Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uppopaistaminen ollaan keksitty kananlihaa varten

Vierailija
16.09.2026 |

Jos ei usko tähän ja luulee olevansa rikas niin silloin rikas on köyhä kulinarisesti jos vain ja ainostaan haluaa kunnioittaa historian kulinarismiä eikä tulevaa ihmiskunnan historian suurinta marijuanamyrkytystä mitä yritetään tehdä maapallolle "kulinarisesti"

I.E. De Facto Englannin Kruunu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rutise kumipää!

Vierailija
2/6 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä rutise kumipää!

Muista olla kiitollinen itsellesi että olet arvioinut oikein aivosi koostumuksen, ensi kerralla kuin päätät jotain päätöntä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rutise kumipää!

Muista olla kiitollinen itsellesi että olet arvioinut oikein aivosi koostumuksen, ensi kerralla kuin päätät jotain päätöntä

Ap

Olen valaistunut. En jonkun typerän jumalan vuoksi, vaan omasta valaistuneisuudestani. Kiitän itseäni siitä joka päivä

Vierailija
4/6 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rutise kumipää!

Ap

Olen valaistunut. En jonkun typerän jumalan vuoksi, vaan omasta valaistuneisuudestani. Kiitän itseäni siitä joka päivä

Sinä kiität vain kiittämistä etkä yhtään mitään kiitollisuudesta, et siis kiitä yhtään mitään kiitollisuudesta vaan siitä että kiität, jos et kiitä kiitollisuutta niin et opi ikinä olemaan kiitollinen ja tuhoat ihmiskunnan kiitokseen 

Ap

Vierailija
5/6 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rutise kumipää!

Ap

Kiitosta

Sinun cp:si

Minun ap:ni

Vierailija
6/6 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli ensin, kananliha vai munanliha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi