¤Keskiviikkoa KESÄKUU¤
KEllo jo sen verran että voi pistää taas uuden pinon pystyyn =)
Täällä kellotellaan suppareita.. kipeet alko puolilta öin (10 min. välein sään.) ja tossa yhden jälkeen ajattelin että josko ton sairaalakassin kattelis tohon roikkuun *just-in-case-tyyliin*, laitoin puhelimen ja kameran akut laturiin ja tyhjensin kameran muistikortin..
En sitä kumminkaan loppuun asti pakkaillu, koska vaikkakin nää oli kipeitä, musta tuntuu ettei näillä vielä pääse lähteen... tosin tulppaakin pongasin illalla suihkussa jo.
Mies nukkuu, kun aamuvuoroon menossa, niin ei viitti hirveesti valojakaan päälle lyödä tavaroita ettiessä.. no ei tosta puutu enään kun olennaiset eli neukkakortti, puhelin latureineen, shampoo+hoitoaine, vaatteet ja eväät...
Heitin g:n panadolin poskeen ja pitäis varmaan hieman oikasta itteensä, kun tuntuu että nää supparit hiipuu... josko keräis sitten tulta alle ja iskis takasin... =)
Ilmottaudun jos nukkumatti saapu ja näillä suppareilla ei ollu muuta tarkotusta kun saada mut pakkaan toi kassi=P
mani ja purri 38+6
Kommentit (38)
Tässä linkki eilisen pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10426906&p=1&mpage=2&tmod…
Tuuhan Mani ilmoittautumaan jos et päässytkään lähtemään! Vaan toivottavasti ei supparit hiipuneet! ;)
Täällä kans illalla taas suppaili ja jomotti, mutta taitaa vaan mua kiusata. No, toivotaan että niillä edes jotain sais aikaan. :)
Tuuli@lle ja Kiinan-Pöpölle kysymys: Onko teidän vauvat ruvenneet heti ihan hyvin syömään? Kun lueskellut että näillä viikoilla vauvat voi olla vielä vähän väsyjä, eikä imetys onnistu. Kiinnostaa vaan, kun ei tiedä millon tää oma haluaa mailmaan putkahtaa ;)
PP 37+3
Voi vitsi mä olen kade Manille..... Ei vaitiskaan, oikein paljon tsemppiö nyytin hakuun ; ) Odotellaan tietoja!
Aamuyöllä kävin vessassa ja makoilin sängyllä kun oli ihan törkeen kuuma, joku ihme huono olokin vaivasi?! Vauva loikoilee jotenkin ihme asennossa masussa kun napaan sattuu ihan hulluna ja kiristää. Musta tuntuu että supparitkin on hävinneet kokonaan, pitihän se arvata ; ) Eli nyt aletaan odottamaan viikkoa 41 kuten normaalisti ; )
Jahas, tuolla on joku kriisi, täytyy mennä!
Tiina 37 tasan
Manille tervemenoa!!!
Mä heräsin vaan 2 kertaa viime yönä, uskomatonta mutta totta. Meillä oli makkarissa ikkuna auki ja mahtava ukkonen raikasti ja viilensi ilman niin että tämäkin valas sai nukuttua. Mutta aamulla kun heräsin, ihottumaa on täynnä joka kolkka.Mulla tulee aina ensimmäisistä kunnon helteistä mieletön ihottuma päälle, kunhan apteekki aukee ni kortisoonit kehiin.
Mua ei ilmeisesti oo yöllä supistanut,eikä mitään muutakaan ;))) ja tänään aamu näyttää lupaavalle mielialojen suhteen. Mies sanoi illalla et pidä nyt jo pää kiinni (marisin koko päivän) ei täällä kukaan jaksa kuunnella sun marinoita, isompi tyttö sano et toivottavasti meille ei tuu enää vauvoja kun äitistä tulee noin idiootti. Olenpa ollut sitten ystävällisellä päällä.
No nyt pitää lähteä rakkia pskattamaan, mutta ennen rakin pskaa pitää tuon pikkusen kakka hoitaa....mun elämä on yhtä pskajuhlaa!!!!!
kuumetta rv 38+2
Täälläkin on kärvistelty ihan tosissaan! Tai siis eilen tuli pitkästä aikaa ihan kunnon supistuksia joiden kesto oli yli minuutti ja teki kipeää. Tällaisia oli viimeks rv33 kun ei ois saanu olla. :D MUt yöks ne lieveni kuten arvelinkin, mut oon kyllä koko yön heräilly ja ollu kipee ja ukkosmyrskyn aikana huomasin, et supistuksiinhan mä heräilen. Nyt aamulla kaikki on poissa, mut eiköhän ne iltaan mennessä palaile. En usko synnyttäväni vielä pariin päivään, mut ehkä ens viikolla? ;)
MANI: Sä kyllä tällä viikolla varmasti synnytät, jos limatulppaakin on irtoillu! :D
Miehen pomo toivoo, että mä synnytän tällä viikolla, että mies ehtii pitää isyysloman kesäkuun aikana eikä juhannuksen jälkeen. :D Itte en kyllä vielä ois niin valmis tällä viikolla synnyttämään. Mut oishan se sit ohi...
Hulda 37+6 (Tää 37+ viikko hurahti tosi nopeesti ja kauhistuttaa et laskettuun aikaankin on vaan kaks samanlaista hurahdusta jäljellä!)
On tainnut Mani lähteä nyytinhakureissulle kun ei ole mitään kuulunut. Hieman kateellisena täällä kirjoittelen mutta jos itsekin edes noilla viikoilla pääsis lähtemään... : )
Sitä piti kysymäni, että kai me jatketaan kirjoittelua vauvapuolella? Laitetaan oma kesäkuisten pino sinne pystyyn. Ja tietty nää toukokuussa synnyttäneet saa tulla mukaan kun ovat tässä pinossa koko ajan olleet elleivät itse halua toukokuisten pinoon???
Mulla on tänään viimeinen koulupäivä sitten vähään aikaan. 5 tuntia pitäisi seminaarissa jaksaa istua. Ei taida tulla mitään tämän selän kanssa mutta yritetään kuitenkin. Siitä sais sit yhden opintopisteen ja kaikki pisteet on aina tervetulleita että sitä pääsis joskus valmistumaankin.
Esikoisella on huomenna viimeinen tarhapäivä. Menee niin mielellään tarhaan et mä vaan ihmettelen et miten selitän et nyt ollaan 2 kuukautta kotona vaan ja äidillä on kohta kädet täynnä töitä vauvan kanssa et koita kulta pärjätä. 2v ymmärtää niin hyvin... No elokuusta lähtien hän on sitten osan kuukaudesta hoidossa niin näkee muitakin naamoja kuin mun naaman ja saa muutakin tekemistä.
Mun kaverilla on tänään sektio. Hänellä olis ollut 5.6 laskettu aika mutta tosiaan tänään saa nyytin syliin. Vähänkö olen kade hänellekin.
Itsellä eilen vaan sitä menkkamaista jomotusta välillä mutta ei muuta. Illalla kaveri yritti saada jalkansa mun kyljestä ulos. Teki tosi kipeää. Ja alapäässä oli sellaisia puukkovihlaisuja. Kai siellä sit jotain pikkuhiljaa tapahtuu. Kai täällä on joku muukin mun seurana vielä kesäkuussa? Ei meitä ole montaa joilla on vain 37 viikkoa. Tuntuu, et kaikilla on jotain 39 tai sinne päin. No mä pidän sit vaikka yksin inoa pystyssä. Heh : )
Nyt täytyy valmistautua kouluun.
Kalamami 37+1
kyllä maailmassa on sitten sairaita yksilöitä...meinaan vaan et eipä ole koskaan tullut mieleen imettää ukkoa toisesta tissistä ku vauva on toisessa kiinni...saatikka 8-vuotiaalle aamumaidot.Hyi yrjö sentään, rajansa kaikella. Sit se adoptioäiti särähti tosi pahasti, hyvä ettei väkisin työntänyt tissiä tytölle suuhun.
Mua melkein koko dokkarin ajan oksetti! Ällötti ku se yks äiti sano, että on ihan TAVALLISTA syöttää mies ja lapset rinnasta. Vai tavallista... *kuvotus* Saako vastasyntynyt kaikki tarvitsemansa rasvat maidosta, jos sitä käyttää aikuinen mies ja isompikin lapsi. Sit se 8v oli kyllä ian liikaa mulle. Jos sen ikäiselle haluaa maitoa antaa, niin eikö voi pumpata mukiin sitä. Varmasti sitä kiusataan koulussa jos muut lapset kuulee siit. :(
Sitä paitsi mä oon sitä mieltä, että isompien lapsien imetys on sairasta jos on viitteitä, että lapsi hakee rinnalta muutakin kuin ravintoa. " Kummasta tissistä haluat?" Ja kun se koululaisen isosiskokin oli niin katkera sille toiselle siit että se nimenomaan saa imeä äidin rintaa. Huoh. Mut ehkä mä vaan oon jotenkin vähän vanhanaikainen tai jotain... :D
Minäkin pinoudun vielä lääkärin lupauksista huolimatta. :(
Täällä supistelee välillä enempi ja välillä vähempi, mutta kun ei ala säännöllisiksi niin ei sitten. Iki ihana uutuus tuli viellä eli inha jomotus alaselässä. Välillä tulee menkkakipuaaltojakin. Huoh.
Kuka tämmöstä enää jaksaa. Yön sentään oon saanu nukuttua ihan kohtuullisesti.
Niin ja unohtui mainitakkin iki-ihanaa kun mahakin on ihan löysällä eikä oikeen tee muuta, kuin kylmää juotavaa mieli. Närästää. Krääh.
Tänään sen lekurin pitäs sit soittaa niistä tuloksista...Viimeinkin. Toivotaan ettei niillä taas oo tullu jotain mutkia matkaan.
Mani tais tosiaan lähtee synnärille. :) Onnea matkaan!
Marikki ja Nuppunen 37+4
En kattonu kyllä ite sitä, mutta kuulostaa kyllä semmoselta touhulta että huhhuh!!!
Täältäkin löytyy yks vanhanaikanen siis, jos se tuosta isojen ihmisten imettämisestä katotaan. :)
Mut tuli mieleen, että pakko avautua tänne, jos sais vinkkejä teiltä.
Silloin kun olin rv28 sairaalassa niin tietyt ihmiset piti yhteyttä ja tarjoutu kylään ja kysyivät tarviinko apua yms. Ja kyselivät vointia muutenkin. Ja tietyt ei sitten MITÄÄN. Päätin silloin, että en myös vastaile näille ihmisille sitten LA:n tienoillakaan niihin " JOKO?" -kyselyihin. Nyt niit viestejä sit pukkaa näiltä ihmisiltä. Oonko tosi törkee, jos jätän tyystin vastailematta?!
Hormonit tietty pistää päätä vähän sekaisin, mut jotenkin mun mielestä viime hetken tiedot on kiva jakaa niiden kans, joiden kaa on tullu jaettua se koko raskauden ajan. Vaihdoin tässä meseäkin kun kone vaihtui enkä muistanu tunnuksia. En oo saanu vielä aikaiseks liitettyä kaikkia tuttujani meseenkään, kun eivät oo sen koommin yhteyksiä pidelly. Nyt sit ollaan huolissaan siitäkin, kun ei mua aikoihin oo meses näkyny. Pöh, tässä vaiheessa en vaan jaksais alkaa niit liitelläkään,kun sitähän kytätään sitäkin kautta sit oonko mä kotona vai missä. Ärsyttää kun ei saa olla muuta elämää, kun heti soitellaan perään että missäs mä oon.
Sunnuntaina oltiin naapurin synttäreillä ja heti mulla koneella vilkku joka meseikkuna oranssina, että missä mä oon. AAAARGH.
Jätättekö te muut vastaamatta näihin tekstareihin ja kyselyihin? Mua risoo kun oma äitikin jatkuvasti laittaa TEKSTARIN, että onko kaikki hyvin, kun en oo soitellu. Soittelis itte joskus...
Joo, on vähän huonosti nukuttu yö takana. :D
Kyllä vaikuttaa manin ja Hulda80:n oireet jo siltä että kilpailette seuraavaksi synnyttäjän tittelistä:) Jompi kumpi varmaan ja piakkoin, ellei mani jo lähtenytkin yöllä, tsemppiä vaan kovasti jos näin kävi:)
Täällä ei ihmeitä, odotellaan vielä aika rauhallisin mielin. Kiirettä ei vielä ole mutta viikonloppuna tai ens viikolla saa alkaa tapahtumaan ihan vapaasti! Meillekin hyvä syntymäpäivä olisi 060607 (eli LA) kun esikoisella on 020204. Kuka toinen kirjoitti et samaan tyyliin " toivoi" synnäripäivää. No, toivotaan näin:) Sairaalakassi tosin yhä odottaa pakkaamistaan...
Kuuma on vaikka tää päivä näyttää nyt vähän pilvisemmältä.
Kiva on kuulla tuuli@n ja kiinan-pöpön kuulumisia vauvoineen joten pinoon vaan aina kun ehditte ja jaksatte! Ja toki jatketaan kirjottelua vauvojen-puolella kun meitä alkaa olla vähän enemmän siellä:)
Ja imetyksestä: Hieno juttu kuka vaan pystyy imettämään mutta rajansa tietty kaikella. Itse imetin esikoista 13 kk ja se tuntui sopivalta.
rv 39 *POKSPOKS* vau;)
Siitä eilisestä dokkarista. Voi jestas, naurettiin miehen kanssa, et olis varmaan tosi ihanaa imettää vaiks viisvuotiaaks tätä tulevaa lasta, vois sitten mieskin hörppiä omansa ja jos paljon tulee niin esikoinen ja ehkä koirakin sais omansa. VOI ELÄMÄ!!!
Nollaneljä, onnea 39 viikosta, poks vaan sinnekin!
Kalamamille piti sanoa, että mun tutuntutulla on kans tänään täällä sektiopäivä, l.a pari päivää mua aiemmin. Olis kyllä jännää, jos olis toi sektio valmiiks sovittu. Niin ja tsemppiä opiskeluiden kanssa! Meillä kans esikoisella huomenna viimeinen tarhapäivä, sit jää kesäks kotiin ja syksyllä takaisin tarhaan.
Hulda kun kyseli noista kyselijöistä ja tekstareiden lähettelijöistä...Eilen mulle tuli vaivaiset 3 " JOKO?" -soittoa ja muutama tekstari vielä päälle - enköhän mää sit ilmoittele kun alkaa tapahtuu. Tällähetkellä ärsyttää toi kysely...KRAAK =D
Katoin muuten äsken sen Super Size Me -dokumentin nauhalta, voi jessus! Aika tylyä tekstiä siinäkin. Jenkit voi jenkit.
Ouraits, meikkis menee päikyil ja sit lounaalle ja shoppaa kaupunkiin ja ehkä hakee muutaman supparin...juupa.
Monni ja masukki 39 RiksRaksPoks
Älkää siis turhia kadehtiko! Ehkä tää kumminkin vielä tästä... koko ajan suppailee.. ei kipeesti eikä säännöllisesti, mutta....
Koko yö melkein tuli sitten valvottua ja tunnusteltua kun supparit hiljaa hiipu pois... olin torkahtanut joskus 4 pintaan ja heräsin yhtäkkiä vähän ennen puoli kuutta ja mies vielä koisi vieressä.. se oli lyöny herätykse kiinni puhelimesta ja nukahtanu uudestaan.. no onneks ei sille mitään hätää tullu kun nousin ylös tekeen sille eväät... eihän mua edes väsyttäny.. (oikeesti).. tossa sitten touhusin melkein 8 asti kaikkee.. pesin pyykkiä, pakkasin tota kassia ja sit oli pakko hieman nukkua eli siks ilmottautuminen vasta nyt.
Mitä te ootte laittanu vauvalle kassiin?
Laitanko liian vähän jos otan mukaan bodyn, puolipotkarit, housut, tumput, myssyn ja sen fleece snug-as-a-bug " kapalon" ? JOs iskee helteet niin sitä " kapaloo" " ei tarttis pukee..
Kyselijöistä
*koputtaa puuta* mulla sellasia ei oo vielä tullu, kun oon sanonu että juhannukseks vauva on syntyny. Eli harva tietää oikeeta laskettua-aikaa. Jotenkin ne ihmiset rassaa jotka koko ajan kyselee ja kyllä noi kaverit joiden kanssa oon tekemisissä tietää että mää ilmotan kun on jotain kerrottavaa..
Vähänkö mää oon kade teille jotka asutte pk seudulla... teillä on lämmintä ja aurinkoista.... toisin kun täällä pirkanmaalla.. lämpöä 10-15 astetta ja ei tiiä koska alkaa sataa!! HANURISTA
Perjantaina olis (jos on) meidän rivarin pihatalkoot... saas nähä pääseekö luistaan niistä hommista vai miten akan käy...
Nyt suihkuun sit raahaan pojat äidille syömään, kun omaa laiskuutta taas ei jaksa ruveta mitään vääntään...
ain niin siitä dokkarista
HYI HITTO! En oo ahdasmielinen, mutta musta jo 2 vuotiaan imettäminen alkaa oleen liikaa.. tuntu hieman oudolta kun ne kaksosetkin jo puhu ja itki tissille... Kyllä musta toi yks vuotiaaks imettäminen on ok koska siihen asti noita korvikkeitakin annetaan ja sillon saa alkaa juomaan ihan tavallista lehmänmaitoa, joten ei sillain mitään perustetta imettää....
nyt sinne suihkuun..
Kaikki enempi viikkoset saa kyllä kiilata synnärille meneen.. notkun kyllä täällä vielä kun mittarissa lukee 40+ (onneks käynnistys luvassa viim 41+)
rv38+6 (ja huomenna taas poksuu viikkoja)
Tulin vielä ilmoittelemaan, että on mullakin näköjään aamullakin supparit vaan jatkunu. Ei tosin niin kipeinä kun illalla, mut tällaista jatkuvaa ja spontaania supistelua mulla oli tokastakin 5vrk ennen kuin sit menin synnärille ja pyysin, että päästävät mut piinasta. :D Eli en usko, että tänään lähtö tulee, mut ties vaikka ens viikolla ois poika jo maailmassa? :) Ellei se sit jo viikonloppuna... Täytyy lenkille tänäänkin mennä, vaikka ois kyllä kiva, jos synnyttämään lähettäis vasta aamulla. Musta on jotenkin inhottavaa yöaikaan lähteä.
Mut joo, melko sama tilanne näyttää siis Manilla olevan. Ja kun molemmat kolmatta ootellaan, niin voihan tässä oikeesti mennä vielä viikkojakin. :/ Tosin mä en kyllä tätä piinaa aio kestää jos yöt menee säännöllisesti pipariks näiden takia. Viimekskin suostuivat 5 valvotun yön jälkeen käynnistämään.
vettä tulee ku esterin hanurista ja ukkonen jyrisee, mun onneksi!! en jaksais sitä kuumuutta vaikkei nyt kyllä kylmä tuu. Pitäs vaan lähtee kauppaan...
Mua kans ärsyttää ne JOKO puhelut ja viestit, en kaikkiin edes enää vastaa. Jos ei äitille soita joka päivä niin heti oon synnyttämässä, mä sanoinkin et mä kyllä ilmotan kun se hetki koittaa, tai ehkä sen jälkeen. Lapset kun menee pikkusiskolle hoitoon siks aikaa, kyllä he ehtivät sieltä sit soittelemaan. Naapuritkin alkaa jo kyselemään et millon teille tulee vauva, meneekö vielä monta kuukautta..mä en siis edes näytä kohta synnyttävälle. Viereisen talon kätilö tuli juttelemaan ja sano et toivottavasti ei tuu lämmin kesä ettet tarvii kärvistellä, sanoin et ei tarvii paria viikkoo kauemmin ootella. Kätilö oli ihan kummissaan, sano et mulla on tosi pieni maha..mut sano kyllä sitäkin et yleensä pienellä ikäerolla olevat lapset syntyvät vähän aiemmin..tarkottaako se tuntia vai kahta aiemmin!!!
Mä ajattelin rueta antamaan koko perheelle iltatissit vauvan ohella. Ei tuu kukaan mustasukkaseks, mies varsinkin....On hienoa kuinka joku pystyy imettämään pitkään, ei kuitekaan liian pitkään. Mun mielestä imetys loppuu siihen kun lapsi pyyhkii servetillä suunsa ruokailun jälkeen ja pyytää tissiä. Minä valitettavasti kuulun siihen ryhmään et maitoo ei tuu vaikka kuinka haluis. Ehkä tällä kertaa onnistuisin paremmin.
Nyt on pakko kaivella kaappeja et saa tytölle ruokaa kun ei tod voi kauppaan lähtee.Tai ehkä me lähetään silti.
Manille lähetän lisähermoja...mä kärvistelin just tolleen monta päivää edellisen kerran..
No niin... siellähän on Huldalla ja Manilla jo lupaavat paikat. Toivotaan nyt teille molemmille lisää suppareita ja niitä tositoimia. Olis tosi kurjaa joutua kärvistelemään viikkotolkulla. Jos vielä yötkin menee jotenkin huonosti koko ajan.
Mä en sitä dokkaria katsonut, mut teidän kirjoittamat jututkin siitä jo oksettavat. Mahtoi olla ällö. Kyllä mäkin sen noin vuoden ikäiseen asti imettämisen ymmärrän, mutta en mitenkään sen yli.
Tuosta tuli muuten mieleen, et silloin kun itse aloitin koulussa ekaluokan, eräs äiti toi lapsensa joka aamu rattailla kouluun. Voitte arvata että sitäkin poikaa kiusattiin ihan urakalla. Huhu liikkui lasten parissa, että sillä olisi ollut vaipatkin vielä, mutta se saattoi olla vain urbaanilegendaa. Että kyllä sitä suomessakin outoja ihmisiä riittää. Heh.
Omaan napaan ei sitten kuulu yhtikäs mitään. Eilen illalla taas supisteli tasaisin väliajoin, mutta ei mitenkään kipeästi edelleenkään. Tosin mullahan nuo kivuttomat supparit kuitenkin kypsyttävät paikkoja, että hyödyksi nekin kai kuitenkin ovat. Ja jo ties kuinka monennetta päivää mulla on ollut todella kuvottava olo. Vatsakin toimii kolmesti päivässä. Oliskohan sitten joku lievä vatsapöpö. Sitä menkkajomotustakin on aina silloin tällöin, mutta viime yönä ei tullut sitäkään. Illalla kyllä.
Mulla olis perjantaina neuvola ja mä hajoon varmaan taas henkisesti silloin, kun olin niin ajatellut, ettei sinne tarviis enää mennä yhdessä koossa. Mut ilmeisesti tässä odotellaan ihan käynnistykseen asti. Jospa ennen juhannusta kuitenkin.
Mielialat heittelee täälläkin ihan laidasta laitaan siis. Tänään näyttäis taas olevan vähän vitutusta ilmassa. Eilen oli päivä, jolloin mikään ei kiinnostanut. Mitähän siitä tulee, kun vauva syntyy?
Vetäydyn tästä taas taustalle odottelemaan kumpi, Hulda vai Mani, lähtee ensin. :)
Odessa79 ja Miltsi 39+4
ei tarttenu kauaan odotella.... pakko mennä porukoille kärvisteleen että äiti saa hoitaa ja ruokkia noi pojat (vaikka onkin hän saikulla).. Noi kaks tappelee koko ajan... esikoinen pimputteli ovikelloo kun oli suihkussa ja oli ulkona pelkät kalsarit jalassa.. kuopus kiljuu ja huutaa koko ajan.. ja nää supistukset tähän päälle... voi Vattu!!!!
Kohta oikeesti tippuu päitä... nyt lentää kaukosäätimet olkkarissa äänestä päätellen...
Kun mää sinne sairaalaan pääsen ne saa oikeesti heittää mut sieltä pihalle ennen kun suostun kotiutuun...
MAnin tilanne kuulostaa niin samalta. Hiipuu, ei hiivu... Täytyis päästä vähän kävelylle käynnistämään näitä supistuksia, kun tulee niin lievänä. Ihmekös tuo, kun koko aamun koneella makoillu, mut täytyyhän sitä levätäkin. :D AIon kyllä nlan th:lta tänään kysellä, että mitä mieltä se on kauanko näitä tällaisia tarvii kestää ennen kuin voi vaatia käynnistystä. Viimeks se tosiaan oli 5 yötä, mut Naikkarilla olivat sitä mieltä, että Kättäri antoi liiankin pitkään mun kärsiä turhaan.
Mut joo, satunnaisia supistuksia tulee. Ei kovin kivuliaita, mut napakoita. Mut kun ei MITÄÄN limatulpan merkkiäkään tai vesiä lorahtele niin tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta synnytys.
Ai, niin. Oli lohduttavaa kuulla K-P:n kokemukset, että on huomattavasti helpompaa liikkua synnytyksen jälkeen. Mä kun oon alkanu vajota tän rapakunnon keskellä masikseen, kun parkkikselle kävelykin huohotuttaa...
Eilisen lenkin jälkeen oli tuolla kohdunsuulla sellaista " puukoniskua" . Onks ne nyt sit liitoskipuja?
elikkäs lorahtelee... mysteeri mikitin on vaan että mitä?? Siteen laitoin ja soitin taysiin.. sinne nyt pitäis suunnistaa kunhan mies kotiutuu.. jos kuulemma vettä niin jos ei omat supparit sitä käynnistä niin huomenna sit annetaan vauhtia..
Luoja kun oikeesti nää supparit on muuttunu jo tiukiks... purri möykkää kamalasti aina välissä.. taitaa ahistaa..
elikkä laitan kassin kasaan ja odotelen josko mies jo kotiutuis..
Tays:ssa kuulemma mukava ruuhka.. kiva! Nyt kaikki kotiutuvat pois alta!!!!!!!!!
Mani ja purri...
katotaan miten päin palaan, mutta älkää heitelkö kivillä jos tuun yhdes koos!!
*halit*
Jaahas, ookkos MANI päässy tositoimiin? KADEKADEKADE ;) Tsemppiä vaan jos näin on näkkärit!
Täällä ei mitään erikoista, kai. Taas huono yö takana, sairaan hiostava ilma ja muutenkin heräilen melkei tunnin välein. Mistä tää johtuu??? Yöllä tuli muutama oikein kipeä supistus, mut eipä noilla synnyttää lähetä, ei ees pakata sairaalakassii valmiiks.
Tulihan se keskiviikkokin taas ja uudet kujeet. Viime viikolla sovin kaverin kanssa, että tänään nähdään taas kaupungilla lounaan merkeissä, tarvii varmaan sopii treffit ens viikollekin valmiiks, HUOH.
Eilen oli niin itkuinen päivä, esikoinen oli toooooosi hauskalla tuulella, testasi mua minkä kerkes. Tarhassa oli päivällä mut aamulla ja illalla näytti kaikki temppunsa ja mulla oli hormooniMkt tosi sekasin ja loukkaannuin joka asiasta =D Jospa tänään parempi päivä!!
Mukavaa päivää kaikille mahakkaille ja palataan taas astialle!
Monni ja masukki 39 POKSPOKS että menkää vaan ohi ;))