Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva mieheni ei halua muuttaa yhteen

Vierailija
19.09.2026 |

Olemme kihloissa ja kummallakin lapsia aikaisemmista liitoista. Olemme tähän asti asuneet omissa asunnoissamme, mutta olen koko ajan ajatellut, että yhteen muuttaminen on edessä kunhan suhde tästä vakiintuu. Viimeistään häiden jälkeen tulisi koko perheen tietysti asua saman katon alla. Ihan jo taloudellisestikin ajatellen ei Helsingissä ole järkeä maksaa kahdesta asunnosta, kun voisimme asua paljon mukavammin yhdessä isommassa kodissa. Mies kuitenkin toi nyt ilmi, että hän ei halua muuttaa yhteen ennen kuin lapset ovat lentäneet pois kotoa, ja siihen on vielä yli 10 vuotta! Rivien välistähän tuo tarkoittaa, että ajattelee meidän kuitenkin eroavan. Ajattelee vain, miten tekee eroamisesta mahdollisimman helppoa, kun se kuitenkin on hänellä jo mielessä. Kannattaako tässä siis mennä naimisiin ollenkaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten edun mukaista on asua erillään niin kauan, kunnes lapset muuttavat kotoa. Mieheni on järkevä ja osaa asettaa lastensa edun korkealle, arvostan. 

Itse tein saman päätöksen, kun erosin. Lapset olivat tuolloin 3 ja 5 vuotta. Nyt asuvat jo omillaan ja opiskelevat, mutta ovat moneen kertaan kiittäneet siitä, että rauhoitin oman kodin omalle perheelle. Heidän ystäväpiirissä on näitä uusperheissä asuvia ja ovat paljon jutelleet asioista,  yksikään ei ole ollut tilanteeseen tyytyväinen. Tästä syystä ovat omat lapseni ottaneet asian nyös minun kanssani puheeksi ja kertoneet, miten paljon arvostavat sitä, etten ole kehitellyt uusperhekuviota saman katon alle. 

Siis miehesi!

42/42 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas - mielisairaalassa on taas annettu tunti nettilauantaiaikaa... :D

Joo, siitoshullu on päässyt näppäimistön ääreen taas! 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi