Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla viimeinkin työtön!

Vierailija
15.09.2026 |

Saan loikoilla omalla pihalla kun iltapäivän paluuliikenne kuuluu etäisesti Kehä I:seltä. Voin viettää aikaa mökillä, johon matkaa meiltä Länsi-Helsingistä 40km.

Ehdin tehdä bisnestä, olla luottamustehtävissä ja ottaa avoimen kursseja, jotka liittyvät pääaineeseen, josta minulla on maisterin tutkinto.

Tänään ajelin Itä-Helsinkiin jalkahoitoon. Välillä käyn Länsi-Pasilassa tsekkaamassa siellä sijaitsevien asuntojemme tilanteen.

Lasten kanssa ehtii tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Ovat alakouluikäisiä.

Kelan tukia en saa, en ole siinä jamassa ja asuntolainani olen jo maksanut.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan vammanen taas julistamassa ragebaitti yritystä heti aamusta ja tietenkin taas jatkaa 23:00 ! 

Mene vihanhallintakurssille tai vaikka juoksulenkille.

Ap

Keskustelu on ilmoitettu kultaseni :) <3 Jankuta vaan ja aina poistuu työttömät paskasi !

En ole kirjoittanut työttömyydestä koskaan aikaisemmin.

Ap

Älä leiki tyhmää saatanan Konalanpuppa Kaikki kyllä tietää ..0/5 

En asu missään Konalassa vaan lapsiperheiden suosimalla pientaloalueella.

Ap

Ei mene läpi saatanan jankuttaja hullu Koska tulee taas eläkeläisen rahkaa ja ööh en ymmärrä yh äippää Puppa ou jee !

Vierailija
42/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolmesti viikossa kynsi- ja ripsihuollossa, sekä jalkahieronnassa. Harmi kun bensa on melko kallista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kolmesti viikossa kynsi- ja ripsihuollossa, sekä jalkahieronnassa. Harmi kun bensa on melko kallista.

Ap

Kolmesti viikossa? Mulle riittää kynsihuolto kolmen viikon välein,  omat ripset  ja jalat kunnossa joten ei tarvitse huoltaa niitä ulkopuoliselta. 

Ja eihän toi bensa niin kallista ole kun sitä saa rahalla.

Vierailija
44/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tässä joutuu käydä laittamassa mökin talviteloille jo. Vähän harmittaa kun kesä mennyt niin nopeasti.

Ap

Vierailija
45/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei neropatti ! Onko kivaa kopioida tänne ylilaudan langan vastauksia Sähän saatana vetelet ihan ohi aiheen :D Nyt saatanan teinipoika takaisin laudalle tai setä lyö pullapitkolla !

Vierailija
46/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kolmesti viikossa? Mulle riittää kynsihuolto kolmen viikon välein,  omat ripset  ja jalat kunnossa joten ei tarvitse huoltaa niitä ulkopuoliselta. 

Ja eihän toi bensa niin kallista ole kun sitä saa rahalla.

Kyllä. Kynsihuolto kerran kolmessa viikossa riittää. Mutta myös varpaankynnet pitää huoltaa. Lisänä jalkahoito, ettei ole karheat kantapäät. Hieronnat on tärkeitä myös.

Ap

Vierailija
47/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei neropatti ! Onko kivaa kopioida tänne ylilaudan langan vastauksia Sähän saatana vetelet ihan ohi aiheen :D Nyt saatanan teinipoika takaisin laudalle tai setä lyö pullapitkolla !

En ole koskaan käynyt Ylilaudalla, enkä käy, Sinä ilmeisesti asut keskustelupalstoilla kun muuta elämää ei näytä olevan..

Ap

Vierailija
48/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6651654/ihanaa-olla-viimeinkin-tyoton?p…

Hullu taas jankuttaa näitä tänne koko päivän !

Vierailija
49/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää autolla ajaa paljon kun vielä on kesälädkit alla. Talvipyörät on vähän pienemmät ja vanteistakaan en niin tykkää.

Ap

Vierailija
50/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Omaa aikaa, nukkumista niin pitkään kuin huvittaa, miehen kanssa elämän ihmeistä nauttimista, viipyileviä lenkkejä koiran kanssa, hyviä leffoja ja lukemista.... 

Life is good. 

Vierailija
51/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ryypätä,juo konjakkia päivät pitkät.

Hyvin huomaa täälläkin nämä näköalattomat, pienten ajatusten ihmiset. On aina vain joko tai. Siksi olette suurin osa luusereita. 

Vierailija
52/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6651654/ihanaa-olla-viimeinkin-tyoton?p…

Hullu taas jankuttaa näitä tänne koko päivän !

Missä on koko päivän jankutettu?

Veikkaanpa, että minä se meistä terveempi olen. Ei ole kyllä tarvetta ketään nimitelläkään millään nimityksillä.

Ap

Vierailija
53/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole koskaan käynyt Ylilaudalla, enkä käy, Sinä ilmeisesti asut keskustelupalstoilla kun muuta elämää ei näytä olevan..

Ap

Älä saatanan vammainen kääntele vastaan ! SINÄVITTU täälä asut työttöminesi kun olet laitostunut palstalle eikä muuta elämää ole kuin raivopsykoosi jankutus työttömistä saatanan kusipää !

Vierailija
54/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, työtön voi olla niin monella tavalla. Osa hakee aktiivisesti töitä, osa ei. Osa elää tuilla, osa omillaan. Osa on tyytymätön ja osa tyytyväinen tilanteeseen. 

Vierailija
55/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Älä saatanan vammainen kääntele vastaan ! SINÄVITTU täälä asut työttöminesi kun olet laitostunut palstalle eikä muuta elämää ole kuin raivopsykoosi jankutus työttömistä saatanan kusipää !

Mistä sinulla tuommoinen viha tulee ja nimitteletkin vielä tuntemattomia ihmisiä?

Minulla ei ole tarvetta kiroilla, huutaa tai haukkua ketään.

Sinulla on paha olla.

Ap

Vierailija
56/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, työtön voi olla niin monella tavalla. Osa hakee aktiivisesti töitä, osa ei. Osa elää tuilla, osa omillaan. Osa on tyytymätön ja osa tyytyväinen tilanteeseen. 

En ole mistään yhteiskunnan tuista riippuvainen. Olen saavuttanut asiat aika nuorena. Ei huvittaisi olla enää asuntovelkainen.

Ap

Vierailija
57/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista huomaa, että suomalaiset on kateellisia, varsinkin työttömille.

Aina voi irtisanoutua.

Vierailija
58/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mistä sinulla tuommoinen viha tulee ja nimitteletkin vielä tuntemattomia ihmisiä?

Sinulla on paha olla.

Ap

Sinä olet Niuvan suljetun aivovammainen lääkkeillä huumattu zombi !

työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön 

Vierailija
59/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinulla on paha olla.

Ap

Sinä olet Niuvan suljetun aivovammainen lääkkeillä huumattu zombi !

työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko  työtön työtön 

:D 

Itsestäsi kirjoitat. Mene töihin! 

Ärsyttääkö kun kaikki ei mahdu sun kuvittelemaan lokeroon?

Ap

Vierailija
60/79 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rentouttavaa on. Voi tehdä omia juttuja. Ja suunnitella tulevaisuutta. Eikä tarvitse olla jossain höpöhöpö duunissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme