Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kiihottaako miehen runkkaaminen?

Vierailija
30.05.2007 |

Mitä tunteita teissä herättää nähdä (oma) mies runkkaamassa? Runkkaatteko yhdessä? Itse tykkään runkata kun vaimo on touhussa mukana ja varsinkin jos hän tyydyttää itseään sauvalla. Mahtava tunne laueta vaimon vatsalle samalla kun hän kiemurtelee oman orkkunsa kourissa. Kivaa vaihtelua perussekstailulle. Joskus kun vaimoa ei huvita runkkaan samalla kun vaimo suutelee kaulaani ja silittelee rintaani ja kiveksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin, kun show on mulle suunnattu :P. ja kun lasti lentää kaaressa mun päälle... yeah! harvemmin varta vasten yhdessä masturboidaan omaksi hyväksi, mutta toista kiihottaen kyllä useinkin.

Vierailija
2/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli masturbaatio on " yäk" ... eihän sitä tartte katella tai siitä tartte kiihottua, mutta kyllä se kuuluu normaalin ihmisen käyttäytymiseen... eli " yäk" kertoo jo paljon asenteesta seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran herännyt kesken unien kun mies on venksuttanut itseään. mikäs siinä. kyllä voin joskus auttaa, katsella en halua. enkä kyllä halua että mies katsoo tai edes huomaa kun itse masturboin.

Vierailija
4/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tämän miehilleni sanonutkin. Että jos joskus olen väsynyt, tai ei seksi mielessä, niin mies saa mielellään alkaa runkata niin johan alkaa munkin tehdä mieli :-P

Myös tykkään kattoa netistä runkkauskuvia ja -videoita, nam!

Vierailija
5/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö että suuttuu? Ehei. Masturboinnin katseleminen on miehelle todella kiihottavaa. Kun miehesi hyväilee sinua, ota ohjat omiin käsiisi ja sano että kokeilet välillä itse. Onnistuu todella hyvin, varsinkin jos olet jo lähellä orgasmia. Tiedät tarkalleen, miten haluat hyväillä itseäsi sormin eikä mies todellakaan pane hanttiin, päin vastoin. Usko pois!

-Mies

Vierailija:

enkä kyllä halua että mies katsoo tai edes huomaa kun itse masturboin.

Vierailija
6/6 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hyvin avoin kaikelle olenkin, en näe siinä mitään mielenkiintoista.