Mikä vimma naisilla on tatuoida koko molemmat käsivartensa!
Onpa rumaa kun vaikka olisi pitkät hihat niin sieltä pilkistää ruma tatuointi! Hölmö pitää olla tai lapsellinen että tuolla lailla pilaa käsivartensa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Miesten rumia tatskoja taas ei paheksu kukaan. Outoa!
Siitä voi tehdä oman ketjun. Tässä keskustellaan naisten tatuoinneista.
Ai naiset vaan? Ei miehet? Kaikki naiset? Ei minulla eikä aikuisella tyttärellä ainakaan ole yhtään tatskaa. Puhdas iho 👍
Vierailija kirjoitti:
Miesten rumia tatskoja taas ei paheksu kukaan. Outoa!
kyllä ainakin mun mielestä kaikkien tatuoinnit on yhtä rumia,en millään voi käsittää kun värjätään kroppa ja naamakin sinisen kirjavaksi kuin olisi hakattu,tai ollut onnettomuudessa,jonkun mielestä on ehkä coolia nämä väritykset,mutta kun ihminen vanhenee ja nahka alkaa roikkua,niin miltä näyttää?tehköön jokainen nahallaan mitä haluaa,mutta mun mielestä tatuoinneista puhdas ihminen on kaikkein upein.
Miltä tatuoidut käsivarret näyttävät, kun ikää on yli 55 v.? Luulevatko tämän päivän 20-30 -vuotiaat, , että iho on yli 55-vuotiaana yhtä kimmoisa kun nyt? Voi ei....
Ja bonuksena: eikö tatuoinnit vielä haalistu vuosien myötä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tatuoidut käsivarret näyttävät, kun ikää on yli 55 v.? Luulevatko tämän päivän 20-30 -vuotiaat, , että iho on yli 55-vuotiaana yhtä kimmoisa kun nyt? Voi ei....
Ja bonuksena: eikö tatuoinnit vielä haalistu vuosien myötä?
Minun tatuoinnit ei ole vielä haalistuneet eikä ole ihossa ryppyjäkään. Vanhimmat kuvat 90-luvulta. Tosin ne teki ammattilainen, ei mikään pitkäaikaistyötön kaupungin vuokrayksiössä kaljapalkalla.
Kun iho alkaa ryppyyntyä, siinä vaiheessa vuosittainen sopiva painonnousu kompensoi sitä.
M56
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne rumia pakko myöntää.
Myös miehillä, yök
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen tatuointienkauhisteluketju palstan ulisijoille.
Ja yksi av-foorumin läpeensä tatuoiduista mammoista ilmestyi heti paikalle vakiokommentteineen.
Sillä vastustetaan patriarkaattia, ollaan räväkkään itsenäisen feministisiä ja vittuillaan heidän konservatiivisille vanhemmillen. Girlboss life forever!
ihmiset ovat tatuoineet ihoaan tuhansien vuosien ajan. Ei ole kovin uusi eikä loppumassa oleva trendi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceli hörhöjen puheita. AP on nolo persu
Sait sitten persun tähänkin ketjuun. Onko persuja samassa huoneessa kanssasi? Juttelevatko ne sulle?
Montako kertaa olet laittanut tämän saman kommentin. -eri
Aina jun huomaan että aiheeseen kuin aiheeseen joku tyrkkää persun.
Mitä se sinulle kuuluu millään tavalla? Mikä kuvittelet olevasi, että voit arvostella toisten ihmisten valintoja, jotka ovat täysin laillisia?
On teillä pieni elämä ja mietteet, jos tämä on asia, josta pitää kirjoittaa.
Jos tarkoitat Veronicaa niin voin kertoa että siinä vasta seksikäs Nainen, toisin kuin sinä.
M54