Tapailumiehen keittiössä lokki-valaisin ja Marimekon Unikko-verhot, melkoinen turn-off
Ei olisi kyllä ensitapaamisen perusteella arvannut mikä sisustustyyli kotona, onkohan jäänyt ex-muijalta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
"Minullakin on kotona pinkit Unikko lakanat, Artekin mehiläispesä valaisin, pinkkejä Unikko lautasia ja kahvikuppeja yms. ja ihan itse olen ne ostanut ja olen täysin heteromies, en ymmärrä miksi tässä on jotain ihmeellistä?"
Duunaripiireissä on se sitkeä uskomus että mies ei sisustuksesta piittaa. Koulutetummissa luokissa tuo ajatus on jäänyt kauas taakse.
Jaahas mitäs nyt, kun olen duunari ja tällä hetkellä vielä työttömänä ja omistan Artekia. Aika typerä yleistys sinulla. Onko koulutetuimmat luokat aina noin yksinkertaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot tuon noin halventavaan sävyyn koska sinulla ei ole rahaa ostaa Marimekkoa eikä Lokkia.
En ole ap, mutta on nuo aika geneerisiä valintoja. Ymmärrän siinä mielessä aloittajaa. Jos olisi rahaa ostaisin kyllä ihan muita asioita kuin Marimekkoa tai Lokkia.
Jos olisi, sinulla ei siis ole rahaa ja olet köyhä.
En ole ap, mutta on nuo aika geneerisiä valintoja. Ymmärrän siinä mielessä aloittajaa. Jos olisi rahaa ostaisin kyllä ihan muita asioita kuin Marimekkoa tai Lokkia.