Terveydenhuoltoalan palkkoja laskettava.
Meillä ei ole varaa maksaa tavallisesta työstä tällaista hintaa. Esimerkiksi lääkärin sopiva palkkataso on 2500€/kk.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vientialojen sepothan vois tehdä ilmaistöitä. Miettikää miten sillä lähtis yritystoiminta nousuun!
Puhelinmyyjät tekee jo, siellä yrittäjäriski kuuluu työntekijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko alan palkkakatto voisi olla tuo 2500. Näin alalle ohjautuisi ainoastaan siitä oikeasti kiinnostuneet henkilöt.
Miksei samantien säädetä, että kaikkien alojen palkkakatto olisi 2500/kk. Näin eri aloille ohjautuisi vain kiinnostuneita.
Kerro yksikin yhteiskunta, minä tahansa ihmiskunnan historian aikana, jossa tällaista olisi kokeiltu JA se olisi toiminut.
Googleta yksinvaltius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko alan palkkakatto voisi olla tuo 2500. Näin alalle ohjautuisi ainoastaan siitä oikeasti kiinnostuneet henkilöt.
Miksei samantien säädetä, että kaikkien alojen palkkakatto olisi 2500/kk. Näin eri aloille ohjautuisi vain kiinnostuneita.
Kerro yksikin yhteiskunta, minä tahansa ihmiskunnan historian aikana, jossa tällaista olisi kokeiltu JA se olisi toiminut.
Googleta yksinvaltius.
En todellakaan googleta, ei tuo vastausta tähän kysymykseen. Eikä mikään muukaan googletus. Sillä sellaista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta yksinvaltius.
En todellakaan googleta, ei tuo vastausta tähän kysymykseen. Eikä mikään muukaan googletus. Sillä sellaista ei ole.
Ok, laitetan sinun palkaksesi 600€. En jaksa valittajia.