Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan kyselytunti 17.9.2026

Vierailija
17.09.2026 |

Välikysymysäänestys huomenna. Sirkus jatkuu.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se yksi ministeriaitiossa istuva takarivin taavi mykkä? En ole koskaan kuullut hänen sanovan sanaakaan.

Strand? Pari kertaa hän on ollut äänessä. Tavio taas ei juuri.

Taviota olen ihmetellyt kun oppositiossa oli jatkuvasti äänessä, nyt on ollut niin hiljaa ja näkymätön että välillä meinaa unohtua koko sketsihahmo

Ai Ville Tota Tavio Tota?

Vierailija
162/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tutkijoita kiinnostaa, onko kukaan syntynyt peräaukosta, suosittelen aloittamaan tutkimuksen Matias Marttisesta.

Tuollainen tutkimus voisi paljastaa sen mistä piip aukosta satonen on putkahtanut esiin. Se aukko ei välttis ole tästä maailmasta.

Vammala-nimisestä aukosta. Ne ovat kaikki tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi-Ke-Va, noloa toimintaa...ei tajua taloudesta

Vierailija
164/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en voi enää katsoa näitä eduskuntalähetyksiä. Aikaisemmin olin se, joka teki näistä usein aloituksia.

Aiemmin nämä ketjut poistuivat automaattisesti.

Vierailija
165/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistat muiden kommentteja tajuamatta taloudesta itse mitään. Sää-lit-tä-vää.

Vierailija
166/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistat muiden kommentteja tajuamatta taloudesta itse mitään. Sää-lit-tä-vää.

Tavutin puolueiden nimet, sinä yhden sanan.

Se jos mikä on säälittävää

Vierailija
167/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paksu kepulainen oli nolo. Ähkien huusi kuinka korkea pumppuhinta on vaikka oli edellisessä hallituksessa itse korottamassa sitä. Hormusinsalmen tilanteelle Suomi ei voi mitään. Edellisessä hallituksessa autoilijoiden vihaajien vihreiden tahto oli nostaa hintaa ja kepu olisi voinut halutessaan sen estää. 

Edellisessä hallituksessa kepu olisi voinut siis  sinun mielestäsi  tehdä yksin päätöksiä.  SAmalla logiikalla persut  voisivat nyt perskokkarehallituksessa  yksin  laskea bensan hintaa,  jos haluaisivat.

Marinin hallituksen aikaan Purra teki hallitukselle välikysymyksen bensan hinnan ollessa 1,90€/l ja oli sitä mieltä ettei maailmanmarkkinahinta vaikuta Suomen pumppuhintoihin.

Nyt Purran istuessa hallituksessa hän on sitä mieltä että öljyn maailmanmarkkinahinta vaikuttaa pumppuhintoihin, eikä hallitus voi tehdä enempää pumppuhinnoille.

Vierailija
168/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paksu kepulainen oli nolo. Ähkien huusi kuinka korkea pumppuhinta on vaikka oli edellisessä hallituksessa itse korottamassa sitä. Hormusinsalmen tilanteelle Suomi ei voi mitään. Edellisessä hallituksessa autoilijoiden vihaajien vihreiden tahto oli nostaa hintaa ja kepu olisi voinut halutessaan sen estää. 

Edellisessä hallituksessa kepu olisi voinut siis  sinun mielestäsi  tehdä yksin päätöksiä.  SAmalla logiikalla persut  voisivat nyt perskokkarehallituksessa  yksin  laskea bensan hintaa,  jos haluaisivat.

Marinin hallituksen aikaan Purra teki hallitukselle välikysymyksen bensan hinnan ollessa 1,90€/l ja oli sitä mieltä ettei maailmanmarkkinahinta vaikuta Suomen pumppuhintoihin.

Nyt Purran istuessa hallituksessa hän on sitä mieltä että öljyn maailmanmarkkinahinta vaikuttaa pumppuhintoihin, eikä hallitus voi tehdä enempää pumppuhinnoille.

Onhan noissa aina sellaista pata kattilaa soimaa tyyppistä, varsinkin kepun ja persujen välillä

Vierailija
169/169 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku Marin.

(Kun en parempaakaan keksinyt.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi