Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 48 ja voisin itkeä kokoajan

Vierailija
16.09.2026 |

Kohtalotovereita. Muuten asiat kai ok. Mutta itku tulee tyhjästäkin. Töissä ja kotona.  

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku voi auttaa. Poistuu stressi hormonit kehosta. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät koskaan itke

Vierailija
2/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla alkaneet vaihdevuodet, jos olet nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen, eikä mua itketä juuri koskaan. Ei ole mitään syytä itkeä, kaikki on hyvin.

Tulin juuri 8km:n juoksulenkiltä. Keksin äsken sopivan vaalisloganin itselleni tulevia vaaleja ajatellen. Kävin tänään taas ripsihuollossa. Lasten kanssa tehty läksyjä. Miehen kanssa rupateltu.

Normi päivä.

Vierailija
4/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tarkennusta, itku tietenkin liittyy ikävaiheeseen, ei siis ennen ole tällaista ollut. Töissä ei vaan ihan kehtaa itkeä mutta varmasti näytän silti itkuiselta. 

Vierailija
5/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen, eikä mua itketä juuri koskaan. Ei ole mitään syytä itkeä, kaikki on hyvin.

Tulin juuri 8km:n juoksulenkiltä. Keksin äsken sopivan vaalisloganin itselleni tulevia vaaleja ajatellen. Kävin tänään taas ripsihuollossa. Lasten kanssa tehty läksyjä. Miehen kanssa rupateltu.

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Vierailija
6/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Miksi ei saisi olla tyytyväinen elämäänsä? 

Jos ei ole negatiivinen, niin ei ole.

Vierailija
7/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

Kiva kun kerroit, mutta oikeesti ei kiinnosta. -eri-

Vierailija
8/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

Kiva kun kerroit, mutta oikeesti ei kiinnosta. -eri-

Ei se mitään. Minua kiinnostaa kaikenlaiset vastaukset.

Vierailija
9/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynekologille.

Vierailija
10/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa nykyisin itkuherkkä ja mielialat heittelee enemmän kuin nuorena. Tätä on ollut nyt muutama vuosi. Ikä 50 v.

Vierailija
11/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Mitä se genekologi niille tunteille voi? Mielialalääkkeilläkö ne pitäisi tukahduttaa?

Vierailija
12/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Tyytyväisyys ja pinnallisuus ovat eri asioita. 

Lisäksi ; mielestäni Ap ei ole negatiivinen sen takia että itkettää. Esim vaihdevuodet voivat vaikuttaa tosi eri tavalla eri naisiin .

T. Sama vastaaja

Vierailija
13/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan normi nainen.

Vierailija
14/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

Kyllä se itku sullekkin pitkästä ilosta vielä tulee, ja toivottavasti silloin joku tulee sulle hehkuttamaan omaa onneaan.

Vierailija
15/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi ehkä Iikka?

Vierailija
16/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Mitä se genekologi niille tunteille voi? Mielialalääkkeilläkö ne pitäisi tukahduttaa?

Hormonikorvaushoitoa voisi aloittaa, jos ei ole terveydellisiä esteitä.

T. eri

Vierailija
17/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Tyytyväisyys ja pinnallisuus ovat eri asioita. 

Lisäksi ; mielestäni Ap ei ole negatiivinen sen takia että itkettää. Esim vaihdevuodet voivat vaikuttaa tosi eri tavalla eri naisiin .

T. Sama vastaaja

Ok, minulla kokemusta vain tyytyväisyydestä ja kiitollisuudesta. 

Sulle sitten pinnallisuus läheisempää.

Vierailija
18/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi päivä.

täysin tyhjä kommentti. 

T.eri

Niin kuin millä tavalla?

Onko sun mielestä itkuherkkyys ja negatiivisyys sama asia?

Vierailija
19/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no tarkennusta, itku tietenkin liittyy ikävaiheeseen, ei siis ennen ole tällaista ollut. Töissä ei vaan ihan kehtaa itkeä mutta varmasti näytän silti itkuiselta. 

Tutustu keskushermoston kääntämiseen sympaattisen hermoston ohjauksesta parasympaattisen hermoston puoleen. Pieni määrä alkoholia (puolikas annos), kasvojen upottaminen jääkylmään veteen, keskittyminen uloshengitykseen ja muut keinot ohjaavat hermostoa. 

Itku tekee hyvää, mutta joskus hermostollinen reaktio jää päälle. 

Kysy itseltäsi myös, haluatko muuttaa elämääsi ja miten. Nuku yön yli ja kuuntele tai kirjoita paperille vastauksesi. 

Halaus. 

N47

Vierailija
20/75 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene gynekologille.

Hormonikorvaushoitoa voisi aloittaa, jos ei ole terveydellisiä esteitä.

T. eri

HKH ei poista tunteita ja itkuherkkyyttä, vaikka auttaakin moneen asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi