Onko sinulla ollut elämäsi jossain vaiheessa rakkaus tai etäisempi ihastus, joka ei jätä sinua rauhaan vuosienkaan päästä?
Itselläni on tällainen. Nuoruudessa koettu todella vahva ihastuminen aivan ihanaan poikaan, jonka kanssa en koskaan seurustellut (tähän oli omat syynsä), mutta jotain pientä pussailua oli. Hän oli ihminen, jonka kanssa koin ensimmäistä kertaa selkeää kemiaa ja vahvaa vetovoimaa. Näen edelleen yli 20 vuoden kuluttua unia tästä pojasta, joka on siis nyt tietysti jo aikamies. Näin hänet itseasiassa pari vuotta sitten ja olihan se pieni järkytys, kun siitä ihanasta pellavapäästä oli tullut keski-ikäinen, tavallinen ukko. Mutta mun ajatuksissani ja unissani hän on aina jotain muuta.
Kommentit (3)
11 vuotta sitten ihastuin enkä ole vieläkään päässyt yli vaan ajattelen tuota miestä joka päivä. Harmi että hänelle olin vain pano ja vain leikki tunteillani, itse olisin halunnut seurustella. En kiinnostu enää kenestäkään koska vertaan kaikkia häneen.
Mulla oli suhde yli 25 vuotta sitten muutaman vuoden ajan ihanaan mieheen. Suhde hiipui ja löysin uuden miehen ja muutenkin elämä meni eteenpäin. En ole häntä siis vuosikausiin ajatellut, mutta toissa yönä näin unta, jossa hän tupsahti elämääni. Se uni oli niin todellinen ja kun suutelimme siinä, muistin ihan tarkkaan kuinka ihana hänen kanssaan oli olla. Seuraavana päivänä muistelin ja kaipasin häntä, mutta nyt onneksi olen taas palannut normaaliin arkeen.