Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Jos teillä on elämän aikana ollut nainen joka oli hyvä sängyssä, ajattelitko häntä vaikka ette ole enää yhdessä?

Vierailija
16.09.2026 |

Otetaan tilanne että miehellä oli jossain kohtaa kumppani/säätö tai joku muu vakituinen nainen jonka kanssa oli hyvää seksiä, mutta syystä tai toisesta ette kuitenkaan päätyneet parisuhteeseen.

Muisteletteko jälkikäteen vielä että se "Maija" oli kyllä hyvä sängyssä, vaikka olisitte oikeasti suhteessa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eä, miehet eivät ajattele alapäällään läheskään niin paljon kuin naiset.

Vierailija
22/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut oikeasti hyvä sängyssä oli eräs maksullinen, joka saisi keitetyn spagetinkin takaisin kovaksi. Se johtui varmasti kokemuksen tuomasta vankasta ammattitaidosta. Muistelen joskus lämmöllä, mutta tietenkään alan ammattilaisia ei ajattele koskaan romanttisesti. Liian hyvä sängyssä herättää jo epäilykset ammatista..

Toiset naiset ovat luonnostaan parempia sängyssä. Kertoo älykkyydestä ja uteliaisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ollut niin hyvä.

Vierailija
24/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen erästä naista, jolla oli oravapimppa. Myöskin erästä toista naista muistelen. Hän osasi ottaa suihin poikkeuksellisen hyvin. Välillä mietin kolmatta naista, joka oli visuaalisesti poikkeuksellisen kaunis. Mieten joskus kumpa nämä kolme naista voisi yhdistää yhdeksi naiseksi.

Vierailija
25/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen voi vilahtaa mielessä, mutta en kaipaa ollenkaan häntä.

Vierailija
26/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä 25 vuoden jälkeenkin muistan, kuinka eräs Maija Sammatista osasi ottaa suikkiin sillä lailla että oksat pois ja tukka päästä. Ei se sitä meinaa että häntä ikävöisin tai haluaisin takaisin, mutta ainakaan minun mieleni ei toimi sillä lailla että voisin delegoida yksittäisiä muistikuvia pois sen mukaan mikä nyt sattuu olemaan yleisen moraalikäsityksen mukaista.

M44

Vierailija
27/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen erästä naista, jolla oli oravapimppa. Myöskin erästä toista naista muistelen. Hän osasi ottaa suihin poikkeuksellisen hyvin. Välillä mietin kolmatta naista, joka oli visuaalisesti poikkeuksellisen kaunis. Mieten joskus kumpa nämä kolme naista voisi yhdistää yhdeksi naiseksi.

Mun naisella on hevosenturpapiIIu. Kun laitan käden hänen pikkuhousuihin, tuntuu kuin hevonen hamuaisi kauraa kädestäni.

Vierailija
28/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikkapa sarjamurhaaja on komea supliikki niin naiset sivuuttavat sen sarjamurhaajuuden kokonaan.

Tästä on olemassa esimerkkejäkin.

Joten: naiset ajattelevat alapäällään, ei siinä alapeukku auta.

Vierailija
29/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mun exä. Hän halusi myös yhdistää exät ja nyxät ja etsi koko ajan vaan sitä "parempaa". Yksin tulee olemaan lopun ikänsä, kun  ei osannut muuta kun sekoilla parisuhteissaan.

Vierailija
30/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sellaista on joita muistelen. Yhtä sai panna joka reikään miten halusi ja toinen ei tykännyt pilluhommista mutta imi aivot pellolle. 

Molemmat empaattisia sairaanhoitajia muuten. 

Vierailija
31/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittakaa toisia ja myös itseä.

Vierailija
32/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuikohan tosa jo muistelut jo fantasioiksi. :D

Vierailija
33/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain ollut tiukka ja hyvät lantionpohjalihakset, jotka on pitänyt kullia otteessaan, niin kyllä tätä tulee muisteltua. Varsinkin jos molemmat on lauennut samaan aikaan, niin mikä siitä enää paranee?

Olen aina saanut orkun kun mies on lauennut. Se on jokin mieli/henkisjuttu mulla ollut aina. Tosin olen ollut aina hyvin herkästi syttyvä, ihan jopa pelkät sanat ovat saaneet kiiman aikaiseksi. Siis edelleen näin on vaikka olen jo lähes seitsemänkymppinen nainen. En tähän päivään ole tarvinnut liukkaria ja vaihdevuodet olivat yhtä piinaa kun panetti koko ajan. En ole käyttänyt korvaushoitojakaan. Tiedän kyllä ettei tätä uskota, mutta kohdallani on todellakin näin ollut ja on edelleenkin.

Vierailija
34/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikkapa sarjamurhaaja on komea supliikki niin naiset sivuuttavat sen sarjamurhaajuuden kokonaan.

Tästä on olemassa esimerkkejäkin.

Joten: naiset ajattelevat alapäällään, ei siinä alapeukku auta.

Niin, jos lähtökohtana on, että naisille kelpaa petikaveriksi sarjamurhaaja, siinä on taustaolettamuksena, että sarjamurhaajat ovat miehiä, ja samalla yleistämisen tasolla miehet ovat sarjamurhaajia.

Että kumpi on kummallisempaa käytöstä sitten, sarjamurhaaminen vai sellaisen kanssa oleminen?

Vierailija
35/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pahemmi. Oma näkökulma miehenä on se että harvoin miehet kategorisoi naisia mihinkään "hyvä sängyssä" kategorioihin samalla tavalla miten naiset tekee miehistä (oletettavasti). Lähinnä jotkut voi miettiä jos on ollut sängyssä sellanen kuka ei tee mitään. Mutta toiseen suuntaan mä en ole koskaan kuullut että joku äijä olisi puhunut kuinka hyvä sängyssä nainen oli. Mä en usko että se on asia millä on hirveesti väliä

Miehille tuntuu riittävän pelkkä keho, jyystävät vaikka nainen olisi tiedottomana (Pelicot'n tapaus ym). 

Toisille riittää lahnakin.

Vierailija
36/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Satu on ollut usein mielessä näin vuosienkin jälkeen.

M48

Vierailija
37/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Satu on ollut usein mielessä näin vuosienkin jälkeen.

M48

Ja Jaana.

M58

Vierailija
38/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli umpisurkea sängyssä. Nykyinen on loistava, ollut jo 20 vuotta.

39/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pahemmi. Oma näkökulma miehenä on se että harvoin miehet kategorisoi naisia mihinkään "hyvä sängyssä" kategorioihin samalla tavalla miten naiset tekee miehistä (oletettavasti). Lähinnä jotkut voi miettiä jos on ollut sängyssä sellanen kuka ei tee mitään. Mutta toiseen suuntaan mä en ole koskaan kuullut että joku äijä olisi puhunut kuinka hyvä sängyssä nainen oli. Mä en usko että se on asia millä on hirveesti väliä

Onko se sitten se naisen ulkonäkö, joka tekee naisesta muistettavan? Reikä kuin reikä, mutta kun nainen on kaunis, se kiinnostaa. Ruman naisen reikä ei kiinnosta.

Miehet tosiaan on hyvin selkeitä näissä asioissa. 😅

Vierailija
40/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ollut hyvä sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän