Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 48 ja voisin itkeä kokoajan

Vierailija
16.09.2026 |

Kohtalotovereita. Muuten asiat kai ok. Mutta itku tulee tyhjästäkin. Töissä ja kotona.  

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen, eikä mua itketä juuri koskaan. Ei ole mitään syytä itkeä, kaikki on hyvin.

Tulin juuri 8km:n juoksulenkiltä. Keksin äsken sopivan vaalisloganin itselleni tulevia vaaleja ajatellen. Kävin tänään taas ripsihuollossa. Lasten kanssa tehty läksyjä. Miehen kanssa rupateltu.

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Miksi ei saisi olla tyytyväinen elämäänsä? 

Jos ei ole negatiivinen, niin ei ole.

Onko sun mielestä itkuherkkyys ja negatiivisyys sama asia?

Sinä olet negatiivinen ja haluat, että muidenkin kommentit olisivat jotakin itsesääliä ja valitusta. 

Minä en ole sellainen. 

Miksi pitäisi esittää sellaista, joka ei ole?

Vierailija
22/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen, eikä mua itketä juuri koskaan. Ei ole mitään syytä itkeä, kaikki on hyvin.

Tulin juuri 8km:n juoksulenkiltä. Keksin äsken sopivan vaalisloganin itselleni tulevia vaaleja ajatellen. Kävin tänään taas ripsihuollossa. Lasten kanssa tehty läksyjä. Miehen kanssa rupateltu.

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Tyytyväisyys ja pinnallisuus ovat eri asioita. 

Lisäksi ; mielestäni Ap ei ole negatiivinen sen takia että itkettää. Esim vaihdevuodet voivat vaikuttaa tosi eri tavalla eri naisiin .

T. Sama vastaaja

No ei kukaan oikeasti tyytyväinen ihminen tule tuollaista lässyttämään tällaiseen ketjuun. Tai edes vietä aikaansa tällaisessa likakaivossa. Kunhan nyt vaan trollaa ja ihan hyvin onnistui triggeröimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Mitä se genekologi niille tunteille voi? Mielialalääkkeilläkö ne pitäisi tukahduttaa?

Gynekologi määrää hormonikorvaushoitoa, ei mielialalääkkeitä. 

Jos keski-ikäinen nainen alkaa yhtäkkiä vastoin entisiä tapojaan jatkuvasti itkeä ilman järjellistä syytä, kyse ei ole tunteista ja niiden terveestä ilmaisusta vaan kyse on esivaihdevuosioireesta tai vaihdevuosioireesta. Mielialahäiriö on yleinen vaihtarioire. Se saadaan hallintaan hormoneilla. Samalla säästyy sarkopenialta, osteoporoosilta, sydäntaudilta ja pitää virtsatiet ja muut limakalvot terveinä. 

Mikään pakko ei ole kärsiä. Ja pilata samalla myös läheisten elämää.

Vierailija
24/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

Kyllä se itku sullekkin pitkästä ilosta vielä tulee, ja toivottavasti silloin joku tulee sulle hehkuttamaan omaa onneaan.

Minulla ei ole myöskään tarvetta toivoa toisille - ei tutuille eikä tuntemattomille negatiivisia asioita.

Voihan olla, että minulle on jo varhain elämässä tapahtunut niin hirveitä asioita, että en pikkuasioille itkeskele.

Vierailija
25/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Lisääntynyttä itkuherkkyyttä ei tarvitse hoitaa lääkkeillä.

Vierailija
26/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kausissa. Ensimmäiset 30 vuotta elämästä meni itkemättä ja sitten kun se itku vihdoin tuli, sitä kesti pari viikkoa putkeen. Sittemmin on tasaantunut siihen, että joskus on kausia kun itkettää milloin mistäkin syystä.

Eipä siinä mitään, mielummin otan tämän kuin sen itkemättömyyden.

Vierailija
27/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Sinä olet negatiivinen ja haluat, että muidenkin kommentit olisivat jotakin itsesääliä ja valitusta. 

Minä en ole sellainen. 

Ei, kun minä kysyin sulta että, onko sinun mielestä negatiivisuus ja itkuherkkyys sama asia? Etkö osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Taidat siellä kotonakin vääntää asiat miten sattuu.

Vierailija
28/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itku voi auttaa. Poistuu stressi hormonit kehosta. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät koskaan itke

No minä en itkenyt ikinä nuorempana eikä ollut stressiäkään. Nykyisin sitä parkuu milloin millekin mutta ei stressi tai mikään muukaan v*tutus ja mielipaha poistu mihinkään.

Vierailija
29/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken tapahtui kummia. Pesin eilen alusvaatteita ja nyt otin kuivumasta pois mutta mutta. Laitoin kaikki pesemäni vaatteet sängyn päälle ja nukahdin. Kun tuntia myöhemmin heräsin katastrofi oli valmis. Heräsin siihen kun kusi virtasi housuun kuin ukkospilvestä. Yritin vanhan sukan laittaa munan ympärille kusentulon hillitsemiseksi. Ei tätä kusta hillinnyt mikään. Sukka tuli painavaksi kusesta ja eilen pestyt vaatteet oli joka puolella kusesta, että pyykkiin vaan uudelleen. Kusta tuli niin paljon, etten moista kusilastia ole nähnyt kymmeniin vuosiin. Jäin muutamaksi minuutiksi vielä sänkyyn ja kuinka ollakaan uusi kusilasti teki tuloaan, munat vain tanssi ripaskaa ja housuun tämäkin valahti ja tätäkin taisi puoli litraa tulla. Menin vessaan ja kuinka ollakaan tuli kolmas kusiaalto. Mistä näin mahdottomasti kusta riittikään. Pääsin hädin tuskin vessaan mutta pytyllä ollessa kusta tuli housulle pytyn kannen ja posliinin välistä ja kusen paine oli kova melkein kuin tulivuorenpurkaus. Sitten alkoi paskattaa ja taas tuli kiire pytylle mutta nyt paska ei tullut housuun.

Mitä hittoa sä sitä tänne selität?!

AP

Vierailija
30/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itkun tulla jos se tulee. Se kertoo aina jostakin ja sitä ei kannata pidätellä <3 Kuulin erään lapsen sanoeen että itku huuhtelee huolet pois 💗 Mut toki pitkittyessään kannattaa selvittää asia terveydenhuollossa. Voihan kyse olla vaikka hormonijutuista. Lähetän sulle tsemppihalin, olet tärkeä! N34

Vierailija
31/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Minä en ole sellainen. 

Ei, kun minä kysyin sulta että, onko sinun mielestä negatiivisuus ja itkuherkkyys sama asia? Etkö osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Taidat siellä kotonakin vääntää asiat miten sattuu.

Mistä keksit kysymyksen, joka ei liity mitenkään tähän keskusteluun? 

Kerro!

Vierailija
32/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Mitä se genekologi niille tunteille voi? Mielialalääkkeilläkö ne pitäisi tukahduttaa?

Jos keski-ikäinen nainen alkaa yhtäkkiä vastoin entisiä tapojaan jatkuvasti itkeä ilman järjellistä syytä, kyse ei ole tunteista ja niiden terveestä ilmaisusta vaan kyse on esivaihdevuosioireesta tai vaihdevuosioireesta. Mielialahäiriö on yleinen vaihtarioire. Se saadaan hallintaan hormoneilla. Samalla säästyy sarkopenialta, osteoporoosilta, sydäntaudilta ja pitää virtsatiet ja muut limakalvot terveinä. 

Joo, tiedän kyllä, mutta se hkh ei auta itkuherkkyyteen, muihin vaihdevuosi vaivoihin kyllä. Ja millä tavalla itkeminen pilaa läheisten elämän?

Vierailija
33/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

Onko se sun slogan "köyhät kyykkyyn"?

Vierailija
34/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Minä en ole sellainen. 

Kerro!

Viittasin vaan tuohon sinun omaan kommenttiisi. "Jos ei ole negatiivinen, niin ei ole". Onko sun mielestä itkeminen negatiivistä? Kerro.

Vierailija
35/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

Miksi olisi? 

Olen köyhä itsekin.

Vierailija
36/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken tapahtui kummia. Pesin eilen alusvaatteita ja nyt otin kuivumasta pois mutta mutta. Laitoin kaikki pesemäni vaatteet sängyn päälle ja nukahdin. Kun tuntia myöhemmin heräsin katastrofi oli valmis. Heräsin siihen kun kusi virtasi housuun kuin ukkospilvestä. Yritin vanhan sukan laittaa munan ympärille kusentulon hillitsemiseksi. Ei tätä kusta hillinnyt mikään. Sukka tuli painavaksi kusesta ja eilen pestyt vaatteet oli joka puolella kusesta, että pyykkiin vaan uudelleen. Kusta tuli niin paljon, etten moista kusilastia ole nähnyt kymmeniin vuosiin. Jäin muutamaksi minuutiksi vielä sänkyyn ja kuinka ollakaan uusi kusilasti teki tuloaan, munat vain tanssi ripaskaa ja housuun tämäkin valahti ja tätäkin taisi puoli litraa tulla. Menin vessaan ja kuinka ollakaan tuli kolmas kusiaalto. Mistä näin mahdottomasti kusta riittikään. Pääsin hädin tuskin vessaan mutta pytyllä ollessa kusta tuli housulle pytyn kannen ja posliinin välistä ja kusen paine oli kova melkein kuin tulivuorenpurkaus. Sitten alkoi paskattaa ja taas tuli kiire pytylle mutta nyt paska ei tullut housuun.

Mitä hittoa sä sitä tänne selität?!

AP

Minusta tuo oli aika hyvä lisä tähän keskusteluun.

eri.

Vierailija
37/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Hormonikorvaushoitoa voisi aloittaa, jos ei ole terveydellisiä esteitä.

T. eri

HKH ei poista tunteita ja itkuherkkyyttä, vaikka auttaakin moneen asiaan.

kyllä auttaa siihenkin jos alakulo johtuu estrogeenivajeesta.

Vierailija
38/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

MINÄ olen muita parempi. Taatusti kokkariämmä ja toivottavasti jää vaaleissa äänet saamatta.

Vierailija
39/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Minä en ole sellainen. 

Kerro!

Viittasin vaan tuohon sinun omaan kommenttiisi. "Jos ei ole negatiivinen, niin ei ole". Onko sun mielestä itkeminen negatiivistä? Kerro.

Minä vastasin sinun kitketään viestiisi. 

Ei minua haittaa sinun negatiivinen elämänasenteesi. 

Ei ole minulta mitenkään pois.

Vierailija
40/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Kyllä määrää mielialalääkkeitä tarvittaessa, mullekkin on määrätty. En suostunut niitä koskaan hakemaan. -sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi