Ihanaa olla viimeinkin työtön!
Saan loikoilla omalla pihalla kun iltapäivän paluuliikenne kuuluu etäisesti Kehä I:seltä. Voin viettää aikaa mökillä, johon matkaa meiltä Länsi-Helsingistä 40km.
Ehdin tehdä bisnestä, olla luottamustehtävissä ja ottaa avoimen kursseja, jotka liittyvät pääaineeseen, josta minulla on maisterin tutkinto.
Tänään ajelin Itä-Helsinkiin jalkahoitoon. Välillä käyn Länsi-Pasilassa tsekkaamassa siellä sijaitsevien asuntojemme tilanteen.
Lasten kanssa ehtii tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Ovat alakouluikäisiä.
Kelan tukia en saa, en ole siinä jamassa ja asuntolainani olen jo maksanut.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kolmesti viikossa kynsi- ja ripsihuollossa, sekä jalkahieronnassa. Harmi kun bensa on melko kallista.
ApHei neropatti ! Onko kivaa kopioida tänne ylilaudan langan vastauksia Sähän saatana vetelet ihan ohi aiheen :D Nyt saatanan teinipoika takaisin laudalle tai setä lyö pullapitkolla !
En ole koskaan käynyt Ylilaudalla, enkä käy, Sinä ilmeisesti asut keskustelupalstoilla kun muuta elämää ei näytä olevan..
ApÄlä saatanan vammainen kääntele vastaan ! SINÄVITTU täälä asut työttöminesi kun olet laitostunut palstalle eikä muuta elämää ole kuin raivopsykoosi jankutus työttömistä saatanan kusipää !
Mistä sinulla tuommoinen viha tulee ja nimitteletkin vielä tuntemattomia ihmisiä?
Minulla ei ole tarvetta kiroilla, huutaa tai haukkua ketään.
Sinulla on paha olla.
ApSinä olet Niuvan suljetun aivovammainen lääkkeillä huumattu zombi !
työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön
:D
Itsestäsi kirjoitat. Mene töihin!
Ärsyttääkö kun kaikki ei mahdu sun kuvittelemaan lokeroon?
Ap
Onhan saatanan sitkeä kehitysvammainen tällä kertaa Jätkät hei tilataan pizzat nyt saatiin hyvää viihdettä kun tää alkaa kohta rageemaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kolmesti viikossa kynsi- ja ripsihuollossa, sekä jalkahieronnassa. Harmi kun bensa on melko kallista.
ApHei neropatti ! Onko kivaa kopioida tänne ylilaudan langan vastauksia Sähän saatana vetelet ihan ohi aiheen :D Nyt saatanan teinipoika takaisin laudalle tai setä lyö pullapitkolla !
En ole koskaan käynyt Ylilaudalla, enkä käy, Sinä ilmeisesti asut keskustelupalstoilla kun muuta elämää ei näytä olevan..
ApÄlä saatanan vammainen kääntele vastaan ! SINÄVITTU täälä asut työttöminesi kun olet laitostunut palstalle eikä muuta elämää ole kuin raivopsykoosi jankutus työttömistä saatanan kusipää !
Mistä sinulla tuommoinen viha tulee ja nimitteletkin vielä tuntemattomia ihmisiä?
Sinulla on paha olla.
työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön minun on pakko työtön työttömät kela kling pakko työtön työtön
Ap
Onhan saatanan sitkeä kehitysvammainen tällä kertaa Jätkät hei tilataan pizzat nyt saatiin hyvää viihdettä kun tää alkaa kohta rageemaan :D
Olet verbaalisesti hyvin matalalla tasolla :D
Jätkien kanssako sinä vuokra-asunnossasi vaan istut?
Etkö töissä käy?
Ap
Jokainen voi saavuttaa onnellisuuden ja täyden riippumattomuuden. Se on täysin kiinni yksilöllisistä valinnoista.
Harvoin varakkaat ihmiset ovat mitään massan mukana kulkijoita muutenkaan. Oman tiemme kulkijoita me ollaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi saavuttaa onnellisuuden ja täyden riippumattomuuden. Se on täysin kiinni yksilöllisistä valinnoista.
Harvoin varakkaat ihmiset ovat mitään massan mukana kulkijoita muutenkaan. Oman tiemme kulkijoita me ollaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on rahaa niin ettei paskalle taivu...
Pääsisipä itsekin työttömäksi. Parin vuoden chillailu ansiosidonnaisella kelpaisi. Sen jälkeen voisikin ruveta jo suunnittelemaan eläkepäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paha olla.
Ap
Olet verbaalisesti hyvin matalalla tasolla :D
Jätkien kanssako sinä vuokra-asunnossasi vaan istut?
Etkö töissä käy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä itsekin työttömäksi. Parin vuoden chillailu ansiosidonnaisella kelpaisi. Sen jälkeen voisikin ruveta jo suunnittelemaan eläkepäiviä.
Minua ei haittaisi yhtään, vaikka olisin KELA:n yleistuella.
Mutta nämä on kaikki hyvin yksilöllisiä asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi yhtään, vaikka olisin KELA:n yleistuella.
Mutta nämä on kaikki hyvin yksilöllisiä asioita.
Ap
Kohta tässä alkaa olla aamupala syöty ja viimeinenkin lapsi lähtee kohta kouluun.
Itse käyn ensin autolla vähän asioilla ja sen jälkeen on bisnesten vuoro. Eilen jäi urheilu kokonaan välistä, eli tänään 7km:n juoksulenkin vuoro :)
Ap
Nauti nyt täysillä, jossain vaiheessa alkaa tympiä.
Olen työtön, teen vain busineksia 🤣 Eivittu mikä spede!
Vierailija kirjoitti:
Nauti nyt täysillä, jossain vaiheessa alkaa tympiä.
Olin viimeksi työttömänä reilu 10 vuotta sitten. Ei tympinyt yhtään. Jokaiselle päivälle minulla oli paljon suunniteltua, hyödyllistä tekemistä. Olin iloinen ja hyvällä mielellä (kuten nytkin).
Mutta kuten sanottua, hyvin yksilöllisiä asioita, yleistää ei voi.
Ap
Ap haluaa vain huomiota, koska ei hänellä ole nyt, eikä koskaan ole ollutkaan parempaa tekemistä. 🤣
Keskustelisi, jollei jo keskustele itsekseen tässä ketjussa. 😂🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdä businesta? Tehdä rahaa siis? Et sä silloin työtön ole. Sun logiikalla jokainen yrittäjä olisi työtön.
Ei ole yritystä tai toiminimeä.
Ap
Vain OnlyFans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdä businesta? Tehdä rahaa siis? Et sä silloin työtön ole. Sun logiikalla jokainen yrittäjä olisi työtön.
ApNiin? Ja mulla ei ole mersua tai valkoisia farkkuja. Mitä ne nyt tähän liittyy? Jos teet busineksia, teet rahaa, sä teet töitä. Moni yrittäjä myös tekee palkatta töitä yrityksensä eteen. Yhtä kaikki, tuo on työtä. Sun businekset on työn tekemistä, vaikka kuinka teet sitä itsellesi.
Ei oo mullakaan minkäänlaista firmaa.
Silti teen busineksia huolehtimalla sijoitusomaisuudestani, ostamalla ja myymällä, mikä milloinkin on tarpeen.
Kunhan et ole veropummi niin onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin? Ja mulla ei ole mersua tai valkoisia farkkuja. Mitä ne nyt tähän liittyy? Jos teet busineksia, teet rahaa, sä teet töitä. Moni yrittäjä myös tekee palkatta töitä yrityksensä eteen. Yhtä kaikki, tuo on työtä. Sun businekset on työn tekemistä, vaikka kuinka teet sitä itsellesi.
Ei oo mullakaan minkäänlaista firmaa.
Silti teen busineksia huolehtimalla sijoitusomaisuudestani, ostamalla ja myymällä, mikä milloinkin on tarpeen.
Piti vielä jatkaa että tänne ei kehä I kuulu ja lämpöä on just nyt plus 28.
Ei nää hommat liikaa paina, joten en näitä työksi kutsuisi.
-edellinen
Hauskaa, miten jotkut provosoituu täysin arkisista ja normaaleista asioista.
Tuntemattomien ihmisten nimittelyä en ole koskaan tajunnut.
Taustalla pakko olla niin valtava oma paha olo, että se ei löydä mitään älykästä ulostuloa tapaa.
Ap