Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa
Kommentit (58)
Yksinhuoltajat on todella harvinaisia nykyään.
Ei ole baarista helppo nakki vaan varma nakki 😜
Vierailija kirjoitti:
Ei ole baarista helppo nakki vaan varma nakki 😜
Jep ja se mitä yksinhuoltaja on valmis tekemään rakkauden eteen.. huhhuh..
Ei oo parempaa naista kuin yksinhuoltaja joka janoaa rakkautta, apua ja läheisyyttä.
Tosin mielenterveydellisesti vajaisiin en enää lähtisi..
Mut nykyinen onkin timantti. Lastaan kohtelen kuin omaani.
Ei asuta yhdessä.
Mut koko parisuhde on kyl sit aika kymppi.. meinaan makkarinkin puolella tapahtuu aika uskomattomia asioita joihin ei ns "tavis" nainen lähtisi..
Vierailija kirjoitti:
YHlta irtoo nelposti :D
Ei minulta ainakaan. Yksikin mies liehitteli kokonaisen vuoden ja vasta sitten suostuin tapaamaan hänet.
T. (Entinen) yh-äiti
Ainoa yh-nainen jota voi tapailla, on leski.
Kaikki muut yh-naiset on syöpää ja paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko merkittävästi eroa sinkkuäidillä ja yksinhuoltajalla?
Näköjään toimittelijatar Katri Koskinen on löytänyt jotakin eroa yksinhuoltajan ja sinkkuäidin välillä, ainakin minulle ne ovat aina olleet sama asia.
"Tällainen sinkkuäiti vetää miehiä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Yksi piirre erottuu."
Seksikäs ulkomuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään toimittelijatar Katri Koskinen on löytänyt jotakin eroa yksinhuoltajan ja sinkkuäidin välillä, ainakin minulle ne ovat aina olleet sama asia.
Nämä ovat kaksi eri asiaa.
Huoltajuus on eri asia kuin parisuhdestatus, ja sinkkuäiti voi olla tai olla olematta yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuäidillä lapset on joko vuoroviikoin tai pääosin. Yksinhuoltajalla lapset ovat lähtökohtaisesti aina. Käytännön kannalta tuossa on se merkitsevä ero. Itse en halua ketään esitellä omille lapsilleni nopeasti ja en halua tavata deittikumppanin lapsia kovin nopeasti. Tämän takia suht samaan aikaan olevat vuoroviikot on pakolliset, jotta tutustumista kannattaa jatkaa edes ensitreffeihin. Samaan aikaan oleva lapseton viikonloppu on sellainen mistä ei kannata minusta edes tinkiä. Olen kokeillut pari kertaa tapailua, missä esimerkiksi joka toinen keskiviikko oli sellainen ilta, ettei kummallakaan ollut lapset kotona. Ei tuolta pohjalta mitään suhdetta saa luotua.
Sinkkumamma on varma kotiintulija tänään illalla. Antaa kaikkensa miellyttääkseen.
Erikoisen kuvan on toimittelijatar löytänyt kuvituskuvaksi, hirviötatuoitu nainen imettämässä vauvaa. Naisen kaulan oikealla puolella (kuvassa vasemmalla, hiusten takkaa) erottuu raju kaulatatuointi ja esteettä esillä oleva osa kaulasta näyttää, ilman että tarvitse photoshoppia avata, olevan siistiksi retusoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuäidillä lapset on joko vuoroviikoin tai pääosin. Yksinhuoltajalla lapset ovat lähtökohtaisesti aina. Käytännön kannalta tuossa on se merkitsevä ero. Itse en halua ketään esitellä omille lapsilleni nopeasti ja en halua tavata deittikumppanin lapsia kovin nopeasti. Tämän takia suht samaan aikaan olevat vuoroviikot on pakolliset, jotta tutustumista kannattaa jatkaa edes ensitreffeihin. Samaan aikaan oleva lapseton viikonloppu on sellainen mistä ei kannata minusta edes tinkiä. Olen kokeillut pari kertaa tapailua, missä esimerkiksi joka toinen keskiviikko oli sellainen ilta, ettei kummallakaan ollut lapset kotona. Ei tuolta pohjalta mitään suhdetta saa luotua.
En koskaan suostuisi tapailemaan miestä, jolla on pieniä lapsia. Menee niin monimutkaiseksi hommaksi.
T. Sinkkuäiti
Sinkkuäiti ei välttämättä ole huoltaja ollenkaan ja yksinhuoltaja ei välttämättä ole sinkku.
Olen totaali yh ja en käy baareissa enkä deittaile miehiä. Päihteetön ja korkeasti koulutettu. Katson miehiä tosi tarkkaan aiempien huonojen kokemusten vuoksi, enkä alenna arvoani vain siksi, että olen yh äiti. Tämä saattaa tulla joillekkin miehille yllätyksenä, etteivät kaikki yh:t edes etsi miestä tai kaipaa miestä vaan ajattelvat, että kumppanin voi löytää sitten kun lapset ovat kasvaneet aikuiseksi. Joskus nuorena minullakin oli juoksuaika, siksi niitä lapsia onkin tullut, se on aivan luonnollista eikä mikään häpeän asia kuten jotkut kaksois standardeja ylläpitävät ihmiset vieläkin viljelevät jossa mies saa haluta ja nainen ei. Käsittämätöntä itsekkyyttä miesten taholta. Mutta mutta, yksinhuoltajuus ei naisen arvoa mitenkään laske. Niin ajattelevat yleensä just ongelma ihmiset.
Voihan ne deittailla ihan sinkkujakin. Vai eikö käy flaksi? Mistähän VOISI johtua?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumamma on varma kotiintulija tänään illalla. Antaa kaikkensa miellyttääkseen.
varmaa huulihölkkää
Vierailija kirjoitti:
Olen totaali yh ja en käy baareissa enkä deittaile miehiä. Päihteetön ja korkeasti koulutettu. Katson miehiä tosi tarkkaan aiempien huonojen kokemusten vuoksi, enkä alenna arvoani vain siksi, että olen yh äiti. Tämä saattaa tulla joillekkin miehille yllätyksenä, etteivät kaikki yh:t edes etsi miestä tai kaipaa miestä vaan ajattelvat, että kumppanin voi löytää sitten kun lapset ovat kasvaneet aikuiseksi. Joskus nuorena minullakin oli juoksuaika, siksi niitä lapsia onkin tullut, se on aivan luonnollista eikä mikään häpeän asia kuten jotkut kaksois standardeja ylläpitävät ihmiset vieläkin viljelevät jossa mies saa haluta ja nainen ei. Käsittämätöntä itsekkyyttä miesten taholta. Mutta mutta, yksinhuoltajuus ei naisen arvoa mitenkään laske. Niin ajattelevat yleensä just ongelma ihmiset.
Termi "juoksuaika" vei uskottavuuden tästä tarinasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Termi "juoksuaika" vei uskottavuuden tästä tarinasta
No ei sinun tarvitse uskoa, tiedän että moni uskoo mielummin suomessa narsistia joka yrittää syödä rehellisten ihmisten uskottavuuden ja takertua johonkin termiin tai yksittäiseen sanaan. En oikeastaan koskaan nuorenakaan päässyt kovin usein baariin kun olin itse sellaisessa työssä, jossa oltiin viikonloput ja juhlapyhät.