Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Jos teillä on elämän aikana ollut nainen joka oli hyvä sängyssä, ajattelitko häntä vaikka ette ole enää yhdessä?

Vierailija
16.09.2026 |

Otetaan tilanne että miehellä oli jossain kohtaa kumppani/säätö tai joku muu vakituinen nainen jonka kanssa oli hyvää seksiä, mutta syystä tai toisesta ette kuitenkaan päätyneet parisuhteeseen.

Muisteletteko jälkikäteen vielä että se "Maija" oli kyllä hyvä sängyssä, vaikka olisitte oikeasti suhteessa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mietit tuollaista? Voitko huonosti?

Vierailija
2/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö syödä jäätelöä aamupalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä panokumppani tulee usein mieleen, varsinkin kun nykyinen muuten mukava on ihan lahna nykyään sängyssä.

Vierailija
4/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aamuin ja öin muistelen sinua, baaripanoa sieltä 1996.

Vierailija
5/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pahemmi. Oma näkökulma miehenä on se että harvoin miehet kategorisoi naisia mihinkään "hyvä sängyssä" kategorioihin samalla tavalla miten naiset tekee miehistä (oletettavasti). Lähinnä jotkut voi miettiä jos on ollut sängyssä sellanen kuka ei tee mitään. Mutta toiseen suuntaan mä en ole koskaan kuullut että joku äijä olisi puhunut kuinka hyvä sängyssä nainen oli. Mä en usko että se on asia millä on hirveesti väliä

Vierailija
6/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sitä nuoruuden piukeaa 17v tyttöystävää kun nussin vaimoani.

Vierailija
7/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on nk. lahna sängyssä?

Vierailija
8/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikeasti hyvä sängyssä oli eräs maksullinen, joka saisi keitetyn spagetinkin takaisin kovaksi. Se johtui varmasti kokemuksen tuomasta vankasta ammattitaidosta. Muistelen joskus lämmöllä, mutta tietenkään alan ammattilaisia ei ajattele koskaan romanttisesti. Liian hyvä sängyssä herättää jo epäilykset ammatista..

Vierailija
9/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sitä nuoruuden piukeaa 17v tyttöystävää kun nussin vaimoani.

omg

Vierailija
10/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ollut tiukka ja hyvät lantionpohjalihakset, jotka on pitänyt kullia otteessaan, niin kyllä tätä tulee muisteltua. Varsinkin jos molemmat on lauennut samaan aikaan, niin mikä siitä enää paranee?

Vierailija
11/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pahemmi. Oma näkökulma miehenä on se että harvoin miehet kategorisoi naisia mihinkään "hyvä sängyssä" kategorioihin samalla tavalla miten naiset tekee miehistä (oletettavasti). Lähinnä jotkut voi miettiä jos on ollut sängyssä sellanen kuka ei tee mitään. Mutta toiseen suuntaan mä en ole koskaan kuullut että joku äijä olisi puhunut kuinka hyvä sängyssä nainen oli. Mä en usko että se on asia millä on hirveesti väliä

Miehille tuntuu riittävän pelkkä keho, jyystävät vaikka nainen olisi tiedottomana (Pelicot'n tapaus ym). 

Vierailija
12/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on naisena ollut muutamia miehiä sängyssä ja väkisin (vaikka en haluaisi) muistelen "Mattia" lämmöllä seksin suhteen. Ei hänestä ollut mulle aviomiestä muuten, mutta loistava petikaveri. 

Mietin vaan että onko miehillä joskus samoja mietteitä. Tai miksei vaikka naisilla, että on ollut joku jonka kanssa petipuuhat on olleet parasta, mutta nyt se on mennyttä.

Ap

Vierailija
13/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuniemi kertoo laulussaan, kuinka kävi...

"Tummat silmät, ruskea tukka
Koskaan niitä hylkäisi en
Lämpöinen on poskensa nukka
Huulillain kun tunnen mä sen

Tummat silmät, ruskea tukka
Niihin kerran langeta sain
Syrjällään nyt on sydänrukka
Rakastan niin häntä vain (rakastan niin häntä vain)

Elämän niin tyhjäksi luulin
Ja sitten hän jo saapuikin
Kun hänen äänensä kuulin
Se tuntui niin kuin lentäisin
Miten niin kaivata voikaan
Vain naista yhtä ainoaa
Ja sisälläin kuinka soikaan
Niin lauluun sydämein hän saa (hän saa, hän saa) ....

Vierailija
14/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus. Oli yksi baaripano aikoinaan, jota tuli ajeltua useammankin kerran. Isot rinnat, leveä perse, posliini ja otti hyvin suihin ja sai panna kaikissa asennoissa ja pitkään. Mutta ihmisenä täysin onneton, ulosotossa, kännissä joka toinen päivä ja välillä katoili ties minne. Ei siis oikein vaimomatskua.

Vierailija
15/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että eniten jäävät mieleen ne, joiden kanssa olisi tahtonut enemmän. 

Vierailija
16/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on naisena ollut muutamia miehiä sängyssä ja väkisin (vaikka en haluaisi) muistelen "Mattia" lämmöllä seksin suhteen. Ei hänestä ollut mulle aviomiestä muuten, mutta loistava petikaveri. 

Mietin vaan että onko miehillä joskus samoja mietteitä. Tai miksei vaikka naisilla, että on ollut joku jonka kanssa petipuuhat on olleet parasta, mutta nyt se on mennyttä.

Ap

Kyllä, mutta tiedän...

Vierailija
17/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri. Nykyisen kanssa seksi on hyvää myös ja hormonipitoisten nuoruusvuosien jälkeen koko parisuhdetta ja seksiäkin katson vähän eri tavalla. M49

Vierailija
18/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi palomies aikoinaan, aivan mahtava punkassa. Muuten oli aika mulkku, mutta sängyssä soitteli mua kuin kitaraa.  Käy edelleen mielessä, vaikka siitä on jo 25v aikaa. Ei ole kukaan muu ollut läheskään yhtä hyvä, ei edes aviomies.

-espootar

Vierailija
19/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistelen. Oli niin hyvä! Suhteessa edelleen ihan toisen kanssa. Ollut jo vuosikymmeniä. Tämä nykyinen taas ihmisenä mitä parhain! En olisi voinut parempaa löytää. Ei haittaa, vaikka seksit on jo jäätyneet.

Vierailija
20/47 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän