Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin viikkoa ennen menkkojen alkua on kyllä välillä melkoinen palava kiukku heti pinnan alla

Vierailija
15.09.2026 |

Ihanaa, kun menkoista tuossa muutaman vuoden päästä pääsee kokonaan eroon! Oikein odotan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei ne suupielet hymyyn käänny enää senkään jälkeen. Päinvastoin.

Vierailija
2/6 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen alkaakin ihan uudet vaivat 

Summa summarum; AINA on jotakin ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ei ne suupielet hymyyn käänny enää senkään jälkeen. Päinvastoin.

Jaa, no olen eri mieltä kokemusteni pohjalta ja uskon että sekin vaihe on ihan hyvää elämää. Tunnen useita oikein tyytyväisiä itseäni vanhempia naisia, ja olen sitä pääasiassa itsekin, mutta pms on välillä omanlaisensa luonnonvoima. Eikä sekään joka kuukausi.

Vierailija
4/6 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naisia ärsyttää ja kiukuttaa.

Vierailija
5/6 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuosien pms on kyllä aivan kamalaa! Minulla raivo ja hengensalpaava ahdistus vuorottelivat vielä viime kevääseen asti. Nyt vain suututtaa herkemmin, alkavatkohan vaihdevuodet lähestyä kun muutoksia alkaa olla muutenkin. Mutta tuo toista viikkoa kestävä raivo oli paljon kamalampaa kuin kuumat aallot ja kuivat paikat. Nyt kurjinta on nivelkivut, mutta niihin sentään auttaa lääke, heräilyyn olen kai jo tottunut. 

Vierailija
6/6 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaihdevuosissa. On ihme, etteivät naiset tämä enempää murhaile ketään, tai edes kummemmin suunnittelematta työnnä rappusia alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi