Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kela varastaa köyhiltä kaiken?

Vierailija
19.09.2026 |

Kela varasti minulta S-bonukset toukokuussa ja nyt olen saamassa perintöä muutaman satkun, joten sekin lähtee Kelan taskuun. Tämä on sairas yhteiskunta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 90 -luvulla oli harvinaista ja häpeällistä hakea tukea sosiaalivirastosta. Piti täyttää monta sivua kaavakkeita, esittää tiliotteet, keskustella virkailijan kanssa. Meillä oli ns. hätätilanne, kun miehen työpaikka meni konkurssiin ja minä olin äitiyslomalla. 

Nykyisin on ns. Kela/ sossupummeja, jotka eivät edes halua kouluttautua ammattiin, työteosta puhumattakaan. Eletään veronmaksajien rahoilla ja valitetaan kaikesta. 

Ennen vanhaan oli paljon vähemmän työttömyyttä. Poliitikot eivät edes yritä ratkaista sitä tosiasiaa, että nyky-Suomessa kaikki halukkaatkaan eivät voi enää työllistyä ja tulevaisuuden Suomessa yhä harvempi.

Koko yhteiskunta pitäisi miettiä uusiksi, mutta siihen meidän päättäjistä ei ole. Keskittyvät mieluummin kiusaamaan työttömiä ja köyhiä.

Vierailija
22/23 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela toimii kuin Robin Hood: Vie suomalaisilta ja antaa maahantunkeutujille. 

Samat säännöt on kaikille ihonväriin tai sukupuoleen katsomatta.

Näin on marjat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöasuntoja ei saa myytyä. Huomaa, että pätkätyöläisiltä vietiin ansiosidonnainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan