Nyt on SE dokkari tv:ssä!!
Eli ikuisesti imettävät... kattokaa ja ihmetelkää!!
Kommentit (31)
Surullista ja epätervettä jos imetys jatkuu pitkään vain tuollaisten syiden takia. :(
Missä vaiheessa tuo menee jo häiriintyneeksi, nuo kaksi vanhempaa tyttöä tuntuivat hieman jo erikoisesti käyttäytyviltä.
imettää lastansa esim ostarissa penkillä, kuin harrastaa seksiä siinä, haloo!!! Kyl kai nälkäisen lapsen täytyy ruokaa saada, eikä sitä tissiä tarvi alkaa esittelemään ja heiluttelemaan ohikulkeville. Aika vätisti pysyy piilossa, vaikka imettäisikin. Hullua verrata imetystä seksiin.
Ja tähän itse keskusteluun, yli 2v imettäminen on kyl outoa. Suomenmaassa tai muissa hyvinvointi maissa ei ole tarpeen imettää edes 2v asti.
Itse koin, että 1v imetystä oli ehdoton maksimi mulle.
Alko inhottaa siinä vaiheessa. Ja vielä kun saman perheen isäkin välillä ollut toisessa tississä kiinni ja lapsi toisessa. :-(
niin miks jonkun täytyy tissi mukulan suuhun tunkee samassa tilanteessa?
imetysfanatismin ja pedofilian raja?
Vierailija:
Alko inhottaa siinä vaiheessa. Ja vielä kun saman perheen isäkin välillä ollut toisessa tississä kiinni ja lapsi toisessa. :-(
Nuokin äidit halusivat varmasti tehdä vain hyvää tuolla ryhmäimetys-tempauksellaan, mutta lapset olivat kaikki yli 2-vuotiaita (siltä ainakin näytti) kiemurtelijoita, joita ei edes tissi kauheasti kiinnostanut ainakaan yhdessä vaiheessa.
Jos toi ei ole sairasta, niin mikä???
Itse olen sitä mieltä, että yli 2v ikäistä lastaan imettävät ovat tasapainottomia, eivätkä osaa pistää imetyksen lisäksi muutenkaan rajoja lapsilleen. " kun se ei millään haluais lopettaa, niin mä nyt sitten jatkan niin kauan kun se ite lopettaa..."
Haloo, aikuisella on vastuu laittaa rajat lapselle, myös imetyksessä, vierottavathan eläimetkin poikasesna, jopa väkivaltaisin keinoin. (ihan vaan siksi totean, kun täällä aina vedotaan siihen luonnollisuuteen!)
kukaan tungekaan kassalla tissiä suuhun, mutta jos vaikka on kaupungilla asioilla ja vauvalle tulee nälkä, niin imetän kyllä. Etsin rauhallisemman paikan, vaik puistonpenkiltä. Jos se jotain häiritsee, niin on itse pervo. Monissa muissa maissa imetellään ihan rauhassa missä vaan. Täällä rääytetään nälkäistä vauvaa, kun ei kehdata yleisemmällä paikalla antaa ruokaa. Itse en kyl imetystä häpeä, päinvastoin. Mutten kyl tissejä esittele tai muuten herätä huomiota, vaik imetänkin.
Viittaan tuohon tiistain dokkariin ja siitä syntyneisiin keskusteluihin. Kehitysmaissakin lapsia imetetään pitkään ja ennen se oli Suomessakin paras ehkäisykeino, pitkä imetys.
He ovat olemassa vain kun joku tarvitsee heitä.
Jokaisella on jonkinlainen tarve olla tarpeellinen muille. Mutta liian usein tämä korostuu ja syntyy pelko, että muut hylkäävät, jos onnistuvat selviytymään ilman uhrautujaa.
Imettäminen on aivan loistava keino tehdä (iso) lapsi tarpeettoman riippuvaiseksi itsestään.