Miten päästä yli henkilöstä, jonka kanssa ei koskaan edes seurustellut?
Hän on nyt siis suhteessa. En tiedä oliko ihastus kkoskaan molemminpuolinen, mutta sitähän nyt ei voi tietää. Vaikea kuitenkaan päästä yli, vaikka ei koskaan edes seurusteltu.
Kommentit (29)
Minulla oli kerran ihastus yhteen varattuun, joka asui ulkomailla. No kaveerasimme sen 1 kuukauden, jonka asuimme samassa pikkukylässä, jossa olimme tavanneetkin. Emme kuitenkaan pitäneet yhteyttä sen jälkeen ennen kuin 2 vuoden päästä tuosta menin toisesta syystä käymään Berliinissä, jossa hän silloin asui. En mennyt hänen takiaan, vaan ihan muusta syystä. Tapasimme kuitenkin ja tapaaminen oli ihan hyvä, mutta ihmettelin aidosti, miten edes alkujaan olin ihastunut häneen. Hän ei ollutkaan enää ollenkaan niin ihastuttava.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on ollut puolen vuoden tapailu? Kukaan ei tunnu miltään sen jälkeen. Ja hän on jo uudessa suhteessa😢
Voit ajatella, että kokeilitte kuitenkin, mutta se ei vaan toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on ollut puolen vuoden tapailu? Kukaan ei tunnu miltään sen jälkeen. Ja hän on jo uudessa suhteessa😢
Se ei halunnu saada sitä toimimaan, ei kuulemma varma tuosta uudestakaan tyypistä. Ja itse olen edelleen rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se siitä ole missään nimessä aina kiinni. Ero voi johtua miljoonasta muusta syystä kuin yhteensopimattomuus. Sen takia varmaan osa palaa myöhemmin yhteen.
-sivusta
Sama taisi itselläkin olla, muutama hassu kuukausi oltiin tekemisissä ja tunteet oli olevinaan aivan järkyttävän suuret vaikkei edes seurusteltu. No tiet erkani ja toisen piti sitten hakeutua taas yhteyksiin mihin typeränä suostuin. Eräässä vaiheessa kysyi jopa käymään. En mennyt ja nyt tämä juttu vaan leijalee tuossa taustalla ja kaikki yhtedenpito tuntuu jotenkin teennäiseltä ja väkinäiseltä, kun sen alkuhuuman jälkeen en oikeastaan edes tunne koko ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luultavasti se tyyppi ei ole niin täydellinen kun voi ihastuneena kuvitella. Ja olisi varmaan tehnyt jonkin sortin aloitetta, jos olisi ollut kiinnostunut.
Asumme kaukana toisistamme, niin ei välttämättä, jos ei halunnut mitään etäsuhdetta.
Noh, sittenhän se oli jo alussa tuhoon tuomittu.
Tahto auttaa kummasti. Lensin nykyistä puolisoani tapaamaan ensi treffeille 700 kilometrin päähän.
Niin? Kysymys siis oli: miten pääsisin yli asiasta, mitä ei tapahtunut. Wau!