Oliskohan sitä saikulla alkuviikon ja ottas oikeen kunnon kännit?
Kommentit (21)
Sulle on hoitoonohjaus pian tiedossa.
t. pomosi
Ottaisin koko viikon saikkulia kännäämiseen ja seuraavan viikon kankkusen hoitoon.
Itellä päinvastaiset ajatukset eli kiva kun viikonloppu ohi ja saa olla selvinpäin taas seuraavaan perjantaihin. Alkoholi väsyttää tosi paljon ja taas meni lauantai sohvan pohjalla.
Tänään vai? Miksei?
Itse en ole aikoihin juonut, mutta huomenna pitäisi käydä kaupassa - voisin sopia virtuaalikännit vauvalla jonkun kanssa alkuviikosta, vaikka heti huomenna. Ei ole työhuolia juuri nyt - tai siis on, kun sitä ei ole.
Ilmoitin jo rekislle, etten huomennapysty töihin. Flunssaa pukkaa nääs ja punaviiniglögipullo on jo tyhjä. Hik!
Nyt repäistään! Otsellä jo kolmatta viikkoa putki päällä. Rainer ja Repe toi kotipolttoista. Juhlat jatkuu.. pomolle laitoin tekstarin et vieläkin masu sekasin... loppuselvittelyt tehdään kyl ihan katkolla. Sen verran hirveät promillet jo päällä et ilman pameja ei tästä selvitä..
Vierailija kirjoitti:
Sulle on hoitoonohjaus pian tiedossa.
t. pomosi
Paljonko siitä tulee saikkua?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin jo rekislle, etten huomennapysty töihin. Flunssaa pukkaa nääs ja punaviiniglögipullo on jo tyhjä. Hik!
Lapsilla on siaisope huomenna, taas maanantaifljnssa.
Palkatonta vapaata mieluummin, jos on aivan välttämätön kännin tarve. Älä käytä sairaslomia väärin.
Älä pilaile tuollaisella asialla. Itse olin vaarassa luisua alkoholismiin koska luulin olevani vahva ja voitttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Palkatonta vapaata mieluummin, jos on aivan välttämätön kännin tarve. Älä käytä sairaslomia väärin.
Menehän jeesustelemaan johonkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti eli pohjasakkaa
Se on silti ainoa päihde mitä saa laillisesti ottaa.
Mikä sen parempaa. Ou jee ja näinhän se menee 🥳🥳🥳
Olis kyllä paikallaan. Jos tehdään kaikki niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän jeesustelemaan johonkin muualle.
Joo, sitten on kiva kun tulee yt-neuvottelut koko porukkaa koskien sen takia, kun jotkut saikuttavat huvikseen.
Ota koko vuosi, tai loppuelämä. Ei tarvitse sitten raahattua töihin, tekijöitä riittää. T Toimari
Ehdottomasti jos mielesi niin tekee. Elämästä pitää nauttia.