Jos ostatte valmiiksi viipaloituja juustoja
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu mitä porukkaa nykyään on kun ei jaksa edes juustoa viipaloida itte 😾
Kohta varmaan myydään jo valmiiksi keitettyjä perunoita
Oletko tosiaan noin yksinkertainen?
Itse ostan nykyään valmiiksi siivutettua juustoa koska ei mulla mene juustoa niin paljoa, että kannattaisi osaa joku köntti. Paljon parempi ostaa 300g paketti siivuja ettei mene huonoksi. Ei ole jaksamisesta kyse arvon tollo.
Ap:n kysymykseen vastaus, ei ole.
Arvon tollo, sitä voi ostaa 300g köntin ja se säilyy paremmin kuin viipaleet. Ihan melkein mikä tahansa tuote säilyy kokonaisena tai isona könttinä parhaiten, kypsytetty juusto könttinä nyt kestää useita kuukausia
Kuules tollo. Mä olen aikuinen ihminen joka päättää ihan itse mitä ostaa. Vaihtelen eri juustojen välillä ja kaikkia juustoja ei edes saa muuta kuin siivutettuna. Pidä huoli ihan vain omista juustoistasi persereikä.
Et kyllä kuulosta aikuiselta, tollo ja persereikä ja muu tuollainen kielenkäyttö ja ei jaksa edes juustoa viipaloida, tai ehkä et vaan osaa
Siivutettu juusto on Soumessa turhake. Se on tarkoitettu keharimaihin joissa ei osata käyttää juustohöylää.
Vierailija kirjoitti:
Potut keitän itte mutta käsissä hermovaurio eikä puristusvoimaa. Köntistä saisin juustoa vain suoraan kyljestä puraisemalla, se toimintaterapia juustohöylä on aika lelu, kuten myös kääntyvävartinen leipäveitsi, minkä varmasti tajuaa kaikki joilla on yhtään kykyä myötäelää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydään jo ja valmiiksi keitettyjä ja kuorittuja kananmunia, tomaatti- ja kurkkuviipaleita ja ties mitä. Varmaan kioskeille ja ruokaloille tarkoitettuja, ruokatukussa. En ostaisi itsekään valmiiksi siivutettuja juustoja, en edes juustoraastetta.
Missä kaupoissa normiasiakkaalle?
Ei oo näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyveellistä siinä juustohöylän käytössä on? Itsellä ainakin tulee syötyä paljon vähemmän juustoa, jos sen ostaa viipaloituna ohuiksi viipaleiksi, ja terveys ja lompakko kiittää.
Valmiiksi viipaloidut on tasakokoisiakin ja helpottaa kiireessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan nykyään valmiiksi siivutettua juustoa koska ei mulla mene juustoa niin paljoa, että kannattaisi osaa joku köntti. Paljon parempi ostaa 300g paketti siivuja ettei mene huonoksi. Ei ole jaksamisesta kyse arvon tollo.
Arvon tollo, sitä voi ostaa 300g köntin ja se säilyy paremmin kuin viipaleet. Ihan melkein mikä tahansa tuote säilyy kokonaisena tai isona könttinä parhaiten, kypsytetty juusto könttinä nyt kestää useita kuukausia
Kuules tollo. Mä olen aikuinen ihminen joka päättää ihan itse mitä ostaa. Vaihtelen eri juustojen välillä ja kaikkia juustoja ei edes saa muuta kuin siivutettuna. Pidä huoli ihan vain omista juustoistasi persereikä.
Et kyllä kuulosta aikuiselta, tollo ja persereikä ja muu tuollainen kielenkäyttö ja ei jaksa edes juustoa viipaloida, tai ehkä et vaan osaa
Olen täysin aikuinen ihminen. En vain siedä sun kaltaisia ylimielisiä tolloja persereikiä jotka kuvittelevat voivansa määrätä toisten tekemisistä. Lisäksi äärettömän tyhmänä ihmisenä kuvittelet, että en jaksa tai osaa viipaloida juustoa. Voi vit tu oikeasti. Ei ole saatanan tollo kyse jaksamisesta tai osaamisesta! Siis mistä teitä helvetin vajaaälyisiä oikein riittää??? Voin lyödä vaikka vetoa, että osaan ja jaksan tehdä keittiössä paljon enemmän kuin sä.
Lukutaidossa sulla on helvetin paljon opettelemista. Kirjoitin erittäin selkeästi, että ostan NYKYÄÄN valmiiksi viipaloitua juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyveellistä siinä juustohöylän käytössä on? Itsellä ainakin tulee syötyä paljon vähemmän juustoa, jos sen ostaa viipaloituna ohuiksi viipaleiksi, ja terveys ja lompakko kiittää.
Tunnustan myös paheeni. Sitä höylän käyttöä ei vaan osaa vastustaa, vielä muutama siivu. Kun ne on syöty, otanpa vielä yhden satsin. Kerran sain tuhottua muutaman tunnin huoneenlämmössä seisseen Keisarinnan syötyä parin tunnin aikana, eli en nykyisin osta tuota kuin noin kerran vuoteen. Muuten saa riittää valmisviipaleet, niitä älyää ottaa rasiasta vain sen pari tarvittavaa kappaletta. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Miten tyhmä ja sekopäinen on ihminen joka vetää pultit siitä minkälaista juustoa muut käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Joo, osa on kuivia, ihan kuin ne eivät kestäisi sinne viimeiseen käyttöpäivään saakka, juuri viime viikolla ostin Polar viipaleet ja oli kuin kengänpohjaa olisi vääntänyt leivälle.
Et kai ostanut sitä uutta kaksitoistaprosenttista? Aivan hirveä kuiva mureneva esitys, yksi paketti riitti tuota sorttia.
Alkuperäiselle tollolle tiedoksi, että minä ostan valmiiksi viipaloitua juustoa, koska en tykkää siitä murusta, jota höylätessä kuitenkin tulee pöydälle. Ja kyllä, minuakin ihmetyttää miksi reagoit niin aggressiivisesti toisten ihmisten juustoihin.
Ja ketjun aloittajalle: ei ole viipaloitu kuivaa. Jos on kuivaa, johtuu jostain muusta. Ostan eniten goudaa, mutta en osta Valion arkigoudaa juuri siitä syystä, että se on kuivaa pahvia. Monella muulla merkillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä inise. Edellinen vastaus oli kirjoitettu samaan tyyliin kuin kommentoitu vastauskin, niin kuin pitääkin. Ei tuo kommentoitu vastaus edes tarvitse mitään lällykommenttia niin kuin itse olisit varmaan vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäiselle tollolle tiedoksi, että minä ostan valmiiksi viipaloitua juustoa, koska en tykkää siitä murusta, jota höylätessä kuitenkin tulee pöydälle. Ja kyllä, minuakin ihmetyttää miksi reagoit niin aggressiivisesti toisten ihmisten juustoihin.
Ja ketjun aloittajalle: ei ole viipaloitu kuivaa. Jos on kuivaa, johtuu jostain muusta. Ostan eniten goudaa, mutta en osta Valion arkigoudaa juuri siitä syystä, että se on kuivaa pahvia. Monella muulla merkillä ei ole.
Sä olet se saatanan alkuperäinen tollo. Mä kerroin miten teen ja sä tulit paskareikänä siihen vinkumaan. Lopeta jo ulina ja keskity omaan juustoosi tollo. En voi sietää tuollaisia kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, osa on kuivia, ihan kuin ne eivät kestäisi sinne viimeiseen käyttöpäivään saakka, juuri viime viikolla ostin Polar viipaleet ja oli kuin kengänpohjaa olisi vääntänyt leivälle.
Et kai ostanut sitä uutta kaksitoistaprosenttista? Aivan hirveä kuiva mureneva esitys, yksi paketti riitti tuota sorttia.
En, minulla oli vielä kuivempaa 10 prosenttista, kyllä siinä makua silti oli mutta kuivia viipaleita kylläkin, yleensä en syö juustoa lainkaan, mutta kuin nyt sitten ostin ja en osta enää.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä olet säilyttänyt sen Arkigoudan, jääkö nurkasta auki? Me ostetaan tuota usein, eikä se ole mitenkään kuivanut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ne valmisviipaleethan just on paljon paksumpia kuin mitä juustohöylällä tulee. Valmisviipaleita tulee helposti laitettua se koko pala, siinä on 2-3 kertainen määrä verrattuna jos itse höyläisi.
Ostan välillä siivutettuja ja välillä könttäjuustoja. Kumpi vaan saattaa kuivua, jos paketti jää raolleen. Yleensä onneksi ei. Noista Polar-juustoista olen myös huomannut että kuivuvat herkemmin.
Valmiiksi siivutetut juustot on käteviä kiireisille ihmisille tai esimerkiksi kun tulee varsinkin lapsivieraita (alakouluikäisen kavereita vaikka) on hygienisempää kun jokainen voi ottaa oman siivunsa paketista eivätkä kähmi vuorotellen juustokimpaletta höylätessään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Valio Kippari sulatejuustoa saa vain viipaleina.
Ei se ole juustoa, vaan juustovalmistetta.
Vinkujille. Meidän kaupassa ei myydä esim. Salaneuvosta tai kunnon Polaria, kuin viipaleina. Jos niitä haluaa, ei ole vaihtoehtoja.
Seuraava kauppa on 35 km päässä, enkä viitsi juuston takia ajaa 70 kilsaa...
Aamupala-sulatejuustoviipaleet ovat yksittäin muoviin käärittyjä eivätkä kuivu, vaikka pakkaus olisi pitkäänkin avattuna. Yhden hengen taloudessa niitä ei kovin paljon kulu.
Rahan säästö, köntistä ite viipaloituna parempaa ja könttinä säilyy paremmin ja ei ole iso vaiva viipaloida. Ruokien hävikki on helpompi hallita mitä vähemmän on turhia tuotteita kaupassa, nyt on esimerkiksi jotain pippuriruokakermoja kun sen pippurin voi ihan hyvin laittaa ruokaan omasta pippurimyllystä. No ihmiset nyt on laiskoja nykyisin, pitäisi varmaan vielä olla joku robottikäsi joka syöttää