Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostatte valmiiksi viipaloituja juustoja

Vierailija
15.09.2026 |

Niin onko ne välillä kuivia? Kuin pahvia söis. 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu mitä porukkaa nykyään on kun ei jaksa edes juustoa viipaloida itte 😾

Kohta varmaan myydään jo valmiiksi keitettyjä perunoita

Oletko tosiaan noin yksinkertainen?

Itse ostan nykyään valmiiksi siivutettua juustoa koska ei mulla mene juustoa niin paljoa, että kannattaisi osaa joku köntti. Paljon parempi ostaa 300g paketti siivuja ettei mene huonoksi. Ei ole jaksamisesta kyse arvon tollo.

Ap:n kysymykseen vastaus, ei ole. 

Mikset osta 300g juustopalaa? Katsos kun on muitakin vaihtohtoja kuin ostaa pieni paketti siivutettua, tai sitten joku 3kg klöntti.

Vierailija
42/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten juuri käytä juustoa mutta joskus ns. herkuttelulautanen kuten parhaillaankin. Siinä on viinirypäleitä, Muu "biif" leikkelettä sekä cheddar-tryffeliviipaleita, ei ole kuivaa juustoa. Taisi olla 150g paketti, isommasta jäisi iso osuus syömättä niin ei järkevää ostaa heittääkseen myöhemmin roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että itse viipaloitavat homehtuu nopeammin. Tulee varmaan koskettua siihen kun viipaloi, vaikka yritän välttää.

Vierailija
44/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän perheeseen ostan viipalejuustoja ,jos on hyvä tarjous.Näppäriä ovat,toki kuivuvat nopeammin.Pakkaus kannattaakin sulkea tiiviisti.

Vierailija
45/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan nykyään valmiiksi siivutettua juustoa koska ei mulla mene juustoa niin paljoa, että kannattaisi osaa joku köntti. Paljon parempi ostaa 300g paketti siivuja ettei mene huonoksi. Ei ole jaksamisesta kyse arvon tollo.

Mikset osta 300g juustopalaa? Katsos kun on muitakin vaihtohtoja kuin ostaa pieni paketti siivutettua, tai sitten joku 3kg klöntti.

Huoh. Mä ostan mitä itse haluan eikä sitä muut määrää. Vaihtelen eri makujen välillä. Sillä selvä.

Vierailija
46/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkujille. Meidän kaupassa ei myydä esim. Salaneuvosta tai kunnon Polaria, kuin viipaleina. Jos niitä haluaa, ei ole vaihtoehtoja.

Seuraava kauppa on 35 km päässä, enkä viitsi juuston takia ajaa 70 kilsaa...

Aukaise suusi kaupassa ja pyydä ottamaan palajuustoa valikoimiin. Voit tehdä sen myös netissä. Nyt sinä itse olet se avuton, toistaitoinen vinkuja vaikka muita syytät vinkumisesta.

Vierailija
47/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten juuri käytä juustoa mutta joskus ns. herkuttelulautanen kuten parhaillaankin. Siinä on viinirypäleitä, Muu "biif" leikkelettä sekä cheddar-tryffeliviipaleita, ei ole kuivaa juustoa. Taisi olla 150g paketti, isommasta jäisi iso osuus syömättä niin ei järkevää ostaa heittääkseen myöhemmin roskiin.

Miksi se pitäisi roskiin heittää? Syö sitten toisena päivänä lisää. Ei juusto vanhaksi mene.

Vierailija
48/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI se siitä ole kiinni!

Mä tykkään juustosta, mutten voi syödä sitä paljoa. Kolesteroli.

Siksi ostan valmiiksi viipaloituja sellaisen pienen paketin, syön sen ja olen taas muutaman viikon ilman!

Vierailija
49/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkujille. Meidän kaupassa ei myydä esim. Salaneuvosta tai kunnon Polaria, kuin viipaleina. Jos niitä haluaa, ei ole vaihtoehtoja.

Ettekö osaa tehdä isompia ostoksia siellä muualla silloin kuin olette siellä käymässä? Ostaa varastoon juustoja silloin kun on isolla kirkolla käymässä, luultavasti halvempaakin. Pitääkö aina olla kaikessa niin avuton?

Vierailija
50/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi roskiin heittää? Syö sitten toisena päivänä lisää. Ei juusto vanhaksi mene.

Kyllä mulla vanhenisi juustopala, ei sitä ole mitään syytä ihmisen syödä niin isoja määriä ettei vanhentuisi. Ihan turhaa rasvaa ym. Vain satunnaisesti herkutteluun.

Vierailija
51/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haen perunat aina ranuina mäkkärin autokaistalt, niin ei trvi keitellä ite.
Mäkkäri ja Prisma vierekkäin, niin menee samalla vaivalla. 

yökk, oletko latsonut, mäkin "ranskalaiset" ei ole perunaa nähneetkään!

Why McDonald’s Fries Aren’t Just Potatoes

The Dark Secret Behind McDonald's Fries

Vierailija
52/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun ei kaikissa kaupoissa ole. Tervetuloa maailmaan.

Vierailija
53/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikein ostettu juusto on Valion Arkijuusto 1,25kg Prismasta n. 6€. Muu ihan turhaa.

Vierailija
54/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikein ostettu juusto on Valion Arkijuusto 1,25kg Prismasta n. 6€. Muu ihan turhaa.

Tämä. Kerran kuukaudessa kun käy isot ostokset niin noita 4 kpl kyytiin. Mälli per viikko.

Vierailija
55/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aukaise suusi kaupassa ja pyydä ottamaan palajuustoa valikoimiin. Voit tehdä sen myös netissä. Nyt sinä itse olet se avuton, toistaitoinen vinkuja vaikka muita syytät vinkumisesta.

Kuulepas, kun ei auta tässä kaupassa. Kyllä "kauppias tietää mikä myy". Monesti olen jotain tuotetta pyytänyt, mutta sanovat suoraan ettei kannata ottaa myyntiin, kun "ei sitä kukaan osta". Viimeksi sanoivat näin, kun pyysin babypinaattia tai muuta tuorepinaattia valikoimiin.  Sitä ennen Hummis-levitettä, niin pyöritteli silmiään. Kun tuossa on Oivariinia ym.

Kyseessä siis pieni kyläkauppa. Hyllytila rajallista niin myyvät vain sitä mikä parhaiten tekee kauppaansa. 

Vierailija
56/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia juustoja ei edes saa kuin viipaleina.

Vierailija
57/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa tehdä isompia ostoksia siellä muualla silloin kuin olette siellä käymässä? Ostaa varastoon juustoja silloin kun on isolla kirkolla käymässä, luultavasti halvempaakin. Pitääkö aina olla kaikessa niin avuton?

Pitääkö sun olla aina noin tyhmä?? Vai etkö pysty vaikuttamaan asiaan??

Vierailija
58/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, osa on kuivia, ihan kuin ne eivät kestäisi sinne viimeiseen käyttöpäivään saakka, juuri viime viikolla ostin Polar viipaleet ja oli kuin kengänpohjaa olisi vääntänyt leivälle.

Et kai ostanut sitä uutta kaksitoistaprosenttista? Aivan hirveä kuiva mureneva esitys, yksi paketti riitti tuota sorttia.

Kaikki viipaleet kuivuu helposti, sitten jos ostaa vaikka puolen kilon klöntin kypsytettyä juustoa ja unohtuu pariksi kuukaudeksi jääkaappiin niin on ihan kuin juuri ostettua jos höylää vain kuivahtaneet pintakerrokset pois. Viipaleita välillä on mennyt roskiin syömäkelvottomia, klöntti ei ikinä. Viipaleet aika pian maistuu ja tuntuu juuri kengän pehjalliselta, siksi en osta niitä kun ainoastaan jos on tosi hyvä tarjous.

Vierailija
59/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia juustoja ei edes saa kuin viipaleina.

Sellaisia en syö mitä on vain viipaleina, en luota nykyinnovaatioihin ruokapuolella, järjestään epäterveellisiä kun joku tehdas kehittelee jotain light tai muita muotituotteita, juustoissa luotan noihin perinteisiin Gouda, Edam, Emmental lähinnä noista mitä voi viipaloida ja löytyy hyvin paloina. Jotkut syä vielä jotain sulatejuustoja jossa jokainen viipale on erillispakattuna muoviin, epäterveellistä ja turhaa muovia tulee joten epäekologista kaiken päälle. Kai jotku läskiperseet sitten tykkää siitä sulatejuuston mausta ja ei jaksa levitellä sitä leivän päälle niin ostavat niitä erillispakattuja

Vierailija
60/81 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyveellistä siinä juustohöylän käytössä on? Itsellä ainakin tulee syötyä paljon vähemmän juustoa, jos sen ostaa viipaloituna ohuiksi viipaleiksi, ja terveys ja lompakko kiittää.

Valmiiksi viipaloidut on tasakokoisiakin ja helpottaa kiireessä

Ei noilla elämäntapatyöttömillä ole mihinkään kiire, ja on myös pakko laskea joka sentti kaupassa. Sitten tulevat pätemään vauvapalstalle, kun osaavat käyttää juustohöylää. Yllättävän vähän kyllä on hintaeroa viipaloiduissa ja könteissä. Aika paljon ostanan nykyään siivuina pienempiä pakkauksia, kun on niin helppoa ja voi vaihdella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän