Akateeminen keskiluokka äänestää kokoomusta
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat akateemiset äänestää lähes kaikki vihervassareita. Ehkä n. 50 akateemista tunnen. Muutaman kokkarien äänestäjän.
Kertooko ihmiset noin avoimesti mitä äänestää? Suurin osa kaveristani on vihervassareita, mutta omaan lappuun tulee persun numero. Tietenkään en voi sanoa sitä ääneen.
Höpö höpö. Mitta jos noin olisi, persujen on turha syytellä yliopistoja enää vihervassareiksi. Sillähän ei ole sitten mitään merkitystä.
Oon siirtynyt persuihin, kun kokoomus ei tee enää oikeistopolitiikkaa. KD olis toinen vaihtoehto, mut en oo uskis.
Muita oikeistopuolueita ei ole, ja vassariksi en ala.
Se on tyhmyyden määritelmä kun toistaa jotain ja odottaa erilaista lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat akateemiset äänestää lähes kaikki vihervassareita. Ehkä n. 50 akateemista tunnen. Muutaman kokkarien äänestäjän.
Kertooko ihmiset noin avoimesti mitä äänestää? Suurin osa kaveristani on vihervassareita, mutta omaan lappuun tulee persun numero. Tietenkään en voi sanoa sitä ääneen.
Koska olet tiede- ja kulttuurivastainen niin kuin persutkin? Ja tietenkin ksikki yliopistossa opiskelleet. Siksihän ne on sinne menneet. Ei kiinnosta lukeminen.
Naiset ei enää, kiitos Orpon hallituksen.
Keskiluokkaisena Kokoomus olisi vihonviimeinen puolue jota äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Oon siirtynyt persuihin, kun kokoomus ei tee enää oikeistopolitiikkaa. KD olis toinen vaihtoehto, mut en oo uskis.
Tuota enempää et erittele äänestyspäätöksiäsi? No juu, akateemiset on tässä vähän erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain käytännön esimerkkiä oikeistolaisesta politiikasta minkä tekemistä odotat puolueelta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulun akateemiseen keskiluokkaan ja tällä hetkellä tuntuu, että minulle ei ole puoluetta. En tiedä mitä äänestää, mikään ei tunnu sopivalta.
Riittää kun tietää äänestyspäivänä. Älä stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei enää, kiitos Orpon hallituksen.
Niin, olihan tuo kopran ääneen sanoma ajatus naisista sellainen mitä olen aina olettanut Kokoomuksen ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Vain pari yhtä nuivaa kaveria tietävät ketä äänestän, mutta akateemisissa ympyröissä esiinnyn täysin epäpoliittisena.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun akateemiseen keskiluokkaan ja tällä hetkellä tuntuu, että minulle ei ole puoluetta. En tiedä mitä äänestää, mikään ei tunnu sopivalta.
Riittää kun tietää äänestyspäivänä. Älä stressaa.
Usein kun arvomaailma selkenee niin valinnat yksinkertaistuvat.
Ei äänestä. T. akateeminen keskiluokka
Yrittäjät äänestää kokoomusta, sijoittajat äänestää kokoomusta, rahan tekijät äänestää kokoomusta, ei akateeminen köyhä keskiluokka.
Kun miettii minkälaisia hyypiöitä Eduskunnassa istuu, niin voi vain miettiä heitä äänestäneiden älykkyyttä. Sanotaan että pitäisi äänestää edes sitä vähiten huonoa vaihtoehtoa, mutta kun ei pysty niin ei pysty: en halua liata sieluani. Onneksi voi aina mukautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet tiede- ja kulttuurivastainen niin kuin persutkin? Ja tietenkin ksikki yliopistossa opiskelleet. Siksihän ne on sinne menneet. Ei kiinnosta lukeminen.
Titteleiden perässä on moni.
Oispa Suomessa puolue joka ymmärtäisi kansantaloudesta, yrittämisestä ja viennin tärkeydestä. Äänestäisin heti heitä.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vaan siitä että et kykene ymmärtämään mitä ympärilläsi tapahtuu. Moni haluaisi syödä kakkua ja samalla myös säästää sen. Mielikuva kauniista maailmasta ei anna lupaa myöntää tosiasioita.
Akateeminen keskiluokka kuvittelee olevansa tehtaan ja isojen firmojen omistajia....
Vierailija kirjoitti:
Minusta kokoomus hallituksessa on toiminut hienosti. Talous kasvaa taas ja maa pääsee taas vaurastumaan. Ei kakkua voi leipoa rikkomatta munia.
Ei kakkua voi leipoa rikkomatta munia, tai niin kuin Kummisedän motto sanoo: Jokaisen suuren omaisuuden taustalla on rikos.
Ei äänestä kun alkaa tiedostaa ja lopettaa muiden sabotoimisen kokoomuksen avulla.