Mitä teidän miehet tekee illalla?
Kommentit (25)
Mun mies puuhastelee autotallissa ja kävi äsken täällä sisällä pyörähtämässä, tais viedä roskat mennessään.
Runkulla kai tuo nytkin on tuolla...
Vierailija kirjoitti:
Katsoo telkkaria. Mulkaisee v**maisesti jos pyydän auttamaan lapsen iltatoimissa/nukuttamisessa. On tosin alkanut petraamaan kun totesin yksinkertaisesti että mulla varmaan parempi alkaa etsimään lapsen kanssa asuntoa kun ei taida edes huomata jos meitä ei olisikaan.
Voi olla että oli läppä, mutta niin varmaan oikeasti olisi. Muistan kun itse elin tuota perhehelvettiä. Vitulliset nakkikeitot, näkkileivät, iltaitkut ja pihtaava muija kotihousuissaan valittamassa miksen muistanut tuoda kaupasta pilttipatukoita välipalaksi. 🤯 Libidoni surkastui, tuli masennusta ja alkoi tehdä mieli juoda kaljaa joka ilta. Elämäni oli aivan paskaa, vaikka toki se on tabu sanoa näin ääneen. Noiden vuosien läpi rämmittiin, kunnes parisuhde päättyi eroon. Onneksi 💖 Otettiin viikkosysteemi ja helvetti että helpotti. Nyt joka toinen viikko saan mennä miten lystään. Pelata, juoda kaljaa ja viettää romanttista aikaa uuden (nuoremman) naisystäväni kanssa. Seksiä on paljon ja se on hyvää. Sitten kun viikko on kerätty aikuisten energiaa, niin olen viikon lapsen kanssa. Kiva kun saa itse tehdä säännöt. Ei ole nakkikeittoa, vaan jotain valmista kaupasta. Kukaan ei mussuta pilttipatukoista ja loppuviikosta jos tuleekin fiilis, että huh... no kohtahan se alkaakin jo taas äitiviikko ja saa itse treenata vaikka iltamyöhään ja vetää seksimaratonin pitkälle yöhön.
Lämmin suositus lasten vanhemmille: erotkaa. Veikkauksen slogania lainatakseni: "elämä voi muuttua". Ainakaan miehelle tuossa perhehelvetissä ei ole mitään voitettavaa. Ei yhtään mitään. Lupaan jokaiselle miehelle, että sä olet parempi isä kun eroat. Ja bonuksena sä saat elämäsi takaisin sieltä nakkikeitolta haisevasta tunkkaisesta asunnosta, missä pyörii pelkästään pikku kakkonen.
Minun mieheni käy nukkumaan aikaisin. Kuuntelee sitten podcasteja sängyssä kuulokkeilla, kunnes nukahtaa.