Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolumni: Sydney Sweeney riisui – Woke-väki sekosi

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota..esimerkiksi henkilö jonka "urheilu-ura" on rintaliivitoppauksia, stringhousuja, tekorusketusta, meikkiä ja nälkiinnyttämistä, kertoi että häntä "kuvottaa" jonkun näyttelijän alastomuus koripallo vierellään.

Logiikka?

Vierailija
42/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tissiflashmobbin nyt käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo mainostajalta ja Sweeneyltä ihan keskisormen näyttämistä naisurheilijoita kohtaan. Heti sen perään, kun urheilupiireissä on laajasti otettu kantaa naispuolisten urheilijoiden seksualisoimista vastaan. 

Tietäisikö kukaan naispuolisten urheilujoiden seksualisoinnista mitään ettei media olisi toitottanut tätä hirvittävänä ongelmana ja vitsauksena ehkä jo vuosia? Mistä tämäkin sortava vääryys yhtäkiä pölähti kestojankutettavaksi? Ei saa minua katsomaan naisten urheilua tipan vertaa enempää saati nyyhkimään heidän puolestaan.

Mistä sinä saat tietoa asioista? Mediasta? Uutisista?

Mitä tuo kommentti edes yrittää sanoa? Että asia on todellinen vain jos siitä ei puhuta missään?

Vierailija
44/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkola ei selvästikään tiedä mitä woke tarkoittaa.

Woke tarkoittaa sitä, että rodullistetuilla vähemmistöillä, transhenkilöillä, vegaaneilla, naisilla, seksuaalivähemmistöillä ja saamelaisilla on ihmisoikeudet. Persut eivät hyväksy ihmisoikeuksia vaan vastustavat wokea.

Valkoisilla lihaa syövillä cis-heteromiehillä on etuoikeudet.

Pöpissä ideologiassa johon hurahtaneet näyttävät olevan täysin harhojensa lumoissa mikä on sekä kiusallista että pelottavaa tätä ei-tartunnan saaneille.

Vierailija
45/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan kässää, miks toi Sydney hokee siinä mainoksessa sporttia. Kun kyse on tisseistä ja perceestä.

Vierailija
46/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko tuon aktivistiliikkeen syvin ydin on jatkuva raivostuminen eri asioista ja anteeksipyytelyjen vaatiminen tai cancelointi asiaan "syyllisen" osalta. Ja ei ihme että aktivisteilta sekoaa jo itsekin pelimerkit että mistä piti raivostua ja mistä ei.

Mikähän porukka saa aina monta astetta pahemman paskahalvauksen jostain sateenkaarilipusta :D

En minä tässäkään ketjussa muuta näe kuin vasureita jotka yrittää puoliväkisin hinata persut mukaan keskusteluun, kun ei tykkää keskustella itsestään. 

Vierailija
47/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota..esimerkiksi henkilö jonka "urheilu-ura" on rintaliivitoppauksia, stringhousuja, tekorusketusta, meikkiä ja nälkiinnyttämistä, kertoi että häntä "kuvottaa" jonkun näyttelijän alastomuus koripallo vierellään.

Logiikka?

Hipooko tekopyhyyden ennätystä jo? Sijoille ainakin pääsee.

Vierailija
48/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan kässää, miks toi Sydney hokee siinä mainoksessa sporttia. Kun kyse on tisseistä ja perceestä.

Se mitä mainostetaan on urheiluvedonlyönti. Vain urheilu eikä esim. "kenestä tulee seuraava presidentti johonkin maahan" tai mitä näitä yleisempiä vetoja on muilla firmoilla. 

Vierailija
49/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikka?

Haha, juurikin näin. Osui ja upposi!

Vierailija
50/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalit ei voi sietää sitä, kun nainen on kaunis, mies maskuliininen, mies ja nainen kokee yhdessä seksuaalista nautintoa, rakastavat toisiaan, perustavat perheen, tekevät lapsia, ovat onnellisia.

Vierailija
51/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä mainostetaan on urheiluvedonlyönti. Vain urheilu eikä esim. "kenestä tulee seuraava presidentti johonkin maahan" tai mitä näitä yleisempiä vetoja on muilla firmoilla. 

Oket ymmärtänyt väärin. Sydney mainostaa tissejä ja percettä, mutta hokee jotain asiaankuulumatonta samalla. 

Vierailija
52/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öyh öyh

Missä tämä woke on joku tuohtui Sydney Sweeney riisuuntumisesta? Itse olen nähnyt vain ihmisiä vetämässä huomiota uhkapelaamisen mainostamisen vastuuttomuuteen, tavalla joka ainakin yhden henkilön mielestä halvensi naisurheilijoita. Itsessään kukaan ei kait pahasti Sweeneyn riisuntumisesta, vai?

No eihän tietenkään mitään konkreettista näyttöä tarvita. Riittää vain, että väittää X:ssä "woken" tuohtuneen.

Joku hyvin äänekäs ja vaikutusvaltainen "taho" nyt näyttää kumminkin kiskaisseen  ihan hirvittävän herneenpalon nekkuunsa vääränlaisesta alastoman naiskehon representaatiosta 😄

Vierailija
53/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. 

Vierailija
54/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oket ymmärtänyt väärin. Sydney mainostaa tissejä ja percettä, mutta hokee jotain asiaankuulumatonta samalla. 

Jos näin olisikin niin eikös se kehonsa kauppaaminen ollutkin ihan cool feministinen juttu jolla pyyhitään tyhmillä ukoilla pöytää?

Vierailija
55/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tietää. Sinä et, jos tuollaisia väität. Vai oletko itse intersektionaali?

Intersektionaalinen ideologia on niin nolo, että se kieltää itsekin olemassaolonsa.

Tiedätkö mikä on noloa, Ruotsin persujen (SD) 11 paikan menetys, vaikka se edes ollut istuva hallituspuolue. Yli 200 000 ääntä vähemmän kuin 2022.

Me puhutaan Sydney Sweeneystä ja sinä puhut Ruotsin vaaleista. Hiukka heikko toi sun keskittymiskyky.

Vierailija
56/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi provosoitua, vaikka provosoidaan. Paheksujat vaan antavat lisää huomiota näille huomionkipeille, ja mainostaja hieroo käsiään yhteen tyytyväisenä.

Vierailija
57/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tietää. Sinä et, jos tuollaisia väität. Vai oletko itse intersektionaali?

Intersektionaalinen ideologia on niin nolo, että se kieltää itsekin olemassaolonsa.

Tiedätkö mikä on noloa, Ruotsin persujen (SD) 11 paikan menetys, vaikka se edes ollut istuva hallituspuolue. Yli 200 000 ääntä vähemmän kuin 2022.

Eikös Rinkebyystä tullut sen verran ääniä vasemmistolle😂

Voi olla, mutta miksi SD menetti ääniä (vai aiheuttavatko Rinkebyn äänet öyhön kuoleman), miksi öyhöttäminen ei uponnut ruotsalaisiin?

Vierailija
58/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalit ei voi sietää sitä, kun nainen on kaunis, mies maskuliininen, mies ja nainen kokee yhdessä seksuaalista nautintoa, rakastavat toisiaan, perustavat perheen, tekevät lapsia, ovat onnellisia.

Kun ideologia pohjaa Marxin vastakkainasetteluun ja kaikki on vain sortoa, vallankäyttöä ja seksuaalisuutta, kateutta, katkeruutta ja vihaa, niin mitä muutakaan se voisi olla? Vallankumous kun ei synny hyvästä olosta.

Vierailija
59/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me puhutaan Sydney Sweeneystä ja sinä puhut Ruotsin vaaleista. Hiukka heikko toi sun keskittymiskyky.

ahahahahhaha

Vierailija
60/81 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai seksualisoiminen.. Onko sillä mitään väliä, jos hakkaan tattiini katsoen sitni sviinin kuvia? Keneltä se on pois? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi