Kolumni: Sydney Sweeney riisui – Woke-väki sekosi
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
öyh öyh
Missä tämä woke on joku tuohtui Sydney Sweeney riisuuntumisesta? Itse olen nähnyt vain ihmisiä vetämässä huomiota uhkapelaamisen mainostamisen vastuuttomuuteen, tavalla joka ainakin yhden henkilön mielestä halvensi naisurheilijoita. Itsessään kukaan ei kait pahasti Sweeneyn riisuntumisesta, vai?
No eihän tietenkään mitään konkreettista näyttöä tarvita. Riittää vain, että väittää X:ssä "woken" tuohtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola ei selvästikään tiedä mitä woke tarkoittaa.
Ihan varmasti tietää. Sinä et, jos tuollaisia väität. Vai oletko itse intersektionaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään vastaan Sidneytä. Kaunis nuori nainen, jolla on hyvä kroppa eikä pelkää esitellä sitä. Jengiä ainoastaan ahdistaa ettei ole vassari. Taas nähdään kuinka ahdasmielisiä vasemmiston kannattajat ovat.
Jengiä ahdistaa se, että urheiluun liitettiin jälleen kerran seksikkyys ja nakuilu. Ei liity vassariuteen mitenkään.
Erityisesti naisen nakuilu. Ihan kuin se olisi jotenkin tärkeä osa urheilua. Näin muutaman MMA-matsin tässä taannoin ja niissä oli ennen erän alkua sellainen vähäpukeinen nainen näyttämässä isoa eränumerokylttiä. Onko se "just sports"?
"The concept is simple: cut through the noise and put the focus entirely on sports."
Tuo on varmaan vaan PR-lause jota Sydney ei oikeasti tarkoita, mutta se saa hänet kuulostamaan todella typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida itse ymmärtää...
Woke tarkottaa ku m a m u tule ja sanoo assyylum nii saa käteensä kymppitonnin penssiini rahaa ja minä en halua maksa yhtää vero
T: PersuNero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke tarkoittaa sitä, että rodullistetuilla vähemmistöillä, transhenkilöillä, vegaaneilla, naisilla, seksuaalivähemmistöillä ja saamelaisilla on ihmisoikeudet. Persut eivät hyväksy ihmisoikeuksia vaan vastustavat wokea.
Valkoisilla lihaa syövillä cis-heteromiehillä on etuoikeudet.
Lihaa syövä hetero oikeistolainen on kuntosalin peilissä.
Sydney menee sillaisiin kuviin kuin haluaa. Se on hänen asiansa.
Woken sanomien sunnuntailiitteessä (?) on poseerannut naiskansanedustajiakin tissit ja muukin paljaana. Hiljaa tuo samainen porukka on ollut siitäkin. Jotenkin tulee mieleen kaksinaismoralismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öyh öyh
Missä tämä woke on joku tuohtui Sydney Sweeney riisuuntumisesta? Itse olen nähnyt vain ihmisiä vetämässä huomiota uhkapelaamisen mainostamisen vastuuttomuuteen, tavalla joka ainakin yhden henkilön mielestä halvensi naisurheilijoita. Itsessään kukaan ei kait pahasti Sweeneyn riisuntumisesta, vai?
No eihän tietenkään mitään konkreettista näyttöä tarvita. Riittää vain, että väittää X:ssä "woken" tuohtuneen.
Muutama perustellusti kriittinen ääni riittää, niiden pohjalta voidaan leimata koko wokevihervasemmisto rääkyväksi laumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti tietää. Sinä et, jos tuollaisia väität. Vai oletko itse intersektionaali?
Intersektionaalinen ideologia on niin nolo, että se kieltää itsekin olemassaolonsa.
Kiinnittäkää huomionne mieluummin huippu-urheilun mömmönkisoihin mieluummin. Se on terveyttä turmelevaa toimintaa. Organisaatiot ovat tämän takan ja urheilija maksaa terveydellään.
Tämähän ei käy, sillä Sydney näytti tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen ideologia on niin nolo, että se kieltää itsekin olemassaolonsa.
Tiedätkö mikä on noloa, Ruotsin persujen (SD) 11 paikan menetys, vaikka se edes ollut istuva hallituspuolue. Yli 200 000 ääntä vähemmän kuin 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään vastaan Sidneytä. Kaunis nuori nainen, jolla on hyvä kroppa eikä pelkää esitellä sitä. Jengiä ainoastaan ahdistaa ettei ole vassari. Taas nähdään kuinka ahdasmielisiä vasemmiston kannattajat ovat.
Jengiä ahdistaa se, että urheiluun liitettiin jälleen kerran seksikkyys ja nakuilu. Ei liity vassariuteen mitenkään.
Miksi se ahdistaa nyt, eikä silloin kun kymmenet muut nais (ja mies) urheilijat ovat esiintyneet vastaavalla tavalla provokatiivisissa mainoksissa?
Ihan suora vastaus nyt tuohon kysymykseen kiitos
Koko tuon aktivistiliikkeen syvin ydin on jatkuva raivostuminen eri asioista ja anteeksipyytelyjen vaatiminen tai cancelointi asiaan "syyllisen" osalta. Ja ei ihme että aktivisteilta sekoaa jo itsekin pelimerkit että mistä piti raivostua ja mistä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja vassari ja woke. Haluatko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ahdistaa nyt, eikä silloin kun kymmenet muut nais (ja mies) urheilijat ovat esiintyneet vastaavalla tavalla provokatiivisissa mainoksissa?
On se varmaan ahdistanut silloinkin. Nyt ehkä enemmän kuin koskaan, kun naisurhelijoiden objektisointi on ollut uutisissa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit kumisee. Media ei vaan halua tuota myöntää koska menee helpot kohuotsikot sivu suun jos näitä kohuja ruvetaan analysoimaan järjellä ennen kuin niistä tehdään uutisia. Suurimmassa osassa näistä ei ole sitä järjen hiventäkään takana, ja kohuaminen on lähinnä keppihevonen aktivistien yhteenkuuluvuuden tunteen lisäämiseksi. Lisäksi tietty helppo poliittinen vaikuttaminen kun esim. suomessa on joka päivä erikseen yksi tai useampia asioita joista vasuri hermostuu ja sitten persun tai hallituksen pitäisi pyydellä tanssin askelien mukaisesti anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä on noloa, Ruotsin persujen (SD) 11 paikan menetys, vaikka se edes ollut istuva hallituspuolue. Yli 200 000 ääntä vähemmän kuin 2022.
Eikös Rinkebyystä tullut sen verran ääniä vasemmistolle😂
Vierailija kirjoitti:
Koko tuon aktivistiliikkeen syvin ydin on jatkuva raivostuminen eri asioista ja anteeksipyytelyjen vaatiminen tai cancelointi asiaan "syyllisen" osalta. Ja ei ihme että aktivisteilta sekoaa jo itsekin pelimerkit että mistä piti raivostua ja mistä ei.
Mikähän porukka saa aina monta astetta pahemman paskahalvauksen jostain sateenkaarilipusta :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo mainostajalta ja Sweeneyltä ihan keskisormen näyttämistä naisurheilijoita kohtaan. Heti sen perään, kun urheilupiireissä on laajasti otettu kantaa naispuolisten urheilijoiden seksualisoimista vastaan.
Tietäisikö kukaan naispuolisten urheilujoiden seksualisoinnista mitään ettei media olisi toitottanut tätä hirvittävänä ongelmana ja vitsauksena ehkä jo vuosia? Mistä tämäkin sortava vääryys yhtäkiä pölähti kestojankutettavaksi? Ei saa minua katsomaan naisten urheilua tipan vertaa enempää saati nyyhkimään heidän puolestaan.
Ukkola vois ite tehä Sydneyt. Onhan Ukkola uhkea nainen. Tuleeko sitten Yrjö?
Valkoisilla lihaa syövillä cis-heteromiehillä on etuoikeudet.