Mies kertoo innoissaan, että serkkunsa kutsui meidät juhliin. Sanon etten halua lähteä ja että hän voi hyvin mennä yksin.
Mies pettyy, ja sanoo ettei hän sitten mene, jos minä en tule.
Pitäisikö minun sitten mennä, kun TIEDÄN että mies haluaisi sinne, vai antaa sitten vaan miehenkin olla menemättä, jos/kun ei yksin suostu menemään? Vaikka suorastaan haluaisin hänen menevän yksin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hyväksyt sen että miehen ei tarvi lähteä sinun sukulaisten juhliin?
Ap on jo ollut miehen suvun juhlissa.
Yksi kerta lisää tuskin siis haittaa. Lisäksi voitte sopia, että nyt on hetkeksi aikaa sukujuhlittu ihan riittämiin ja jos ei ihan ns pakollista juhlaa tule niin mihinkään ei mennä ainakaan pariskuntana eikä välttämättä yksinäänkään.
Kai se mies voi sinne yksinkin mennä? Mihin siellä sinua tarvitaan?
Miksihän näissä ei ikinä taida mennä halut yksiin? Itse olisin mielelläni osallistunut kumppanini sukujuhliin ja kaverien bileisiin, mutta mies halusi mennä joko yksin tai sitten ei mennyt hänkään eikä todellakaan suostunut lähtemään mun suvun juhliin eikä kavereiden synttäreille tai tupareihin. Minusta olisi ollut mukava mennä pariskuntana ja etenkin kun kaikki muutkin seurustelevat oli pariskuntana eikä sinkkuna tuossa vaiheessa oikein kukaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rankkaa juhlissa on, sehän on rentouttavaa vaihtelua ja mukavaa rupattelua sukulaisten kanssa
Ai palstanaisille? 🤣😂🤣😂
Sukulaisten juhlat on aina ihan perseestä.