Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko merkittävästi eroa sinkkuäidillä ja yksinhuoltajalla?

Sinkkuäidillä lapset on joko vuoroviikoin tai pääosin. Yksinhuoltajalla lapset ovat lähtökohtaisesti aina. Käytännön kannalta tuossa on se merkitsevä ero. Itse en halua ketään esitellä omille lapsilleni nopeasti ja en halua tavata deittikumppanin lapsia kovin nopeasti. Tämän takia suht samaan aikaan olevat vuoroviikot on pakolliset, jotta tutustumista kannattaa jatkaa edes ensitreffeihin. Samaan aikaan oleva lapseton viikonloppu on sellainen mistä ei kannata minusta edes tinkiä. Olen kokeillut pari kertaa tapailua, missä esimerkiksi joka toinen keskiviikko oli sellainen ilta, ettei kummallakaan ollut lapset kotona. Ei tuolta pohjalta mitään suhdetta saa luotua.

Tuollaista eroa ei ole olemassa. 

Sinkkuäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty.
Yksinhuoltaja == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty eikä (tuntematon) mies maksa elatusapua.
Yhteishuoltajaäiti == nainen jonka lapset saattaa joskus kyläillä isänsä luona.

Vierailija
22/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen totaali yh ja en käy baareissa enkä deittaile miehiä. Päihteetön ja korkeasti koulutettu. Katson miehiä tosi tarkkaan aiempien huonojen kokemusten vuoksi, enkä alenna arvoani vain siksi, että olen yh äiti. Tämä saattaa tulla joillekkin miehille yllätyksenä, etteivät kaikki yh:t edes etsi miestä tai kaipaa miestä vaan ajattelvat, että kumppanin voi löytää sitten kun lapset ovat kasvaneet aikuiseksi. Joskus nuorena minullakin oli juoksuaika, siksi niitä lapsia onkin tullut, se on aivan luonnollista eikä mikään häpeän asia kuten jotkut kaksois standardeja ylläpitävät ihmiset vieläkin viljelevät jossa mies saa haluta ja nainen ei. Käsittämätöntä itsekkyyttä miesten taholta. Mutta mutta, yksinhuoltajuus ei naisen arvoa mitenkään laske. Niin ajattelevat yleensä just ongelma ihmiset. 

Termi "juoksuaika" vei uskottavuuden tästä tarinasta

No ei sinun tarvitse uskoa, tiedän että moni uskoo mielummin suomessa narsistia joka yrittää syödä rehellisten ihmisten uskottavuuden ja takertua johonkin termiin tai yksittäiseen sanaan. En oikeastaan koskaan nuorenakaan päässyt kovin usein baariin kun olin itse sellaisessa työssä, jossa oltiin viikonloput ja juhlapyhät. 

no sehän on hyvä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäidillä lapset on joko vuoroviikoin tai pääosin. Yksinhuoltajalla lapset ovat lähtökohtaisesti aina. Käytännön kannalta tuossa on se merkitsevä ero. Itse en halua ketään esitellä omille lapsilleni nopeasti ja en halua tavata deittikumppanin lapsia kovin nopeasti. Tämän takia suht samaan aikaan olevat vuoroviikot on pakolliset, jotta tutustumista kannattaa jatkaa edes ensitreffeihin. Samaan aikaan oleva lapseton viikonloppu on sellainen mistä ei kannata minusta edes tinkiä. Olen kokeillut pari kertaa tapailua, missä esimerkiksi joka toinen keskiviikko oli sellainen ilta, ettei kummallakaan ollut lapset kotona. Ei tuolta pohjalta mitään suhdetta saa luotua.

En koskaan suostuisi tapailemaan miestä, jolla on pieniä lapsia. Menee niin monimutkaiseksi hommaksi.

T. Sinkkuäiti

Ymmärrän täysin. Kun omat lapset ovat jo 16+, niin itse sivuutan kaikki kenellä on alle lukioikäisiä lapsia. 

Vierailija
24/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten tapaa. Älä tee sellaista joka ei ole sulle hyvä tapa seurustella. 

Vierailija
25/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh t ovat parasta A tyhmää baareissa, sellaisen kun saa kämpille yöksi niin yh lla on aamulla kiire kotiin, ei jää turhia pyörimään jalkoihin.. 

Vierailija
26/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa yh-nainen jota voi tapailla, on leski.

Kaikki muut yh-naiset on syöpää ja paskaa.

Siisti tekstiäsi moukka.

Vierailija
27/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän deittailussa mitään erikoista ole mutta suhde on eri juttu. Kyllä ne lapset asioita mutkistaa sitä on turha kiistää. En ole ryhtynyt suhteeseen sinkkuäidin kanssa. Itselläni ei ole lapsia.

M39

Vierailija
28/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa yh-nainen jota voi tapailla, on leski.

Kaikki muut yh-naiset on syöpää ja paskaa.

Jotenkin tuntuu että et oikeasti pidä naisista.

Vierailija
29/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelpaa. jos on kaunis sinkkuäiti, on luonteessa iso vika, kun on rääpäleen isukki ottanut hatkat. oli sitten kyse huonosta miehestä tai naisen viasta, on nainen se, joka päättää kenelle annetaan ja kenen kanssa lapsia tehdään. mies päättää vain avioliitosta.

Vierailija
30/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen kaupassa vaarin (tai vaariviiksityyli) jolla oli tummahipiäinen vaimo mukana. Mies kiireettömösti osteli ja nainen tuijotti vieressä. Saakohan nainen omaa rahaa ollenkaan. Onko alistettu vai uraohjus.

Vierailija
31/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen kaupassa vaarin (tai vaariviiksityyli) jolla oli tummahipiäinen vaimo mukana. Mies kiireettömösti osteli ja nainen tuijotti vieressä. Saakohan nainen omaa rahaa ollenkaan. Onko alistettu vai uraohjus.

On illalla alasti nelinkontin.

Vierailija
32/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on helppo ja hyvä "fbw", usein vapaalla ollessaaan tietää mitä tahtoo ja tahtoo sitä kovasti.  En ehkä haluaisi seurustella perheellisen kanssa, mutta toki jos tutustuisi vaikka töissä tms ja ihastuisi niin sittenhän sitäkin olisi kokeiltava.  

Vierailija
33/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole baarista helppo nakki vaan varma nakki 😜

Jep ja se mitä yksinhuoltaja on valmis tekemään rakkauden eteen.. huhhuh..

Ei oo parempaa naista kuin yksinhuoltaja joka janoaa rakkautta, apua ja läheisyyttä.

Tosin mielenterveydellisesti vajaisiin en enää lähtisi..

Mut nykyinen onkin timantti. Lastaan kohtelen kuin omaani.

Ei asuta yhdessä.

Mut koko parisuhde on kyl sit aika kymppi.. meinaan makkarinkin puolella tapahtuu aika uskomattomia asioita joihin ei ns "tavis" nainen lähtisi..

se yksinhuoltaja onkin valmis antamaan todella paljon parisuhdeaikaa. 

Vierailija
34/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yh, eikä koskaan ole deittailu kaatunut tähän tietoon.

Täällä taas incelit pistäneet parastaan ja yrittävät arvostella alentavasti, vaikka tosiasia on se, että jokaista yh-lasta kohden on siementäjä, joka ei ole ottanut vastuuta vanhemmuudestaan.

Me yh:t ollaan sitkeitä ja huolehditaan usein kahden aikuisen edestä perheestä. Ja ollaan usein opittu varautumaan kaikkeen ja kusipäidenkin varalta, koska moni joutunut kokemaan sellaista jo menneisyydessä, koska kasvatusvastuu lapsista on yksinomaan meillä.

Deittailtavilla miehilläkin on lapsia, mutta sitä ei tietysti nostettu tässä esille, koska tilanne nyt vain on tyypillisesti on niin, että miesten menoihin ei lapset vaikuta ja se kyllä kertoo heidän vanhemmuuden tasostaankin jotain.

Lehtijuttu ei ollut luettavissa, joten vaikea ottaa siihen kantaa muuten kuin että en pidä tätä lehteä luotettavana lähteenä ja lehti pyrkii huomiota herättäviin juttuihin vähällä todellisella sisällöllä. Yhden vanhemmaan perheen aikuisen deittailuun ja haluttaviuteen liittyy niin paljon muutakin kuin pelkästään ne lapset, että aika heppoinen jutun aihe.

Helppoja me ei kuitenkaan olla, kuten osa vastanneista väittää, ja meistä harvojen tarvitsee tyytyä mihinkään. Aikuisten, tai tarkemmin aikuisella, kypsällä tavalla käyttäytyvien aikuisten deittailussa on kaksi aikuista ja mitään yhtenäistä sääntöä siitä, miten asiat menevät, ei ole.

Olen itse yh, mutta jo aikuisikää lähestyvien lasten. En itse deittailisi enää miestä, joka on toisella kierroksellaan tehnyt lisää lapsia ja lapset ovat vielä pieniä. Elämäntilanteemme on liian erilainen ja haluan jo nauttia vapaammasta mahdollisuudesta mennä ja tulla, enkä sovittaa aikaani toisen pikkulapsiarjen mukaan.

Vierailija
35/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni niinkuin omasta mielestä? Teit lapsen miehen kanssa mutta päädyit yksin hahah

Vierailija
36/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisen kuvan on toimittelijatar löytänyt kuvituskuvaksi, hirviötatuoitu nainen imettämässä vauvaa. Naisen kaulan oikealla puolella (kuvassa vasemmalla, hiusten takkaa) erottuu raju kaulatatuointi ja esteettä esillä oleva osa kaulasta näyttää, ilman että tarvitse photoshoppia avata, olevan siistiksi retusoitu.

Näyttää olevan ikioman naaman kuva tatuoituna kaiken muun sekaan oikeassa käsivarressa! Valtava kylkitatuointi pilkottaa vasemmalla. Aika varmasti intiimityöntekijä.
https://img.ilcdn.fi/OMpigE6folvn7HubHpBz6jiAj_4=/165x0:2835x2001/full-…

Vierailija
37/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista eroa ei ole olemassa. 

Sinkkuäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty.
Yksinhuoltaja == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty eikä (tuntematon) mies maksa elatusapua.
Yhteishuoltajaäiti == nainen jonka lapset saattaa joskus kyläillä isänsä luona.

No onpa erikoiset määritelmät. Minä olen yksinhuoltaja, koska lapsen isä asuu toisessa maassa. Minä jätin hänet, hän maksaa elatusapua eikä ole tuntematon, lastaankin hän tapaa satunnaisesti.

Vierailija
38/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt yh kun mies löysi uuden. Hänen ei tarvitse miettiä näitä asioita kun ei tapaa lapsiaan juuri koskaan. Saavat viettää naisensa kanssa vapaata elämää. Lähtevät reussuun syyslomalla ja jouluna. Minä hoidan lapset yksin. 

Tiedän monia eronneita joilla vuoroviikot. 

Vierailija
39/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh on helppo ja hyvä "fbw", usein vapaalla ollessaaan tietää mitä tahtoo ja tahtoo sitä kovasti.  En ehkä haluaisi seurustella perheellisen kanssa, mutta toki jos tutustuisi vaikka töissä tms ja ihastuisi niin sittenhän sitäkin olisi kokeiltava.  

Hyi helv. Moni yh on saanut miehistä tarpeekseen. En ikinä kutsuisi ketään miestä lasteni kotiin enkä menisi kenenkään luokse. Em käy ulkonakaan kun olen aina lasten kanssa tai salilla. 

Vierailija
40/58 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saatuani olen ollut todella paljon epävarmempi nakki baarissa. Lasta ennen tuli kyllä juostua yhden illan jutuissa. Eli yh:ltä ei todellakaan irtoa niin helposti kuin täällä miehet luulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi