Paras tapa matkustaa?
Jos sinun pitäisi matkustaa tunti, määränpäällä ei väliä, minkä matkustustavan valitsisit?
Esim pyöräily, kävely, juna, auto, lentokone, laiva, konttaaminen...
Minusta mukavin tapa matkustaa on juna, seuraavana tulee kävely, myös spora on ihan ok.
Inhokki on lentäminen koska ilma on koneessa niin kuivaa ja siellä on kova melu.
Kommentit (43)
Lentokone koska sillä pääsee tunnissa kauemmas, olettaen että tässä skenaariossa tunti on se aika jona liikutaan eteenpäin eikä sisällä turvatarkastuksia ym.
Auton valitsisin jos pitäisi valita itselle mukavin matkustusmuoto koska en tykkää yhtään kanssamatkustajista. Juna olisi viimeinen vaihtoehto, olen matkustanut junalla todella paljon aiemmin ja siihen hommaan tuli jonkinlainen kyllästyminen.
Vierailija kirjoitti:
Lentokone koska sillä pääsee tunnissa kauemmas, olettaen että tässä skenaariossa tunti on se aika jona liikutaan eteenpäin eikä sisällä turvatarkastuksia ym.
Auton valitsisin jos pitäisi valita itselle mukavin matkustusmuoto koska en tykkää yhtään kanssamatkustajista. Juna olisi viimeinen vaihtoehto, olen matkustanut junalla todella paljon aiemmin ja siihen hommaan tuli jonkinlainen kyllästyminen.
Määränpäällä ei väliä, istut esim siis tunnin jossain menopelissä ja palaat tunnin päästä lähtöpisteeseen. 😊
Pyöräily mukavin, auto tympein.
Joku vene hyvä jos kaunis sää!
Autolla itse ajaen. Seuraavaksi polkupyörä, kävely ja juna.
Vuoristorata on paras tapa liikkua! Vai tulisikohan tunnissa huono olo...
Laiva mukavin jos on tilaa jaloitella, autoilua inhoan.
Auto on mukavin, sitten kävely. Junakin kelpaa jos ei ole muita matkustajia
Junassa on leppoisa istua. Näkee maisemia ja on jalkatilaa.
Rakastan pyöräilyä, ihanaa kun voi katsella maisemia ja tuuli tuntuu hiuksissa.
Autoilu on ikävintä, käy aina niin tylsäksi että on vaikeuksia pysyä hereillä ja pitää pysähdellä usein.
Vierailija kirjoitti:
Konttaaminen???
Kyllähän niinkin eteenpäin pääsee! 😁
Inhokkini voisi olla konttaaminen, tulee mustelmia polviin!
Juoksu/hölkkä. Tunnin lenkki on nauttinnollinen. Rauhallinen pyöräily kans mukavaa...
Juna on miellyttävin tapa tietysti. Inhokkeina kaikki pakkasessa tapahtuva.
Laiva, juna, lentokone...kaikki missä voi lukea kirjaa. 😊
Junat on aika mukavia. Hyvin tilaa, tasainen kyyti.