Yääääkkkkkk! Kylppärin lattialla vilisti tuhatjalkainen!!!!!!
Mun asunto ei ole maantasakerroksessa. Mistä se iljetys oli tullut?
Tuuletusikkuna keittiössä ollut auki, mut ikkunassa on ötökkäverkko asennettuna ikkunaan kuuluvana. Sieltäkö tullut ja kylppärin ovi oa aina raollaan... Lisäksi ulkoseinällä villiviini, jota kyllä sen ikkunan reunoilta olen leikellyt pois...
Saanks mä nyt jonkun tuhatjalkaistalvipesän kämppään??????
Tule apuun Anja!!!!!
Kommentit (26)
Syksysin niitä välillä näkee. Ota joku lehti. Se kävelee sille ja nakkaat pihalle. Niin mä teen.
Viemärit ja lavuaarit? Parveke? Kukkamullat? Pahvilaatikko kellarista? Tai taloyhtiössä invaasio? Myrkytys ja siivous. Roskakatos ja pihalla niitä yleensä on. Keittiön ruokatarvikkeet? Muu. Kengät?
Rakenteita pitkin liikkuvat, uusissa taloissakin on näitä. Harmittomia ovat.
Ilmoita heti isännöitijälle ja tuholaistorjuntaan. Jos et toimi heti siellä on kohta miljoonajalkainen.
Taloyhtiössä niitä voi päästä käytävään pyörävaraston kautta, jos ovi auki ja kasvit rehottavat. Naapurilta? Ilmastointi?
Rauhoitu. Vedä henkeä. Ulkona on muutakin elämää kuin ihmisiä. On ihan normaalia, että välillä jokin sieltä on eksyksissä sisällä. Ja se voi olla sinut nähdessään 100 kertaa enemmän peloissaan kuin sinä sen nähdessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuhatjalkaiset purevat todella kovaa ja täysin ilman syytä. Tykkäävät etenkin pimeässä vaeltaa ja pureskella satunnaisesti kaikkea vastaantulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhatjalkaiset purevat todella kovaa ja täysin ilman syytä. Tykkäävät etenkin pimeässä vaeltaa ja pureskella satunnaisesti kaikkea vastaantulevaa.
Satunnaisesti kaikkea vastaantulevaa… 🤣😂
Huomenna kun menet suihkuun, nousee niitä lattiakaivosta satamäärin kuin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkelit vaarassa........
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kun menet suihkuun, nousee niitä lattiakaivosta satamäärin kuin elokuvissa.
Nyt mä en uskalla mennäkään,enkä nuku tänä yönä lainkaan...
Missä päin oikein asut? En ole nähnyt tuollaista Suomessa sisällä edes maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin oikein asut? En ole nähnyt tuollaista Suomessa sisällä edes maaseudulla.
On niitä. Aikamoisia mörköjä.
Meillä oli kylppärissä pari päivää sitten kirjaskorpioni. Se oli söpö.
Olet varmaankin nainen.