Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko opintotukea ja kotihoidontukea saada molempia yhtäaikaa?

Vierailija
29.05.2007 |

Mitenkäs verotus menee, jos saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päätoimisesti opiskella ja olla kotiäitinä, eihän se vaan toimi.

Vierailija
2/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja AMK-tutkinto, johon mun tietääkseni opintotukea saa.

Mullahan nousee sitten tulot, jos kouluun pääsen=) Nyt saan pelkän kotihoidon tuen. t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain opintotukea. Jos et töitä tee lisäksi, ei tuloraja mene yli.

Vierailija
4/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saankin taas tosta vanhemmasta pojasta kotihoidontukea, mutta äitisloman aikana en saanut mitään, ihan niinkun sitä ei ois ollut olemassakaan. outoja noi kelan jutut!

Vierailija
5/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin AINA jos alle kolmevuotias on kotihoidossa niin olet oikeutettu saamaan kyseistä tukea.

Itse olen ollut töissä nyt yli vuoden ja saan siis kokoajan myös sekä kotihoidontuen että espoolisän ja sisaruskorotuksen. Eli meillä siis edelleen lapset kotona. On muuten kiva lisä palkan päälle eikä tartte hoitomaksuja maksaa. Ja etenkin lapset saa olla vanhempiensa kanssa kotona. Suosittelen.

Vierailija
6/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutenkin AINA jos alle kolmevuotias on kotihoidossa niin olet oikeutettu saamaan kyseistä tukea.

Itse olen ollut töissä nyt yli vuoden ja saan siis kokoajan myös sekä kotihoidontuen että espoolisän ja sisaruskorotuksen. Eli meillä siis edelleen lapset kotona. On muuten kiva lisä palkan päälle eikä tartte hoitomaksuja maksaa. Ja etenkin lapset saa olla vanhempiensa kanssa kotona. Suosittelen.