Jos käy tasaiseen tahtiin vuodessa etelänmaissa lomilla, on koko vuoden ruskea.
Kommentit (9)
Jos ruskettaa itseään, näyttää nelikymppisenä seitsenkymppiseltä ja joka tapauksessa weeteeltä.
Vielä tummat hiukset siihen päälle niin on setti valmis.🧔🏿
Suihkurusketus on naurettava. Nilkat on valkoiset ja kämmenet, muu osa on sotkuisen ruskeanoranssia. Tälläisiä olioita voi nähdä myös talvella. Kaunis tasainen vaaleanruskea tulee etelän auringosta.
Mä en rusketu helposti vaan palan helposti. Siksi en edes yritä hankkia rusketusta. Mielummin olen vaalea ja säästän ihoani. Johonkin paahteeseen, jos lähden niin kunnon aurinkorasvat ja aftersunit on käytössä.
Mitä järkeä on maata aurinkotuolilla viikon arinkotahnaoissa ja hiessä niin kovaa rusketusta työstäen? En ikinä tule ymmärtämään. Kai siitä jonkun sairaan saavutuksen tunteen saa ja ylemmyydentunnon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on maata aurinkotuolilla viikon arinkotahnaoissa ja hiessä niin kovaa rusketusta työstäen? En ikinä tule ymmärtämään. Kai siitä jonkun sairaan saavutuksen tunteen saa ja ylemmyydentunnon.
Tuollainen rannalla tai altaalla makoilu on tylsää. Mä ainakin paljon mielummin kiertelen nähtävyyksiä tai muuten vain. Ei mua kiinnosta maata vain. Toki voin rannalla käydä, mutta en halua siellä viettää koko päivää ja käyn uimassa.
Miksi haluat näyttää rumalta? Kaikki kuitenkin olettavat, että se on suihkurusketus.🌺