Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellisiivooja flirttaili miehelleni. Onko soveliasta?

Vierailija
14.09.2026 |

Olimme viikonloppuna Tampereella teatterissa ja jäimme hotelliin yöksi. Itse kävin ennen teatteria Ratinassa shoppailemassa ja mieheni jäi hotellihuoneeseen. Kun tulin takaisin, niin mieheni kertoi, että siivooja oli käynyt tuomassa unohtuneita pyyhkeitä ja oli kuulemma selvästi flirttaillut hänelle ja vielä kumartunut nostamaan lattialta jotain, eli suorastaan halusi mieheni katsovan takamustaan . Mielestäni tämä on täysin epäammattimaista käytöstä ja raivostuttavaa. Itsellä meni maku koko reissusta, enkä olisi halunnut mennä edes teatteriin. Kalliit liput, niin pakko oli mennä. Mutta Tampereelle emme enää mene koskaan!!!

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mies ja sinä itse olet keksinyt koko jutun. Ei jouda hotellien siivoojat flirttailemaan.

Ap on veeti eikä se missään hotellissa ole vaan suljetulla osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on selvästi menossa jonkinlainen parisuhdekriisi. Onneksi on myös pariskuntia, joissa tuollaisia ongelmia ei ole ja heidän toiminnastaan kannattaa ottaa oppia. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
24/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa miehesi kertomus totta tai tarua, niin suurempi kysymys on mielestäni se, että miksi hän kertoi tästä sinulle?

Vierailija
25/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä hotelli? ihan vaan kysyn jotta osaan välttää...

Omenahotelli hämeenkadulla 

Tää oli hyvä 

Vierailija
26/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea mies. Tiedän, että moni nainen on kiinnostunut hänestä ja flirttailee hänelle. Kunhan eivät tee tuota suoraan edessäni, minua ei hirveästi kiinnosta. Minkäs sille mahtaa. 

Vierailija
27/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on komea mies. Tiedän, että moni nainen on kiinnostunut hänestä ja flirttailee hänelle. Kunhan eivät tee tuota suoraan edessäni, minua ei hirveästi kiinnosta. Minkäs sille mahtaa. "

Ärsyttääkö sinua tämä käytös? Siis niiden naisten käytös? Minua ärsyttää tosi paljon. 

Vierailija
28/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese toosas useammin.

Vierailija
29/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko flirtti tuntemattomien kesken ikinä oikein? Se on makuasia. Ei se varmaankaan siitä parane tai huonone, missä se flirtti tapahtuu. Sen flirtin sitten joko hyväksyy tai ei hyväksy, tapahtuipa se missä vain.

Miettiä voi asiaa myös siltä kannalta, että entä jos hotellissa joku miestyöntekijä olisi ap:lle itselleen flirttaillut, saisiko myös sinun mies silloin vetää herneen nenäänsä siitä asiasta?

Sitäkin kannattaa miettiä, että miksi ap:n mies ylipäänsä kertoi tästä tapauksesta. Kaipaisiko hän vähän enempi flirttiä sinulta? Halusiko, että olisit hänestä vähän mustankipeä ja saisit vähän enempi kiihkoa aikaan miestäsi kohtaan?

Vierailija
30/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkuiden mielestä tervehtiminen ja hymy on flirttailua.

Valitettavasti varsinkin Suomessa. Ja jos sattuu jotain sanomaan kassajonossa tai jossain, niin tulkitaan iskuyritykseksi. 

Vierailija
31/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko soveliasta olla tyhmä, ap?

Vierailija
32/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni viaton flirtti on piristävää.

Vierailija
33/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon tähän. Jotkut naiset ovat tosi flirttejä. Ärsyttävä naistyyppi itseasiassa. Aina kun huoneessa on mies, alkaa kaksimieliset vitsit, hiusten heiluttelu ja tyhmäksi tekeytyminen. Kun voisi olla ihan vaan asiallisestikin. 

Tämä on kyllä totta. Osalla vaan menee heti flirtti päälle, kun näkevät tilaisuuden. Mutta nämä naiset ovat myös aika suosittuja.

Kyllä. Pari olen tuntenut. Yhden kanssa yritin seurustella, ei siitä mitään tullut, huomionhaku oli tärkeämpää kuin suhde. Toinen oli hänen ja siskoni kaveri. Yritin joskus jutella asiallisesti, kun oli yhteisiä tuttuja. En yhtään ihmettele että kumppaninsa suuttui.

Vierailija
34/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies, nyt jo edesmennyt, oli todella naisten mieleen. Oli täysin mahdotonta, etteikö joku nainen jossain olisi osoittanut sen, että tykkää hänestä. Ei sille asialle mitään mahtanut. Yhdelle tuttunaiselle tokaisin joskus, että taidat olla enempi miehestäni kuin minusta kiinnostunut. Ja yksi miehen ex oli sellainen, josta en kyllä käsi Raamatulla vannoisi, etteikö heillä enää ollut mitään flirttiä keskenään puolin ja toisin. Eli hänen suhteensa olin vähän epäluuloinen. Muuten selvisin tästä mieheni suosiosta ihan hyvin. 😅

Vierailija
35/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on komea ja hirmu ystävällinen ja huomioonottava, naiset ja ylipäätään ihmiset pitävät hänestä. Kohtasin aika usein flirttailevia naisia varsinkin nuorempana, siis naisia jotka flirttasivat miehelleni. Vaikka olin paikalla. Ehkä tästä on jäänyt kammo flirttinaisia kohtaan, enkä yhtään arvosta sellaista käytöstä. Minusta se on tosi itsekästä. Mieheni tykkää kaikista kaksimielisistä jutuistakin, vaikka en ole itse yhtään sellainen. Olenkin melko voimakkaasti introvertti. 

Mutta tosiaan jonkinmoinen inho on jäänyt kyllä tosi flirttejä naisia kohtaan, enkä voi tälle mitään. Olen itse miesseurassa tosi vetäytynyt. En aina ymmärrä miten miesten kanssa pitäisi kommunikoida. Ja jos asialinja ei riitä niin sitten mietin, että antaa olla. 

Vierailija
36/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden oikein pitää hymyillä ja esittää iloista ja reipasta naamaa asiakkaille vaikka kuinka viatuttais se asiakas. Joku urpo luulee sitten flirtiks. Ja että nyt olis saumaa...

Tää on niin totta.

Nuorena työskentelin kaupan kassalla. Olen hymyileväinen ihminen, ihan kaikille, mutta monet ottivat sen ilmeisesti flirttailuna. Itse ajattelin, että se kuuluu asiakaspalveluun.

Jotkut miehet iskivät silmää, toiset tarjosivat puhelinnumeroaan tai kysyivät minun. 

Oli vähän pakko alkaa olemaan totisempi, valitettavasti.

Vierailija
37/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni viaton flirtti on piristävää.

Mistä sä sen tietäisit, ap?

Ap on kellariveeti. Se on "mies" sikäli kuin inceli mieheksi lasketaan. Se tarinoi koska on helvetin yksinäinen ja joku oman elämänsä Mauno Voutilainen.

Vierailija
38/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet luulevat, että naiset flirttaavat heille, vaikka eivät todellakaan flirttaisi. Usein törmännyt näihin miehiin, jotka väittivät tälläistä vaikka kaupan kassasta ja itse miettinyt, että ihan varmaan joo..

Itsekin olen sellainen, että mm.nauran helposti ja paljon ja olen tosi ystävällinen ja olen törmännyt tilanteisiin, että naiset luulevat minun flirttailleen heidän miehilleen. Vaikka käyttäydyn niille naisille ihan samoin!

Onneksi mieheni rakastaa tätä puolta minussa ja ei ole ikinä mustasukkainen. Myös mieheni on tosi kiva ja sosiaalinen ja varmaan naiset usein luulevat hänen flirttaavan (jos luulevat, niin ihan sama minulle).

Vierailija
39/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ap.  Et sinä ole nainen eikä sulla ole parisuhdetta.

Vierailija
40/73 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehestään mustasukkaisen ääliön sadut on miehen kirjoittamia. Munakeskeisen maailmankuvan surullisia tuotoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme