Marianne 40v valittaa ettei saa töitä
Ei koulutusta, naama tatuoitu, onlyfans tili, adhd-diagnoosi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että koulutuksen puute (ei mitään ammattikoulutusta), on suurin este. Lukemattomat koulunsa käyneetkin ovat työttömiä.
Mää luulen että toi naama on suurin este. Mää en ainakaan palkkaisi tuon näköistä enkä haluaisi edes asioida tuollasen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että koulutuksen puute (ei mitään ammattikoulutusta), on suurin este. Lukemattomat koulunsa käyneetkin ovat työttömiä.
Mää luulen että toi naama on suurin este. Mää en ainakaan palkkaisi tuon näköistä enkä haluaisi edes asioida tuollasen kanssa.
Valitetta tosiasia.
Silti mietin, mites nää huivipäät? Jos työskentelee alalla jossa pitää kuitenkin olla työvaatteet niin ei voi pukeutua säkkiin ja huiviin
No mutta, tatskathan on hienoja, ainakin vauva palstalla. Miten tässä näin kävi?
Kuva kertoo kaiken olennaisen. Mikähän tämänkin jutun tarkoitus on? Ei kyllä suta työllistymään yhtään enempää, päinvastoin.
kauheeta, ei kyllä naama paranisi vaikka käärme ja paska otettaisiiin pois naamasta
hyi mikä olento
Mä en kestä. :D Juuri kun luulit jo nähneesi kaiken joudut taas keksimään uusia adjektiiveja mitä näet.
Tyypillisen vihervassarin näköinen otus.
Koulutusta ei ole...syy on naamassa.
Vierailija kirjoitti:
...jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin omapa on häviönne.
Tämän jutun jälkeen puhelin on pirissyt aamusta iltaan?
Noi tatskat naamassa ei ole työttömyyden seuraus, vaan sairauden ilmentymä… ja se itsessään estää työllistymästä. Kukaan ei halua tuota ongelmapesäkettä omaan firmaan. Normaalihan tuo ei ole, siitä ei tarvinne edes palstalaisten kanssa vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin omapa on häviönne.
Mehän hävittiin tää peli sillä ettei tämä saa töitä...
Tosta naamanahkasta sais melko komian varjostimen pöytälamppuun. Ei ehkä lastenhuoneeseen, mutta johkin taiteilijataloon tai vihreden puoluetoimistoon. Se ois sitä kierrätystä.
Siivoustyö ei sovi enää, koska kroppa ei kestä, ja muita töitä pitäisi löytyä. Mitäköhän töitä se kroppa kestäisi?
Vierailija kirjoitti:
Siivoustyö ei sovi enää, koska kroppa ei kestä, ja muita töitä pitäisi löytyä. Mitäköhän töitä se kroppa kestäisi?
Eikä aamuvuoroja, kun Marianne ei jaksa herätä aikaisin.
Onko lapset piirtäneet taas jotain kuvia ja äippä niitä halunnut ihoonsa, jossain vaiheessa nää lasten harakanvarpaat oli muotia saaha nahkaansa kuin tribaalitatskat aikoinaan.