Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sairaslomasta olla kukaan kateellinen!?!?

Vierailija
30.05.2007 |

Jouduin (en hakenut) 4kk sairaslomalle (syykin on jo itsessään erittäin ikävä) niin äitini sanoi, että hän on vuosia yrittänyt saada pitkää sairaslomaa eikä ole saanut mutta minä nuori TERVE ihminen saan 4kk sairaslomaa!!!

Voiko kukaan olla noin inhottava!?

Kerroin sairaslomasta lähinnä, että jos he voisivat välillä tarjoutua auttamaan arjessa (asuvat 5km päässä).

Ei varmaan kannata apua odotella.

Olnepa varsinainen Hannu Hanhi : (

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kateudesta, vaan siitä, että joitain nyt vain vituttaa ihan suunnattomasti kun toiset lorvivat yhteiskunnan elätettävinä ilman mitään syytä. Kateutta tämä siis ei ole, vaan jotain ihan muuta vastenmielisyyttä ja halveksuntaa. Ottamatta kantaa siihen, onko sairauslomasi aiheellinen vai ei.

Vierailija
2/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos masennusta tms, pyydä perhetyöntekijä. Ei vanhemmat ole velvollisia talouttasi hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on on sitten henkisen eheyttämisen aika. En pyyänyt sairalsomaa, mutta ymmärrän itsekin etten ole työkunnossa, tiedä tulenko koskaan mihinkään kuntoon.

Mutta kateellisia ja halveksijoita siis riittää rikoksen uhreillekin, se on hyv tietää, pidän pääni kiinni. Ja puhun vaan turvallisten ihmisten kanssa asiasta. Luulin äitini sitä olevan, mutta erehdyin.

ap

Vierailija
4/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi huomautus oli erittäin asiaton. Samoin tämän ketjun kakkosen. Kukaan normaali ihminen ei ajattele kuin he.

Paljon voimia toipumiseen!

Vierailija
5/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän miksi raiskatut naiset eivät halua asiasta puhua tai monet edes tehdä ilmoitusta. Asennevammaisia ihmisiä on olemassa.

En vain pysty ymmärtämään että oma äiti ei ymmärrä, miten pahasti minulle kävi ja että oli vähällä joutua hautamaan minut.

En ehkä pysty olemaan enää äitini kanssa missään tekemisissä.

Tämäkin vielä, kaiken päälle. Olen niin onneton.

Mistähän saisin vertaistukea?

ap

Vierailija
6/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni työkaveri on ollut jo monta kuukautta masennuksen vuoksi

sairaslomalla. Ei tulisi mieleenikään olla kateellinen, ennemmin olen terveenä töissä

Voimia, ap!

Vierailija
7/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Suomalainen erityisesti voi olla kateellinen vaikka naapurin perseen syylästä, jos oikein alkaa asiaa miettiä.

Mutta koita ohittaa tuollaiset kommentit ja keskity omaan paranemiseesi. Varsinkin vanhemmilla ihmisillä on tuollaisia outoja asenteita henkisiin sairauksiin ja muuhun asiaan liittyvään. Ja hanki keskusteluapua, vaikka nyt voikin tuntua, ettei siitä ole mitään apua.

Vierailija
8/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasan taatusti syystä josta olet sairaslomasi saanut. Tarvitset sitä ihan varmasti, toivottavasti saat henkiset voimavarasi kasaan.

En siis kadehdi lomaasi siten etten soisi sitä sinulle, mutta olen itse aika romuna henkisesti ja tarvitsisin myös lomaa. Lääkärit ovat tietoisia asiasta, mutteivät koskaan edes kysy kuinka jaksan tai tarvitsisinko lomaa ja itselleni on mahdoton sitä pyytää. Tai kerran ylitin itseni ja pyysin, sanoin etten jaksa enää, olen lopussa. Sain viikon.

Vierailija
9/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän ihmetyttää tuo äitisi suhtautuminen. Jos hän tietää että sinut on raiskattu, niin miten hän voi kommentoida noin..?

Vierailija
10/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun isäni sai vaikeat palovamma niin sairaalasta todettiin, että minä voin hoitaa ne kotihoidossa. Hoidin häntä päivittäin 3vko tein ruokavalion palovammapotilaalle, ostin kaikki välineet. Ei yhteiskunta ekan silloin ajatellut, että he hoitavat, vaan että perhe tukee ja auttaa.

Nyt kun minä tarvitsen apua (asiointi apua) en uskalla liikkua yksin. Niin sitä sitten on näköjään turha omaisilta odottaa. Toivottavasti sitten saan tukihenkilön, täytyykin soittaa sos. työntekijälle tai hoitajalleni.

Onneksi jaksan toimia ja järjestää asioitani, pelkän vaan sitä päivää kun tajuan todella mitä on tapahtunut ja kestänkö sen : (

ap

Vierailija
11/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa sinne vaikka heti.

t: raiskauksesta toipunut

Vierailija
12/12 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, ja olemaan suunnattoman ilkeitä ja tyhmiä kuten kakkonen osoittaa.

Voimia sinulle toipumiseen, ja koita uskoa siihen että suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan fiksuja, ja ymmärtävät sinua.

Olen kyllä kuullut että joillakin työpaikoilla puhutaan aika pahasti takanapäin esim sairaan lapsen äidistä, joka joutuu olemaan poissa töistä, mutta apuahan tuollaiset ihmiset oikeasti tarvitsisivat.