Uppopaistaminen ollaan keksitty kananlihaa varten
Jos ei usko tähän ja luulee olevansa rikas niin silloin rikas on köyhä kulinarisesti jos vain ja ainostaan haluaa kunnioittaa historian kulinarismiä eikä tulevaa ihmiskunnan historian suurinta marijuanamyrkytystä mitä yritetään tehdä maapallolle "kulinarisesti"
I.E. De Facto Englannin Kruunu
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise kumipää!
Muista olla kiitollinen itsellesi että olet arvioinut oikein aivosi koostumuksen, ensi kerralla kuin päätät jotain päätöntä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise kumipää!
Muista olla kiitollinen itsellesi että olet arvioinut oikein aivosi koostumuksen, ensi kerralla kuin päätät jotain päätöntä
Ap
Olen valaistunut. En jonkun typerän jumalan vuoksi, vaan omasta valaistuneisuudestani. Kiitän itseäni siitä joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise kumipää!
Ap
Olen valaistunut. En jonkun typerän jumalan vuoksi, vaan omasta valaistuneisuudestani. Kiitän itseäni siitä joka päivä
Sinä kiität vain kiittämistä etkä yhtään mitään kiitollisuudesta, et siis kiitä yhtään mitään kiitollisuudesta vaan siitä että kiität, jos et kiitä kiitollisuutta niin et opi ikinä olemaan kiitollinen ja tuhoat ihmiskunnan kiitokseen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise kumipää!
Ap
Kiitosta
Sinun cp:si
Minun ap:ni
Kumpi oli ensin, kananliha vai munanliha?
Älä rutise kumipää!