Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit? Epävarma työtilanne nykyisessä ja oma vointi huono

Vierailija
18.09.2026 |

Olen siis stressaantunut, täysin loppu. Selviydyn juuri ja juuri nykyisestä leppoisasta työstä. Näkymät on niin huonot, että lähitulevaisuudessa homma varmasti loppuu. Eli pitäisi hakea uutta työtä. Mutta oon täysin lopussa, puolikuollut, pääosin yksityiselämän asioihin ja fyysiseen terveyteen liittyen. Ajatus työnhausta saati uudessa paikassa aloittamisesta nostaa oksennuksen suuhun. Pitääkö vaan pakottautua vai odottaa vai mitä ihmettä. En oikeasti tahdo jaksaa aamuisin kävellä bussipysäkille, viikonloput makaan sikiöasennossa sohvalla. Mitä tekisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy työttömäksi. Sitähän sä haluat.

Vierailija
2/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lopputilin. Näin minäkin tein 2019. Työnantaja ei suostunut että lyhentäisin työviikkoani viisipäiväisestä nelipäiväiseksi. Lyhensin sitten nollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla burn out? Ehkä teet vaan niin että olet nykyisessä työssä jos pystyt tai haet saikku. 

Vierailija
4/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon stressaantunut, vaikka olen työtön luultavasti eläkeikään saakka. 

Laita etsintään uusi työ (sekin antaa virtaa kun tietää että on mahdollista lähteä pois) ja jos tärppää niin aloitusaika niin että pidät kertyneet lomat. Lomalla virkistäydy niin, että lähdet kotopiiristä pois vaikka matkoille jos tykkäät siitä. 

Vierailija
5/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on työterveyshuolto, niin otapa sinne aika ja hanki sairauslomaa. Työuupumus kuulostaa melko oikealta. Saatko öisin nukuttua?

Vierailija
6/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stressi ei liity työhön, niin en irtisanoutuisi.

Hakeutuisin (työ)psykologin puheille, siellä voi puhua muustakin kuin työstä.

Vierailija
7/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raudanpuute poissuljettu? Ei kuulosta normaalilta tuollainen uupumus. Lääkärit harvoin osaavat raudanpuutetta oikein diagnosoida

Vierailija
8/8 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon stressaantunut, vaikka olen työtön luultavasti eläkeikään saakka. 

Laita etsintään uusi työ (sekin antaa virtaa kun tietää että on mahdollista lähteä pois) ja jos tärppää niin aloitusaika niin että pidät kertyneet lomat. Lomalla virkistäydy niin, että lähdet kotopiiristä pois vaikka matkoille jos tykkäät siitä. 

Mitenkähän se matkaa jos pysäkille meno on jo ylivoimaista.

Luetteko te näitä aloituksia yhtään ajatuksen kanssa.

Sivusta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä