Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne ketkä sanoo, että mene vain ulkomaille töihin, onko totta että sinne voi "vain mennä"?

Vierailija
14.09.2026 |

Eli voiko esim työtön kelan tuilla elävä vai lähteä tuosta noin ulkomaille töihin? Ja jos niin, miten se onnistuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa maissa työnsaanti on työviisumin takana eli duuni pitää olla valmiina. EU:n sisällä helpompaa.

Vierailija
2/6 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on nyt globaali ongelma eli jos haluatte tänne ulkomaille työttömäksi niin kuin minä niin tervetuloa. Pitäkää mielessä, ettei työttömyyskorvauksia tai muitakaan tukia saa sitten mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys on nyt globaali ongelma eli jos haluatte tänne ulkomaille työttömäksi niin kuin minä niin tervetuloa. Pitäkää mielessä, ettei työttömyyskorvauksia tai muitakaan tukia saa sitten mistään.

Luulin, että koskee vain Suomea.

Vierailija
4/6 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi! Työpaikka ilmestyy aina ihan joka paikassa Suomessa tai ulkomailla vaan menemällä töihin! 

t. imbesilli persusääliö, jonka kannattaisi tappaa itsensä

Vierailija
5/6 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu ulkomaille on etätä. Tulis kalliiksi matkustaa johonkin vain haastattelun takia. Ei sinne noin vaan mennä. Norjassa olen ollut itse.

Vierailija
6/6 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ulkomaille voi noin vaan mennä töihin. Mutta Suomeen voi tulla ihan kuka vaan ihan mistä päin maailmaa tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi