Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä
Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olemme ap:sta oppineet?
Hän on alhaisella älykkyydellä varustettu rappiojuoppo, joka tilaisuuden tullen hyväksikäyttää ja pahoinpitelee naisia. Hän kärsii vahvasta Dunning-Kruger -efektistä, suuruusfantasioista, pakonomaisesta valehtelusta ja mahdollisesti harhoista.
Sääliksi käy ihmisiä joiden elämiin tämä sekopää vaikuttaa.
Onpa sinulla melkoinen paketti ennakkoluuloja ja katkeruutta kasassa. Ehkä kannattaisi ensin katsoa peiliin ennen kuin heittelet tällaisia raskaita syytöksiä ja leimoja. Dunning-Kruger -efekti taitaa olla sinulla vahvasti päällä, kun luulet olevasi oikeutettu tuomitsemaan toisia näin mustavalkoisesti ja henkilökohtaisesti. Jos elämäsi on niin täynnä vihaa ja katkeruutta, että näet maailman vain vihollisena, suosittelen hakemaan apua sen käsittelemiseen – se on paljon rakentavampaa kuin jatkuva miesten ja muiden ihmisten mollaaminen.
Elämäni on täynnä iloa ja ihania ihmisiä. Pidän itseäni aika normaalina, joissain asioissa olen hyvä ja toisissa vähemmän hyvä.
Ainoa asia, jota en siedä on sinun kaltaisesi ihmiset, jotka syyttä tuomitsevat ja halveksivat kokonaisia ihmisjoukkoja ja kuvittelevat että kaikki muutkin ovat samaa mieltä, tai ainakin yrittävät painostaa muita samaan ajatteluun.
Tyhmyys lisäksi on sellainen asia joka laittaa korventamaan. Siksi en sinunlaisesi kanssa normaalissa elämässä ole tekemisissä, se vähentää kuormitusta huomattavasti.
Pieleen meni, sori nyt vain. Parempaa onnea ensi kerralla!
No, onpa lohdullista kuulla, että elämäsi on täynnä iloa ja ihania ihmisiä – varmasti heitä, jotka sietävät sinun kaltaistasi hienostunutta empatiaa ja avointa mieltä. On myös mainiota, että olet löytänyt nerokkaan keinon vähentää kuormitusta välttämällä minua – selvästi mestarillinen strategia, kun ei halua kohdata mitään, mikä haastaa omat kapeat näkemykset. Mutta älä huoli, minäkin toivon sinulle parempaa onnea ensi kerralla – ehkä joskus opit, että maailmassa on muitakin kuin sinun 'normaalisi', ja että erilaisuus ei ole uhka vaan mahdollisuus. Siihen asti, nauti omasta kuplastasi, se taitaa olla ainoa paikka, jossa viihdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa aina valehdella, kun joku mies kysyy seksikumppaneiden määrää. Pahinta mitä nainen voi tehdä on tunnustaa "viattomuutensa" eli se, että hän on neitsyt tai hänellä on ollut yksi seksikumppani. Tällainen kokematon nainen on suuressa vaarassa joutua väkivaltaisen miehen uhriksi. Väkivaltainen mies etsii "helppoja maalitauluja" eli naisia, jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, viehätysvoimastaan ja ihmisarvostaan.
Muuttuko se mukava mies väkivaltaiseksi, jos nainen kertoo, että on kokematon? Vai mitä tarkoitit?
Hyvin monella miehellä herää saalistushimo ja se syrjäyttää terveen järjen ja käytöstavat. Painostus seksiin ja manipulointi alkaa heti.
Eikö se mennytkään niin, ettei miehet huoli kokematonta, kun se ei kuulemma osaa vielä mitään? Niin mammat ovat täällä kertoneet.
Miehiä on tietysti moneen lähtöön, mutta minulla oli tapana antaa naiselle/tytölle riittävästi aikaa, että hän itse uskalsi ryhtyä toimeen, kun oli oikeasti valmis siihen. Neitsyyden menettäminen on kuitenkin ainutkertainen tapahtuma, niin sen voi hoitaa fiksusti ja hellästi, että naiselle jää siitä hyvä muisto.
Ja sinä olit kaikkien noiden neitsyiden kanssa parisuhteessa ja olitte ehtineet seurustella useamman kuukauden. Parisuhteet jatkui kihlaukseen ja osin avioliittoon asti, eli jokaisen naisen kanssa sinulla meni muutama vuosi. Ikää sinulla on siis yli 100 vuotta. Kuule ukko, ei ne neitsyyttään varjelevat naiset suostu millekään sellaisten miesten kanssa, jotka häipyvät heti tapahtuman jälkeen pois paikalta.
Olet aivan sekaisin. Onko pitkäkin putki menossa?
*sivusta
Nytkö alkaa jo omat jutut kaduttamaan, kun pää on selvinnyt? Ihan suu vaahdossa selitit, kuinka fiksut naiset haluavat kaltaiseltasi mukavalta mieheltä paljasta sekä tulla sinulle raskaaksi. Ja niitä naisia oli yli 100, joiden kanssa tätä harrastit. Aluksi ne olivat kertapanoja, mutta sitten ne olivatkin seurustelusuhteita. Mikään, mitä kerroit, ei käynyt järkeen.
Minä en ole lesbo, vaan heteronainen. Koeta nyt tajuta että täällä on muitakin kuin sinä ja joku johon purat vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on alhaisella älykkyydellä varustettu rappiojuoppo, joka tilaisuuden tullen hyväksikäyttää ja pahoinpitelee naisia. Hän kärsii vahvasta Dunning-Kruger -efektistä, suuruusfantasioista, pakonomaisesta valehtelusta ja mahdollisesti harhoista.
Mahtava kiteytys!
Päälle voisi vielä lisätä huonon muistin, kun ei pysy laskuissa mitä sanoo ja sitten puhuu itsensä kanssa ristiin! 😁
Ja toki sen lähiöräkäläjengeissä hengaamisen ja sen, että hänen elämänkokemuksensa mukaan fiksu ihminen on sellainen joka ei käytä ehkäisyä. Eihän siellä räkälöissä kyllä oikeasti fiksuihin ihmisiin kyllä törmäile, eli hänellä ei ole kokemusta normaalien ihmisten ajatuksista ja elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava kiteytys!
Päälle voisi vielä lisätä huonon muistin, kun ei pysy laskuissa mitä sanoo ja sitten puhuu itsensä kanssa ristiin! 😁
Ja toki sen lähiöräkäläjengeissä hengaamisen ja sen, että hänen elämänkokemuksensa mukaan fiksu ihminen on sellainen joka ei käytä ehkäisyä. Eihän siellä räkälöissä kyllä oikeasti fiksuihin ihmisiin kyllä törmäile, eli hänellä ei ole kokemusta normaalien ihmisten ajatuksista ja elämästä.
Mä luulen, että se oli eilen niin kännissä ettei pysynyt jutuissaan mukana... Lieköhän taas nyt heti aamusta, ainakin juttujen perusteella voisi uskoa...
Hirvittää kyllä tuollainen tyyppi jonka jäljiltä nainen on kipeänä... Kamalan kuuloista... Miksi tuollaisten annetaan vapaana olla?
Mitä vingut. On valinnut sinut. Onko väärä valinta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vingut. On valinnut sinut. Onko väärä valinta?
Kyllä on väärä valinta juttujen perusteella. Toivottavasti mielikuvitusnainen tajuaa lähteä.
Edes mielikuvitusnainen ei ansaitse tuollaista pahaa miestä.
Näköjään korkki auennut jo heti aamusta monella palstamiehellä. No eipä se tosin haittaa, koska työt eivät paina päälle. Pääasia, että peruspäiväraha napsahtaa tilille ja äiti pitää huolen, ettei masu kurni.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään korkki auennut jo heti aamusta monella palstamiehellä. No eipä se tosin haittaa, koska työt eivät paina päälle. Pääasia, että peruspäiväraha napsahtaa tilille ja äiti pitää huolen, ettei masu kurni.
Oletko työelämässä?
Hauskoja aiheita tällaiset. Saa palstan vakiokantturat aina vauhkoontumaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.
Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.
Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.
Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.
Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan.Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.
Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.
Sinä olet oikeutettu samaan.
Ethän sä mitään leikkikalua hänestä saa kun olet jo luiskassa.
En tiedä, miksi juuri tämä trollausaloitus elää vuodesta toiseen, ehkä juuri voimafantasiapotentiaalinsa takia.
Tosielämässähän tällainen kumppanitilastoija oppii (tai oppisi, jos äly riittäisi) internetissä suositun sanonnan voiman: pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Kumppanien lukumäärän kyselijän palkinto on se, että kaikki naiset kaikkoavat: sekä ne, joilla on ollut useampi kumppani, että ne, jotka ovat pidättäytyneet tai muuten jääneet ilman.
Onnea ”voittajalle”!Suomalaiset naiset ovat monissa asioissa aivan poikkeuksellisia. Jos nainen kysyy miehen kumppanien lukumäärää ja mies ilmoittaa liian suuren määrän, mies ei saa yhdeltäkään palstan naiselta pillua ja tämä leimataan kuppakulliksi. Jos taas miehellä ei ole joko ainoatakaan entistä kumppania tai niitä on vain pari kpl, niin siltikään yksikään palstan nainen ei antaisi pillua, koska ei missään nimessä alkaisi opettaa aikuista miestä hyväksi panomieheksi. Aina se suomalainen mies tekee väärin.
Niinhän se täällä nettimaailmassa menee. Ja naiset ovat hååria, jos antavat, mutta pihtarihååria jos eivät anna. Aina se suomalainen nainen takee väärin.
Nimen omaan nettimaailmassa! Itse kun tapasin mieheni 20 vuotta sitten, hänellä oli ollut vain yksi seksikumppani, minulla useampi. Ei kyllä koskaan tullut mieleeni, ettenkö opettaisi häntä tekemään asioita, joista pidän. Ja miesten pitäisi muistaa myös se, että jokaisen kumppanin kanssa hyvää seksiä joutuu opettelemaan. Se, mikä toimi exän kanssa, ei välttämättä toimi nykyisen kanssa. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yhden illan juttuja ei ketään kiinnosta opettaa, mutta seurustelusuhteissa kyllä.
Tuo on totta ja siksi naisten kymmenet seksikumppanit ovat huono asia, koska nainen oppii kyllä jo ensimmäisellä kerralla makaamaan ketarat levällään ja odottamaan, että mies huolehtii kummankin orgasmista. Siinä ne suomalaisen naisen seksitaidot olivatkin.
Eli pitää olla vieläpä seksitaidoissa hyvä neitsyt. Nyt menee kyl vaikeaks...
Kerropa yksiselitteisesti, miten naisen seksitaidot kehittyvät siinä, kun pimppaa jakaa (yleensä päihteissä) randommiehille? Aamulla on kuin variksenpelätti, eikä muista koko yöstä mitään. Pillu, tissit ja perse vain helvetin kipeinä, ettei uskalla edes pieraista kuten normaalisti aamulla.
No huh huh!
Sä olet ihan sairas? Ehkä jopa hengenvaarallinen naisille?
Maailman surkein rakastaja? Ehkä jopa raiskaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.
Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.
Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.
Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.
Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan.Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.
Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.
En tiedä, miksi juuri tämä trollausaloitus elää vuodesta toiseen, ehkä juuri voimafantasiapotentiaalinsa takia.
Tosielämässähän tällainen kumppanitilastoija oppii (tai oppisi, jos äly riittäisi) internetissä suositun sanonnan voiman: pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Kumppanien lukumäärän kyselijän palkinto on se, että kaikki naiset kaikkoavat: sekä ne, joilla on ollut useampi kumppani, että ne, jotka ovat pidättäytyneet tai muuten jääneet ilman.
Onnea ”voittajalle”!Suomalaiset naiset ovat monissa asioissa aivan poikkeuksellisia. Jos nainen kysyy miehen kumppanien lukumäärää ja mies ilmoittaa liian suuren määrän, mies ei saa yhdeltäkään palstan naiselta pillua ja tämä leimataan kuppakulliksi. Jos taas miehellä ei ole joko ainoatakaan entistä kumppania tai niitä on vain pari kpl, niin siltikään yksikään palstan nainen ei antaisi pillua, koska ei missään nimessä alkaisi opettaa aikuista miestä hyväksi panomieheksi. Aina se suomalainen mies tekee väärin.
Niinhän se täällä nettimaailmassa menee. Ja naiset ovat hååria, jos antavat, mutta pihtarihååria jos eivät anna. Aina se suomalainen nainen takee väärin.
Nimen omaan nettimaailmassa! Itse kun tapasin mieheni 20 vuotta sitten, hänellä oli ollut vain yksi seksikumppani, minulla useampi. Ei kyllä koskaan tullut mieleeni, ettenkö opettaisi häntä tekemään asioita, joista pidän. Ja miesten pitäisi muistaa myös se, että jokaisen kumppanin kanssa hyvää seksiä joutuu opettelemaan. Se, mikä toimi exän kanssa, ei välttämättä toimi nykyisen kanssa. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yhden illan juttuja ei ketään kiinnosta opettaa, mutta seurustelusuhteissa kyllä.
Tuo on totta ja siksi naisten kymmenet seksikumppanit ovat huono asia, koska nainen oppii kyllä jo ensimmäisellä kerralla makaamaan ketarat levällään ja odottamaan, että mies huolehtii kummankin orgasmista. Siinä ne suomalaisen naisen seksitaidot olivatkin.
Kerropa yksiselitteisesti, miten naisen seksitaidot kehittyvät siinä, kun pimppaa jakaa (yleensä päihteissä) randommiehille? Aamulla on kuin variksenpelätti, eikä muista koko yöstä mitään. Pillu, tissit ja perse vain helvetin kipeinä, ettei uskalla edes pieraista kuten normaalisti aamulla.
No huh huh!
Raiskaukseta tuo kyllä kuulostaa jos muisti on mennyt ja paikat kipeänä...
Aivan täysin sekopäinen tapaus tämä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville. Taitaa olla huono omatunto.
Koville tämä ottaa ap:n kaltaisilla "miehillä" joiden maailma romahtaa jo ajatuksesta ettei nainen ole säästänyt römpsäänsä vain heitä varten. Mammat lähinnä nauravat noille miekkosille.
Se onkin hyvä jos tietynlaiset mammat vain lähinnä nauravat. Helpottaa siltä osin akanoiden pudottämista pois lähipiiristään.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja aiheita tällaiset. Saa palstan vakiokantturat aina vauhkoontumaan. 😁
Täällä on kyllä palstaurpot vauhkoontuneet. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh!
Nämä on näitä palstamiehiä, joilla on omat fantasiansa. Todellisuudessa ainoat alastomat naiset, jotka hän on elämässään nähnyt, ovat äitimuori ja mummu, joiden kanssa tuli nuorempana saunottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas miehet vauhdissa ja paheksuu naisia, joilla on seksielämä.
Mitä hienoa huoraamisessa oikein on?
Mitä hienoa on miesten vastaavassa? Miksi vain naisten aktiivinen seksielämä on h*oraamista, mutta miehen ei? Kuulisin mielelläni perustelut miksi sama asia on sallittu miehelle muttei naiselle. Siis muutakin perustelua kuin "se nyt vaan on niin".
Kuka sallii ja mitäkin, ei niitä kaksoisstandardeja jokainen, mieskään, ole omaksunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville. Taitaa olla huono omatunto.
Koville tämä ottaa ap:n kaltaisilla "miehillä" joiden maailma romahtaa jo ajatuksesta ettei nainen ole säästänyt römpsäänsä vain heitä varten. Mammat lähinnä nauravat noille miekkosille.
Se onkin hyvä jos tietynlaiset mammat vain lähinnä nauravat. Helpottaa siltä osin akanoiden pudottämista pois lähipiiristään.
Elämänviisaat mammat toki välittömästi huomasivat, että ap:ssa on jotain vikaa ja rankasti.
Ja onhan se hyvin selväksi tässä tullut, on jopa pelottava tyyppi. Pahoinpitelijä, valehtelija ja rappiojuoppo.
Alhaisella älyllä varustettuna. Tuollainen kombinaatio on naiselle todella vaarallinen. Hyvää ketjussa kuitenkin on se, että tämä tyyppi on joutunut kehittelemään mielikuvitustyttöystävän: selvästi yksikään nainen ei häntä ole lähelleen päästänyt.
Minun nykyinen vaimoni kysyi aikoinaan minulta, että onko minulla ollut suurikin määrä seksikumppaneita. Lisäksi hän kysyi, olenko harrastanut suojaamatonta seksiä ja onko syytä käydä testeissä, ennen kuin luovutaan kumista. Tässä vaiheessa siis olimme jo intiimisti. En pitänyt tätä mitenkään ihmeellisenä, eikä asiasta sen kerran jälkeen ole puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh!
Nämä on näitä palstamiehiä, joilla on omat fantasiansa. Todellisuudessa ainoat alastomat naiset, jotka hän on elämässään nähnyt, ovat äitimuori ja mummu, joiden kanssa tuli nuorempana saunottua.
Kyllä, mutta fantasioiden perusteella toivon sydämestäni, että yksikään nainen ei tällaiseen hulluun haksahda.
Eihän tuollainen ketään älykästä naista itselleen saa, mutta on myös heikommassa asemassa olevia ihmisiä jotka eivät välttämättä vaaran paikkaa ymmärrä.
Nytkö alkaa jo omat jutut kaduttamaan, kun pää on selvinnyt? Ihan suu vaahdossa selitit, kuinka fiksut naiset haluavat kaltaiseltasi mukavalta mieheltä paljasta sekä tulla sinulle raskaaksi. Ja niitä naisia oli yli 100, joiden kanssa tätä harrastit. Aluksi ne olivat kertapanoja, mutta sitten ne olivatkin seurustelusuhteita. Mikään, mitä kerroit, ei käynyt järkeen.