Siis mitä toi Sydney Sweeney on tehnyt?
Kommentit (38)
Se kannattaa väärää puoluetta joten sitä saa vihata julkisesti. Omituinen logiikka vasemmistolla.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_Sweeney
Onhan tuossa jo ihan tarpeeksi syitä monelle kateelliselle pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jatkuvasti, vaan pari päivää. Miksi valehtelet?
No siitä right Jeans älämölöstä kovin kauan ole.
Feministivassarinaiset pillastuivat hänen toiminnastaan
Kaikki urheilijat on narsisteja ja ulkonäkökeskeisiä. Kuulemma miehet fanittaa paremman näköisiä naisurheilijoita, ja siksi se on väärin. Tosin tuskin ne naisetkaan fanittaa ihmisperseen näköistä urheilijamiestä.
Miksi PUOLUSTELETTE häntä ? On sanonut äänestävänsä TRUMPPIA !!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jatkuvasti, vaan pari päivää. Miksi valehtelet?
Keskity sinä laihduttamiseen ja työnhakuun.
Uuh, kylläpä sattui :D
Vierailija kirjoitti:
Demokratiassa jokainen saa kannattaa ja äänestää haluamaansa ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Puolet jenkeistä äänesti Trumppia ja heitäkö sitten saisi asiattomasti haukkua? Kyllä Trumpin valinta on heille ihan riittävä rangaistus.
Kertonut vääriä mielipiteitä, eli pahinta mitä sosialistisessa maailmassa voi tehdä.
Hän omistaa siivun vedonlyöntifirmasta, esiintyy niiden mainoksessa, jotkut urheilijat ja nenärengaskirjainyhdistelmät pöyristyy, media kirjoittaa juttuja eli oikein onnistunut kampanja.
Hän ei kannata trans-naisia naisten urheilussa, hän ei usko että mies voi tulla raskaaksi, hän haluaa että äänestäessä pitää olla paperit, hän ei kannata kehopositiivisuutta.
Hän on rekisteröitynyt republikaanien kannattajaksi. Woke-sosialistit ei pysty hengittään.
Tuollaisia mainoksia näkyy usein joten mä en ymmärrä tätä paskamyrskyä. Millä tavalla tuo halventaa naisurheilijoita? Ja millä tavalla se parantaa naisten asemaa urheilussa, jos tuo mainos olisi jätetty tekemättä? Ei mitenkään.
Mä olen itsekin nainen ja kyllästynyt siihen, että seksiä tungetaan joka paikkaan, mutta tää ihme vihakampanja menee ihan överiksi. Samaan aikaan osa naisurheilijoista poseeraa itse eroottisesti. :D