekemiin kalliisiin autoihin ja ylihintaiseen arapipensaan!!! Köyhät kommarit tuhlaavat kaikki rahansa maalaistollojen tuottamin vihanneksiin ja viljaan!!!
Muistakaa äänestää perussuomalaisia!!! Ainoa puolue, joka ajaa vain ja ainoastaan monikansallisten suuryritysten etua.
Koska se on vaan liikkumisväline ja hyvin toimii. Kaiken lisäksi mun mies osaa korjata ja huoltaa sen, ei tarvi viedä kalliille korjaamolle. Autonkulut on minimaaliset, just meni katsastuksesta läpi että heilahti. käytetään rahat mieluummin mukaviin harrastuksiin.
Toiset säästää rahaa hautaan, toiset käyttää sen elämiseen.
Rahasta ae on kiinni vaikka jotain muut yrittää selittää
Vierailija kirjoitti:
Toiset säästää rahaa hautaan, toiset käyttää sen elämiseen.
Ei niitä mukana saa mitään, mitä hienompi auto pihalla niin perintöveroon se sitten vaikuttaa.
Mun edellinen auto oli ns. tonnin pommi. Ajoin pitkää työmatkaa ja aiempi auto hajosi. Oli pakko saada äkkiä uusi auto, mutta rahat oli vähissä. Ostin työkaverilta tonnilla sen puoli miljoonas km ajetun vanhan auton ja taas pääsin töihin.
Hyvin se toimi. Ajoin sen mittariin n. 150 000km lisää. Vaihdoin uudempaan, kun korjaus katsastusta varten olisi tullut kauhean kalliiksi.
Kattelen sitten kun se hajoaa, mitä teen. Mutta se ei nyt vaan hajoa.
1 syy miksi minulla on hyvin rahaa on se, etten ole tuhlannut niitä vääränlaisiin autoihin.
Nytkin olen monta vuotta ajanut autolla, joka maksoin tuhat euroa, eikä siitä tarvitse vieläkään melkein koskaan korjata mitään, eikä ole kuukausi maksuja lainkaan, eikä näin halvassa tarvitse kaskoa, eikä edes osakaskoa.
Toki tarvitsen autoa melko vähän, joten se vaikuttaa myös valintaan, töihinkin kuljen kesät-talvet pyörällä, siitä maksoin joskus 10 vuotta sitten torissa 60e.
Nämä ovat johtaneet mm siihen, että vaikka asun omistusasunnossa, en ole ikänä joutunut ottamaan asuntolainaa.
Kaikki ei asu Helsingissä ja tienaa hyvät rahat.
Kunnon autoja ei tehdä enää. Jos haluan uuden tietokoneen, ostan sen jimmsiltä tai verkkiksestä, en autokaupasta.