Nainen mikäli George clooney olisi samassa hississä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisin puhelinnumeroni hänelle?
Siksi koska hän on naisten unelma mies luulisin
Ja mitä hän sillä pirkkoliisan puhelinnumerolla tekisi?
Ap, jos olisit samassa hississä, potkaisisin sinua munille.
Hänellä on vaimo eikä ole omaa tyyliäni eikä edusta sitä mistä olen kiinnostunut. Eli en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten unelmamiehenä pidetään jotain 65-vuotiasta papparaista, mutta miesten unelma on joku nuori ja seksikäs Sydney Sweeney?
En tiedä tunnistaisinko. Olisi tosi noloa, jos antaisin numeron jollekin Kakelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä hän sillä pirkkoliisan puhelinnumerolla tekisi?
Palstapappa varmaan ajattelee, että kun hän uskaltaa lähestyä Jenniinaa 20 v lähiöpubissa, niin mammakin ajattelee että aina kannattaa yrittää George Clooneytä. Miesaivojen ja naisaivojen ero.
Juttelisin ja kertoisin hänelle, että miestäni sanotaan hänen näköisekseen. On 20v. nuorempi, ei tosin suomalainen. En tarvitse Clooneyn puhelinnumeroa.
En.
Kysyisin, paljonko käsirahaa maksoi pikana käsitellystä Ranskan kansalaisuudesta.
Jos olisin yli 60 niin ehkä. Mulle nelikymppiselle ihan liian vanha. Kun taas nuoremmat naiset ei edes tiedä kuka se on.
Ollaan Georgen kanssa samanikäisiä ja kumpikin tahoillamme aviossa, joten tyytyisin varmaan kysymään häneltä missä päin Como-järveä löytyy parhaat loma-asuntojen paikat.
Ikäloppu, ei kiinnostele. Ei mun makuun nuorempanakaan ollut. Mitähän hän edes tuumaisi, jos joku nobody alkaisi puhelinnumeroaan hänelle lykkäämään...